שאלה לקופירייטרים/יות

ששונית

משתמש מקצוען
לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?
 

פרידה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?

תנסי פה
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עד גבול מסוים לגיטימי לגמרי ללכת על דרך השלילה. התנאי הראשוני בקריאייטיב הוא "מפתיע אך רלוונטי". הצלחת להפתיע ולעורר ענין? שיחקת אותה!
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
זו דעתי..
ואגב, הפרסום של השיניים בוצע על ידי אחת מיושבות הפורום א.ב. בפרסום. ובדיוק ציינתי לעצמי שהפרסום ממש טוב..:)
 

אפילו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
כנראה שאלייך מדבר יותר הכיוון החיובי.
בכל דבר יש את המושג של "כאב ועונג".
וכמו בכל דבר אצל כל אחד עובד משהו אחד יותר חזק, או שניהם ביחד (או שניהם לא :( ).
אבל מאוד מקובל להדגיש את הכאב, כדי להניע בן אדם לעונג הצפוי (למכור מוצר או משהו).
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
ומזה צריך תמיד להיזהר לדעתי, גם דברים חיוביים יכולים לייצר דחייה לפעמים (לא זוכרת דוג' אבל נתקלתי בזה).
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
עד גבול מסוים לגיטימי לגמרי ללכת על דרך השלילה. התנאי הראשוני בקריאייטיב הוא "מפתיע אך רלוונטי". הצלחת להפתיע ולעורר ענין? שיחקת אותה!
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
זו דעתי..
ואגב, הפרסום של השיניים בוצע על ידי אחת מיושבות הפורום א.ב. בפרסום. ובדיוק ציינתי לעצמי שהפרסום ממש טוב..:)

מצטרף.
ואגדיר אולי טיפה יותר.
יש דברים שהם שליליים אבל מובנים, ולא דוחים.
ויש דברים שהם שליליים וגם דוחים, ולהם אסור לדרוך על מפתן הפרסום כלל וכלל.

פשוט צירך לשים לב לא לעורר דחייה בפרסום.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
קראתי לפני המון זמן, שנערך מחקר, שהראה שאנשים פסימיים מתחברים יותר לפרסומות על דרך השלילה ואנשים אופטימיים מתחברים לפרסומות על דרך החיוב.
חיפשתי אותו לא מזמן ולא מצאתי.
אולי שווה לחפש שוב.
 

#ה_מ_ע_צ_ב_ת

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
וואי, אני לא מאמינה!
בשבת האחרונה ראיתי את הפרסום (המעולה) עם הקוביות של א.ב. בפרסום
ועלתה לי השאלה הזו.
לרגע.
כי הפרסום תופס וטוב, לדעתי.

השבוע ראיתי בפינטרסט פירסום גרוע שבא להמחיש את אותו דבר.
(ניסיתי לחפש עכשיו ולא מצאתי. אולי כשאמצא אעלה)
ראו בנאדם מחייך וחלק מהשיניים שלו כאילו קוביות.
זה היה לא טוב.
מגעיל.
מרתיע.
והרשימה ארוכה...

ואז חשבתי מה שונה זה מזה,
אולי צורת ההגשה?
אולי משפט המחץ?

בכולופן, זו פרסומת שראיתי. אהבתי. זכרתי. (לא ההיא מפינטרסט, כן?:rolleyes:)
ושמחתי לפגוש כאן את הדיון הזה...
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
מאד תלוי מה רוצים להביע.
לפעמים רוצים ליצור באזזז שידברו עלינו, פרסום ע"ד השלילה יכול לעזור לכך:)

אישית אני פחות אוהבת ומאד מתחברת ל: "למה לי חיובי" (מי עוד למד את המודל הזה? תרימו אצבע)

*לא מדברת על פרסומים ספציפיים במיוחד שלא ראיתי אותם.
 

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מצד שני - לפעמים המענה לחסר הוא הרבה יותר גדול פסיכולוגית מ'עוד איזה פינוק'.
כשהמוצר נותן מענה אמיתי לאנשים שמחפשים אותו וקשה להסתדר בלעדיו - אז אם הדבר נוגע אליהם ומדבר איתם הם ירצו אותו.
אני אישית גם תחברת לדרך החיוב, אך במקרה כזה הייתי באה משני הכיוונים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה