פות''ש חלק מהדברים שנכתבו כאן לא מדוייקים בלשון המעטה.
בטיחות - לרכב יש 3 כוכבים ולא 0,
הכוכב החמישי היום תלוי רק במערכות בטיחות מתקדמות, לכן במידה ותוסיף מובילאיי (1500 ש''ח) קיבלת רכב 4 כוכבים.
כל שנה התקנים של יורונקאפ' מחמירים, לכן רכב חדש עם 4 כוכבים בטיחותי, יותר מרכב בן שנתיים עם 5 כוכבים.
אשמח לראות מידע מבוסס (שלא מורכב משמועות ודעות קדומות) על בעייתיות השילדה והמעטפת.
בעולם שבו אנשים מסיעים את משפחתם בבלנו 98 עם מינוס 10 כוכבי בטיחות, צריך לקחת דברים בפרופורציות.
אמינות - אמנם הרכב אינו נמצא הרבה זמן בארץ, אך בחו''ל הוא
משווק כבר שנים,
ללא בעיות מיוחדות בכלל.
תתעלם מתגובות בסגנון של רנו זה רנו, או פחות מרנו,
רוב הבעיות של רנו בעבר היו בעיות חשמל,
מנועי דיזל של היצרניות הצרפתיות הם סוסי עבודה סופר אמינים, כנ''ל הגירים שלהם,
לאחרונה גם בעיות חשמל אין להם, ובכל מקרה הדאציות הם ללא אבזור חשמלי מסובך ומיוחד.
(לא מזמן שאלתי מישהו מה עדיף, ניסאן קשקאי או רנו קדג'קאר, הנ''ל ללא מחשבה של שניה אמר
ברור שניסאן זה יפני מעולה וכו', לך תסביר לו ששני הרכבים מיוצרים באותו מפעל מאז שרנו קנתה את ניסאן ורק מודבק להם סמל שונה.)
יד 2, אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד אבל בנתיים יש לדאציה שוק יד 2 טוב,
זה שאין הרבה רכבים בלוחות אומר שני דברים,
א. אנשים מרוצים ולא ממהרים למכור,
ב. רכבים שמתפרסמים נמכרים מהר.
הגיר הרובוטי בדגם הזה של דאצ'יה הוא רובוטי חד מצמדי,
יש לו את החסרונות של הגיר הרובוטי שהיה בקורולה, הוא קופץ לפעמים בין הילוכים ומנדנד את הרכב, קצת מעצבן בפקקים,
אתה תצטרך לנהוג עליו בעיר כדי להרגיש האם זה מפריע לך או לא,
(יש בקרה למניעת דרדור בירידה בעזיבת ברקס, דבר שלא היה בטויוטה של אז).
בגדול הרכב מרגיש כמו רכב מלפני כמה שנים אבל את זה אתה בטח יודע,
גם הנדסת האנוש של פנים הרכב לוקה בחסר, ויש כפתורים שממוקמים במקומות טיפה מוזרים,
כמו''כ האבזור בכללי לא בשפע, ורמת בידוד הרעשים נמוכה מהנהוג בסגמנט,
אבל בגלל זה יש מחיר מפתה.
אישית הייתי מעדיף את הדאסטר אוטומט, גיר דו מצמדי, רכב יותר מרווח וגבוה, יהיה סחיר יותר בהמשך,
כל זה בתוספת של 10 K ממחירו של הלוגאן, אולי זו הסיבה שזה הרכב הכי פחות נמכר של דאצ'יה.