מעלה בשם חברה
היא אינה רוצה להעלות כדי שלא יזהו אותה פה.
מציינת שגם אנחנו בשיפוצים אבל לא קשור.
כרגע בתהליך שיפוץ של כול הבית. לקחנו מעצבת מנוסה וותיקה שהבנו וראינו שהיא עןשה עבודות יפות. היה חשוב לנו לקחת מעצבת כי אנחנו לא באמת מבינים ורצינו שהכול יצא טוב יפה ומתוכנן נעים ונכון.
לפני השיפוץ לקח לה זמן עד שהביאה תוכניות וגם לא היתה לה הרבה סבלנותף להסביר
זה תמיד נעשה בחטף ב11 בלילה ל5 דק.
סמכנו עליה מאןד כי שמה הולך לפניה.
והורדנו את התוכניות לביצוע במחשבה שהיא יודעצ מה שהיא עושה.
נכון יש נתונים שאנחנו יכלנו לעבור עליהם בזמן ולהבין שהם לא מתאימים לנו. אבל לא היה עם מי לדבר.התנהלות מסורבלת.
שלחנו נגרות להצעת מחיר.
ורק אחכ התגלה שהיו חסרים נתונים במידות.
המעצבת שלחה נתונים.
לא חשבנו לבדוק אחריה ולא העלנו בדעתנו שהם לא נכונים.(לצרכים שלנו)
וככה העברנו אןתם לנגר.
הנגר התחיל לבצע.
ופתאום תוך כדי אנחנו קולטים שחלק מהנתונים שביקשנו בתוכנית בכלל לא נכונים ומתאימים לנו.
ואז כשרצינו לתקן לקח לה זמן עד שענתה לבקשה (בינתים תהליכים נתקעים) וגם אז התיקון בשרטוט היה לא היה מושלם ןנכון.
בקיצור טעות על טעות על טעות.
(מציינת שהנגר לא היה אמור לעלות על הבעיות. מבחינתו הארון נראה תקין ואם הלקוח הביא לו חביצוע זה בסדר מבחינתו)
עכשיו בשביל שהארונות יצאו מושלמים בהתאם לבקשתנו אנחנו צריכים להזמין חלק מהם מחדש.
זא הפסד כספי ועוגמת נפש (כרגע אנחנו בלי ארונות) גדולה מאןד.
אני מבינה לגמרי שגם אנחנו לא היינו בסדר והיינו צריכים לעבור על התוכנית שלה ולא לסמוך עליהם בעינים עצומות.
אבל זה באמת ככה??? למה היא לא אמרה לי בהתחלה שאחן לה זמן והיא באמת לא תתעמק ויהיו פאשלות אולי ושאקח בחשבון ואם אני לא אוצה שיהיו טעויות שאעבור אחריה? אני בתמימותי חשבתי שכמו שאני מכוונת לעשות עבודה טובה ולמזער טעויות (קורה שיש!!) אין צורך ממשי לעבור אחרי. כי אם יעברו אחרי אז בשביל מה צריך אותי.
(במיוחד שאנחנו גם לא תמיד מבינים בנושא העיצוב והתכנון)
מה נכון לעשות עכשיו? יש בכלל מה??
היא אינה רוצה להעלות כדי שלא יזהו אותה פה.
מציינת שגם אנחנו בשיפוצים אבל לא קשור.
כרגע בתהליך שיפוץ של כול הבית. לקחנו מעצבת מנוסה וותיקה שהבנו וראינו שהיא עןשה עבודות יפות. היה חשוב לנו לקחת מעצבת כי אנחנו לא באמת מבינים ורצינו שהכול יצא טוב יפה ומתוכנן נעים ונכון.
לפני השיפוץ לקח לה זמן עד שהביאה תוכניות וגם לא היתה לה הרבה סבלנותף להסביר
זה תמיד נעשה בחטף ב11 בלילה ל5 דק.
סמכנו עליה מאןד כי שמה הולך לפניה.
והורדנו את התוכניות לביצוע במחשבה שהיא יודעצ מה שהיא עושה.
נכון יש נתונים שאנחנו יכלנו לעבור עליהם בזמן ולהבין שהם לא מתאימים לנו. אבל לא היה עם מי לדבר.התנהלות מסורבלת.
שלחנו נגרות להצעת מחיר.
ורק אחכ התגלה שהיו חסרים נתונים במידות.
המעצבת שלחה נתונים.
לא חשבנו לבדוק אחריה ולא העלנו בדעתנו שהם לא נכונים.(לצרכים שלנו)
וככה העברנו אןתם לנגר.
הנגר התחיל לבצע.
ופתאום תוך כדי אנחנו קולטים שחלק מהנתונים שביקשנו בתוכנית בכלל לא נכונים ומתאימים לנו.
ואז כשרצינו לתקן לקח לה זמן עד שענתה לבקשה (בינתים תהליכים נתקעים) וגם אז התיקון בשרטוט היה לא היה מושלם ןנכון.
בקיצור טעות על טעות על טעות.
(מציינת שהנגר לא היה אמור לעלות על הבעיות. מבחינתו הארון נראה תקין ואם הלקוח הביא לו חביצוע זה בסדר מבחינתו)
עכשיו בשביל שהארונות יצאו מושלמים בהתאם לבקשתנו אנחנו צריכים להזמין חלק מהם מחדש.
זא הפסד כספי ועוגמת נפש (כרגע אנחנו בלי ארונות) גדולה מאןד.
אני מבינה לגמרי שגם אנחנו לא היינו בסדר והיינו צריכים לעבור על התוכנית שלה ולא לסמוך עליהם בעינים עצומות.
אבל זה באמת ככה??? למה היא לא אמרה לי בהתחלה שאחן לה זמן והיא באמת לא תתעמק ויהיו פאשלות אולי ושאקח בחשבון ואם אני לא אוצה שיהיו טעויות שאעבור אחריה? אני בתמימותי חשבתי שכמו שאני מכוונת לעשות עבודה טובה ולמזער טעויות (קורה שיש!!) אין צורך ממשי לעבור אחרי. כי אם יעברו אחרי אז בשביל מה צריך אותי.
(במיוחד שאנחנו גם לא תמיד מבינים בנושא העיצוב והתכנון)
מה נכון לעשות עכשיו? יש בכלל מה??