נכתב ע"י אפכא מסתברא;1842783:לא הבנתי את שאלתך. ייתכן שהנקדן של שוטנשטיין הוא דקדקן, וניקד כפי הראוי להיות, ולא כפי טעות ה'עולם'.
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1842802:השאלה מה עומד לנגד עיני ההוצאה - הניקוד הנכון והמדויק או המקובל אצל ה'עולם'. ידוע לי על הוצאה אחת שדרשה מן הנקדנית לנקד כפי כל השגיאות המקובלות, דהיינו פַּרְשָׁה ולא פָּרָשָׁה וכל כיו"ב...
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1842927:אדרבא, בדוק. (לי יש רק מתיבתא)
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1842677:א"כ נִכְתֹּב קְרָא קֶרַח מַאי 'קָרְחָה' - כן ניקדו ב'מתיבתא', אך לענ"ד זו טעות, כי 'קרחה' בקמץ קטן תחת הקו"ף הרי זו הארכה של צורת ֹפֹּעַל בחולם חסר ולא של פֶּעַל בסגול, וכגון אֹרַח/אָרְחָה. וצ"ל קֹרַח.
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1842970:אולי בשבת קד. (בירושלמי ובמדרש רבה בוודאי יש באותו עניין, אבל כמדומני ששוטנשטיין עוד לא הגיע לשם...) אין לי פנאי לבדוק.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיג
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ: