המורה, למה תלמדי על נתינה,
ולהעביר חפצים זה ממש לא צחוק.
להשקיע במחברת ממֹלאת כתב-פנינה,
שנחליף בחוברות למידה מרחוק.
ואיך לא נזיז עיניים ממך,
ובסוף נלמד דרך הנייד.
מדוע זה תאמרי לסביבה לחייך,
ולא ישים לב אף לא אחד.
מהו הנאום על 'לא לחסר',
והבידוד לנו בפרצוף יצחק.
ואחד בשני איככה נֵעזר,
ההנחיות אמרו שמירת מרחק.
בקיצור, המורה, מה לך חוזרת,
על המערך הישן, שתכננת מלכתחילה.
התאימי, שפצי, דברי אחרת,
על החתום, תלמידי הקפסולה.
ולהעביר חפצים זה ממש לא צחוק.
להשקיע במחברת ממֹלאת כתב-פנינה,
שנחליף בחוברות למידה מרחוק.
ואיך לא נזיז עיניים ממך,
ובסוף נלמד דרך הנייד.
מדוע זה תאמרי לסביבה לחייך,
ולא ישים לב אף לא אחד.
מהו הנאום על 'לא לחסר',
והבידוד לנו בפרצוף יצחק.
ואחד בשני איככה נֵעזר,
ההנחיות אמרו שמירת מרחק.
בקיצור, המורה, מה לך חוזרת,
על המערך הישן, שתכננת מלכתחילה.
התאימי, שפצי, דברי אחרת,
על החתום, תלמידי הקפסולה.