עזרה ריח נורא מחור הניקוז במרפסת!!!

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

יוסיK

משתמש מקצוען
תופעה שאכן עשויה לקרות בחורי ניקוז של מי שטיפה ואנסה להסביר קצת.
באופן כללי אם נכנס קצת לכלוך למערכת הביוב אנחנו מקווים שהוא יישטף עם הזרם של המים שעוברים גם הם במערכת, אם מדובר בלכלוך דביק/כבד הוא עלול להיתקע בצנרת ולגרום לסתימה.
כיוון שמי הספונג'ה לא מגיעים בזרם חזק ויש בהם עוד לכלוכים הם עלולים להיתקע בצנרת בלי שמשהו ישטוף אותם וממילא אם יש לנו צנרת מאוזנת אפילו אם יהיה לה שיפוע טוב יש לה סיכוי גדול לצבור לכלוך.
הלכלוך שנצבר בצנרת בואש והלחות שהוא מקבל ממי הספונג'ה משביח את תהליך הריקבון וכך נוצר הריח.
כשניסיתם לפמפם עם פומפה ויצא לכלוך שחור ומסריח שחררתם בעצם חלק מהסתימה, יתכן שאם הייתם ממשיכים עוד הבעיה הייתה נפתרת או לפחות פוחתת.
כיוון שלדבריכם כנראה שעל אותו קו יושבת גם המכונת כביסה והמים שלה זורמים בצורה טובה, ניתן לשער שהחלק הסתום לא גדול וממילא יתכן בהחלט שניתן יהיה להסתפק בקפיץ פשוט יחסית [אפשר לקנות בטמבור בכמה עשרות ש"ח או אצל השכנים] ובפומפה.
אחרי שהסתימה תשתחרר ויהיה אפשר להזרים מים בחור הניקוז, כדאי להשחיל לתוך הניקוז צינור מים עם זרם טוב כדי לשטוף את המערכת בזרם חזק.
בכל מקרה לא סביר שמדובר על גזים רעילים בפרט שהמערכת עובדת [משתמשים במכונת כביסה, לא? ואני מקווה שיש גם צינור אויר חוזר כך שלא אמורים להצטבר גזים רעילים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה