שאלה לקופירייטרים/יות

פרסום וקופירייטינג >> תוכן מקצועי

פור-שף  4CHEF
זה התחיל בגל הראשון של הקורונה. קורס אינדיזיין אין לימודים בבית פרוג אלא בבית עם פרוג :) כשבועז אמר בשיעור הרביעי בערך להתחיל לחשוב על עבודות...
4.67 star(s) 3 ratings
סביבת עבודה כמפתח להצלחה
לכל יוצר ולכל עסק נדרשים מגוון פרמטרים על מנת להבטיח מודל עבודה מסודר עם מעגל לקוחות יציב וקבוע. כאשר ביניהם, ניצבת בראש סולם העדיפויות, סביבת...
3.00 star(s) 2 ratings
אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
חושבים בשבילך חושבים עליך!
עולם העסקים של היום השתנה ללא היכר. בעלי עסקים רבים הבינו ,זה מכבר, מהו לב העסק שלהם והם מוכנים להשקיע בו לא מעט. בין אם לכבוד פסח, ראש השנה ,מתנה...

בואו ללמוד ולדעת יותר>>> מיטב הקורסים באתר פרוג אונליין

ששונית

משתמש מקצוען
לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?
 

פרידה

משתמש מקצוען
לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?
תנסי פה
 

קופי 100

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופירייטינג
עד גבול מסוים לגיטימי לגמרי ללכת על דרך השלילה. התנאי הראשוני בקריאייטיב הוא "מפתיע אך רלוונטי". הצלחת להפתיע ולעורר ענין? שיחקת אותה!
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
זו דעתי..
ואגב, הפרסום של השיניים בוצע על ידי אחת מיושבות הפורום א.ב. בפרסום. ובדיוק ציינתי לעצמי שהפרסום ממש טוב..:)
 

אפילו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
כנראה שאלייך מדבר יותר הכיוון החיובי.
בכל דבר יש את המושג של "כאב ועונג".
וכמו בכל דבר אצל כל אחד עובד משהו אחד יותר חזק, או שניהם ביחד (או שניהם לא :( ).
אבל מאוד מקובל להדגיש את הכאב, כדי להניע בן אדם לעונג הצפוי (למכור מוצר או משהו).
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
ומזה צריך תמיד להיזהר לדעתי, גם דברים חיוביים יכולים לייצר דחייה לפעמים (לא זוכרת דוג' אבל נתקלתי בזה).
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
פרסום וקופירייטינג
עד גבול מסוים לגיטימי לגמרי ללכת על דרך השלילה. התנאי הראשוני בקריאייטיב הוא "מפתיע אך רלוונטי". הצלחת להפתיע ולעורר ענין? שיחקת אותה!
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
זו דעתי..
ואגב, הפרסום של השיניים בוצע על ידי אחת מיושבות הפורום א.ב. בפרסום. ובדיוק ציינתי לעצמי שהפרסום ממש טוב..:)
מצטרף.
ואגדיר אולי טיפה יותר.
יש דברים שהם שליליים אבל מובנים, ולא דוחים.
ויש דברים שהם שליליים וגם דוחים, ולהם אסור לדרוך על מפתן הפרסום כלל וכלל.

פשוט צירך לשים לב לא לעורר דחייה בפרסום.
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופירייטינג
קראתי לפני המון זמן, שנערך מחקר, שהראה שאנשים פסימיים מתחברים יותר לפרסומות על דרך השלילה ואנשים אופטימיים מתחברים לפרסומות על דרך החיוב.
חיפשתי אותו לא מזמן ולא מצאתי.
אולי שווה לחפש שוב.
 

*שרי*

BORDURA
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
וואי, אני לא מאמינה!
בשבת האחרונה ראיתי את הפרסום (המעולה) עם הקוביות של א.ב. בפרסום
ועלתה לי השאלה הזו.
לרגע.
כי הפרסום תופס וטוב, לדעתי.

השבוע ראיתי בפינטרסט פירסום גרוע שבא להמחיש את אותו דבר.
(ניסיתי לחפש עכשיו ולא מצאתי. אולי כשאמצא אעלה)
ראו בנאדם מחייך וחלק מהשיניים שלו כאילו קוביות.
זה היה לא טוב.
מגעיל.
מרתיע.
והרשימה ארוכה...

ואז חשבתי מה שונה זה מזה,
אולי צורת ההגשה?
אולי משפט המחץ?

בכולופן, זו פרסומת שראיתי. אהבתי. זכרתי. (לא ההיא מפינטרסט, כן?:rolleyes:)
ושמחתי לפגוש כאן את הדיון הזה...
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
פרסום וקופירייטינג
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
מאד תלוי מה רוצים להביע.
לפעמים רוצים ליצור באזזז שידברו עלינו, פרסום ע"ד השלילה יכול לעזור לכך:)

אישית אני פחות אוהבת ומאד מתחברת ל: "למה לי חיובי" (מי עוד למד את המודל הזה? תרימו אצבע)

*לא מדברת על פרסומים ספציפיים במיוחד שלא ראיתי אותם.
 

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כתיבה ספרותית
מצד שני - לפעמים המענה לחסר הוא הרבה יותר גדול פסיכולוגית מ'עוד איזה פינוק'.
כשהמוצר נותן מענה אמיתי לאנשים שמחפשים אותו וקשה להסתדר בלעדיו - אז אם הדבר נוגע אליהם ומדבר איתם הם ירצו אותו.
אני אישית גם תחברת לדרך החיוב, אך במקרה כזה הייתי באה משני הכיוונים.
 
למעלה