שאלה בהגהה

חגי פאהן

משתמש סופר מקוצען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
בעזהי"ת

"דבר זה נעשה להראות לכל שאין ממש בעבודה זרה, שאף במקומה אינה יכולה להושיע את העובד אותה כפי שבטח בה העובד אותה."

הנכון להשמיט את "העובד אותה" בתרא? האם יש איך ליישב משפט זה כמות שהוא? תודה.
 

אבק

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
דבר זה נעשה בכדי להראות לכל שאין ממש בע"ז, שהרי אף במקומה אין ביכולתה להושיע את הבוטחים בה
 

טוהר השלום

משתמש מקצוען
נכתב ע"י חגי פאהן;n5009752:
בעזהי"ת

"דבר זה נעשה להראות לכל שאין ממש בעבודה זרה, שאף במקומה אינה יכולה להושיע את העובד אותה כפי שבטח בה העובד אותה."

הנכון להשמיט את "העובד אותה" בתרא? האם יש איך ליישב משפט זה כמות שהוא? תודה.

ניתן להשמיט.
 

הכל בדקה

משתמש צעיר
אשמח אם תרחיב בציטוט, עוד שורה או שתיים, אוכל להבין יותר ולעזור יותר
 

נחמנציק

משתמש צעיר
אם מדובר בציטוט מתוך דברי האחרונים - מומלץ לא לגעת, כל עוד יש מקום להסביר זאת!
אם זה מחבר בין זמננו והשאלה היא לגבי צחות הלשון בוודאי שזה מיותר, יחד עם זאת א"א להציע ניסוח אחר אם לא מכירים את סגנון הכותב!
 

הכל בדקה

משתמש צעיר
ודאי שיש כאן כפל לשון.
יתכן בכלל שאפשר להשמיט את כל המילים האחרונות - 'כפי שבטח בה העובד אותה', מה זה חסר?
עוד אפשרות: 'שאף במקומה אינה יכולה להושיע כפי שבטח בה העובד אותה'
אבל שוב, קשה באמת להגיד כל זמן שאתה נותן שבריר משפט, מה בטח בה העובד אותה? שרק במקומה היא יכולה להושיע? לא מספיק ברור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה