רימון עם תשתית הוט - ראוטר מתרפרש - בבקשה עזרה

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עשיתי באנדל של ספק+תשתית בהוט, ועברתי מיד לרימון. זה היה כרוך בלהעלות את שני הנציגים על הקו, וכו'. הגדרתי את הראוטר כמו שרימון אמרו, וזה עובד. אבל - מה שקורה הוא, שאחרי רבע שעה כל פעם, האינטרנט מתנתק - כלומר הגלישה. והוא זורק אותי לעמוד שאומר שאני לא מזוהה על ידי המערכת (עמוד של לא של רימון gstatic.com). אחרי זה אני נכנס לעמוד שרימון אומרים לשים את הסיסמא שהם אמרו לשים בראוטר, ואז פתאום זה שוב חוזר. התהליך הזה חוזר כל רבע שעה - ממש משגע.
הנה התמונות של ההגדרות של הראוטר שלי HOTBOX, וכן העמוד ההוא של רימון. האם למשהו יש ניסיון שיוכל לראות אם יש כאן משהו לא טוב? ולעזור לי? מאוד קשה להשיג תמיכה כבר הייתי עם שניהם למעלה מג' שעות על הקו).
הגישה של רימון.jpg

התמונה של הרוטר.jpg
 

bris

משתמש סופר מקצוען
יש להוט 2 שיטות להגדרה של הספק , או L2TP מול הספק שלך (כדאי להכניס כתובת IP ולא cable.rimon.net,.il וכדו )
או אוטמטית מול הזיהוי שלהם

זה נראה כאילו ב BOX אתם מגדירים ידנית ואילו במערכת של הוט זה מוגר על אוטומט , תבקשו שיבטלו את זה
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אחרי שעות עם עם נצגי בסוף היה שההדגרה היתה צריכה להיות על dynmic איפי ולא על משהו אחר . מורט עצבים לחלוטין.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה