תראה בגיליון המצורףנניח שלקחתי הלוואה של 400 שקל לארבעה חודשים צמודת מדד ובחודש הראשון שילמתי 105 ובשני 110 ובשלישי 112 וברביעי 116
איך אני מחשב כמה ריבית שילמתי סכ"ה על ההלוואה?
בשטח הצהוב
תראה בגיליון המצורףנניח שלקחתי הלוואה של 400 שקל לארבעה חודשים צמודת מדד ובחודש הראשון שילמתי 105 ובשני 110 ובשלישי 112 וברביעי 116
איך אני מחשב כמה ריבית שילמתי סכ"ה על ההלוואה?
ראה כאןאיך אפשר לבנות קטלוג בגוגל שיטס?
כתבת כמה ריבית שילמתי בשקלים אבל לא כמה אחוזי ריביתתראה בגיליון המצורף
בשטח הצהוב
4.145% |
חסום בנטפרי, יש פתרון אחר?
באפליקציה של שיטס אם תא מוגדר בפורמט תאריך .נפתח לוח שנה לבחירהאשמח לעזרה
אני מעוניין להוסיף כפתור בגוגל שיטס
שיפתח לוח שנה עם התאריך הנוכחי, על מנת שלא יצטרכו להקליד את התאריך אלא יבחרו מתוך לוח שנה.
הדף תורגם אוטומטיתחסום בנטפרי, יש פתרון אחר?
יישר כח
עברו מספר ימים ולאחר סיעור מוחות מתמשך בנושא זה. @שימי .ב מצא פתרון לבעיה שציינתי פה.באמצעות indirect
זו משימה בלתי אפשרית
בצילום מסך המצורף תא d1 מוזן מאימות נתונים בתא a12
כאשר תא a12 מוזן מנתונים מתאים a1 עד a10
תא d1 יציג את התוצאות כמו המקור הראשון.כפי שהדגשתי שוב ושוב לעיל.
והואיל וברשימה המקורית הפריסה היא מa1 עד a10
חייבים לתת "ספייס" ושטח ריק מתחת לתא d1
על מנת לאפשר להציג את הנתונים בפריסה.
אם קיימת חסימה בדרך .תחטוף הודעת שגיאה.
לשבר את האוזן זה כמו שקיימת חניה פרטית לסמי טריילר .ונכנסו שם מכוניות פרטיות ותפשו לו את השטח.בעלי המכוניות היו אדיבים והותירו שטח פנוי של 2 מטר.נו מה יעשה נהג הסמי טריילר עם השטח הקטן הזה?
יצפור להם שיפנו את השטח!
זה בדיוק מה שהאקסל מתריע על הודעת שגיאה פה.זו צפירה לפנות את השטח!
מציאות של "לעייל פילא בקופא דמחטא" קיימת רק באימות נתונים סטנדרטי.אימות נתונים על אלגוריתם מתוחכם ויחודי וככה הוא בנוי.
צפה בקובץ המצורף 1333036
ההצעה לפיתרון לא רלוונטית בתא d1 בצילום מסך הנל
תודה רבה!הדף תורגם אוטומטית
שאלה לא מספיק ברורהאיך אני מגדיל טבלה של A4 באקסל שיהיה על כל הדף
@יעקב ויצמן אתה יכול לעזור לי?מספר שאלות:
1. כיצד ניתן לעשות עיצוב מותנה-ערכים כפולים אבל שיהיה ממספר עמודות, לדוג' שרק נתון שמופיע בכל העמודות המסומנות יופיע ולא מה שמופיע רק בחלק מהעמודות? (לדוג' כשאני רוצה לדעת מי מהתלמידים התמיד ועשה מבחן כל שבוע, מי ברוב השבועות ומי רק בחצי...)
2. בפונקציה סכום ביניים - ספירה, כיצד ניתן להגדיר שהסיכום יופיע רק עם שם הנתון והתוצאה ללא המילה "ספירה"?
לדוג' כשאני רוצה לדעת כמה בחורים יש בכל ישיבה הוא רושם לי: "חברון ספירה" תפרח ספירה" וכדו'?
3. יש לי מספר רשימות של בחורי ישיבה מאותה ישיבה (לדוג'), באחת מופיע 200 בחורים, באחת 150 (מתוכם) ובאחת מאה (מתוכם). אני רוצה שאוטומטית כל השמות הזהים שמופיעים בכל הרשימות יהיו באותה שורה. יש פונקציה כזאת?
תודה מראש וסליחה על ריבוי השאלות...
לשאלתך @נבחרמספר שאלות:
1. כיצד ניתן לעשות עיצוב מותנה-ערכים כפולים אבל שיהיה ממספר עמודות, לדוג' שרק נתון שמופיע בכל העמודות המסומנות יופיע ולא מה שמופיע רק בחלק מהעמודות? (לדוג' כשאני רוצה לדעת מי מהתלמידים התמיד ועשה מבחן כל שבוע, מי ברוב השבועות ומי רק בחצי...)
2. בפונקציה סכום ביניים - ספירה, כיצד ניתן להגדיר שהסיכום יופיע רק עם שם הנתון והתוצאה ללא המילה "ספירה"?
לדוג' כשאני רוצה לדעת כמה בחורים יש בכל ישיבה הוא רושם לי: "חברון ספירה" תפרח ספירה" וכדו'?
3. יש לי מספר רשימות של בחורי ישיבה מאותה ישיבה (לדוג'), באחת מופיע 200 בחורים, באחת 150 (מתוכם) ובאחת מאה (מתוכם). אני רוצה שאוטומטית כל השמות הזהים שמופיעים בכל הרשימות יהיו באותה שורה. יש פונקציה כזאת?
תודה מראש וסליחה על ריבוי השאלות...
למה נראה לך שאפשר?שלום וברכה,
אשמח לדעת כיצד ניתן להעביר מידע און ליין מטבלה מתעדכנת בגליון אקסל לתוך גליון אחר בגוגל שיט.
כך כל פעם שיתעדכן מידע באקסל, הגליון המקושר בגוגל שיטס יתעדכן.
איך מקשרים?
ואיך מפעילים את העדכון?
ערב טוב @נבחר@יעקב ויצמן תודה, עזרת לי מאד
מה שרק חסר לי בתשובה הראשונה, זה שאין לי רשימה מסודרת שכל שם של תלמיד מופיע בשורה משלו עם פירוט.
אלא יש רשימה אחת של 950 תלמידים, רשימה שניה של 800 (מתוך ה900) ורשימה שלישית של 700 (כנ"ל). ולכן האופציה היחידה לדעת מי נמצא בכל הרשימות היא ע"י חיפוש ערכים כפולים.
בנושא השאלה השניה - גם אותה בעיה, יש לי רשימה (אחת ארוכה) של 1000 תלמידים מ150 מוסדות, והדרך שלי לדעת כמה תלמידים יש בכל מוסד הוא ע"י פונקציית סכום ביניים-ספירה, רק שאז מופיע לי סיכום עם הנתון: "ישיבת אביי ספירה - 15, ישיבת רבא ספירה - 16" וזה שאלתי איך ניתן למנוע את המילה "ספירה" (כי אני עושה העתק הדבק של כל הנתונים לטבלה חדשה מסודרת...)
מקוה שהובנתי, תודה.
ראה כאן למשל.שלום וברכה,
אשמח לדעת כיצד ניתן להעביר מידע און ליין מטבלה מתעדכנת בגליון אקסל לתוך גליון אחר בגוגל שיט.
כך כל פעם שיתעדכן מידע באקסל, הגליון המקושר בגוגל שיטס יתעדכן.
איך מקשרים?
ואיך מפעילים את העדכון?
עזרת לי מאד, יש לי הרבה גיליונות כאלה זה לא רק צורך שעתי וממש חסכת לי המון זמןערב טוב @נבחר
הבנתי. אני אציע לך פתרונות לצורך השעתי שלך כפי שאפרט..
אני מניח שיש ענין זמני כעת לבצע פילוח בנתונים.ולכן הפתרון הוא לא יבוצע בטבלה בדינמיות אוטומטית בעתיד.
אם תרצה לבצע חישוב כזה בעתיד תבצע שוב את אותן פעולות בדיוק בגיליון.
לגבי השאלה הראשונה
שים לב למה שעשיתי פהצפה בקובץ המצורף 1337701
אתה צריך לעשות העתק לכל הרשימות של התלמידים.ולהדביק אותם בצורה מסודרת רשימה מתחת רשימה.כולן בעמודה אחת חדשה.כפי שעשיתי בצילום מסך בעמודה B
אתה יכול לעשות את זה אי שם בקצה הגיליון היכן שרק תבחר .
בעמודה הצמודה משמאל יש להזין countif כפי שמוצג בצילום מסך מתא c1.
לא לשכוח את הקיבוע בארגומנט הראשון range.זה הכרחי וחשוב מאוד!!!
ואז לגרור עם ידית המילוי עד סיום הרשימה בעמודה שמימין.
מה שיופיע לך .זה כמה פעמים מוזכר כל שם.
אחר כך תעשה עיצוב מותנה הכי פשוט שבעולם- של כלל "ערך גדול מ- 1".כפי שמופיע בגיליון דוגמא שעשיתי.
יש עוד כמה פתרונות עם vlookup או match בשילוב if.אבל זה לא המקרה המדויק שלך ואין בכך נפקא מינה כעת.
לגבי השאלה השניה
איני יודע עדיין איך זה נראה בפועל .אבל אגש ישירות לפיתרון בשורה תחתונה.
בהנחה שקיבלת רשימות בעמודות עם המילה ספירה.
כל שעליך לעשות הוא כדוגמת מה שעשיתי פה עם פונקציית substitute
צפה בקובץ המצורף 1337718
הפונקצייה ממירה טקסט x בטקסט y
זה פתרון קסם לכל צורך מסוג זה.מבלי להיכנס לחשבונות למה הכתוב נכתב והאמור נאמר בטבלת המקור..
בתא d2 כתבתי את הפונקצייה .השינוי הוא חל על הטקסט בתא a1.
מה שנותר, זה למשוך את ידית המילוי שמאלה ולמטה כמידת הטבלה המקורית.
את הטבלה החדשה הזו אתה מבצע לה גזור ומדביקה בגיליון המעוצב והמהודר שאתה מכין.שים לב לבצע הדבקת ערכים בלבד!!!
השתמשתי בכוונה תחילה בפונקציית substitute ולא בחברתה replace .יש בה יתרון מובהק במקרה שלך ובכלל.אולי בהזדמנות אכתוב על כך.
בדוגמא החלפתי את המילה ישיבה בכלום/ריק.
( הישיבות נשארו ללא התלמידים.העיקר שהתנאים והאמוראים-ראשי הישיבות נשארו..זכותם תהא מגן עלינו)
זו רק דוגמא כמובן.ההחלפה תבוצע בכל טקסט שיכתב,ושימצא כתוב.
כמנהגי תמיד.אצרף כאן את הגיליונות כדוגמא.תבין את העקרונות והטכניקות ותיישם אותן בטבלה שלך.
בהצלחה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: