קשיים בעבודת עריכה תורנית

רבינו טעם

משתמש חדש
עריכה תורנית
אני כותב כאן קושי שנתקלתי בהם בעבודתי בעריכה [הכותרת היא 'קשיים' לשון רבים, כי ברצוני שתוסיפו קשיים משלכם, ואולי גם אני אוסיף], אשמח לשמוע אם יש עוד מישהו שמזדהה עם הקושי, וכמובן מי שיש לו עצות וכדו'.

כעובד בעריכה תורנית [כמה סוגים], לא ברור מה נכלל בעבודה, כי לפעמים אפשר לשבת כמה שעות ולא לעשות כלום, הראש לא עובד וסתם עוברים על החומר פעם אחר פעם עד שמגיע הזמן שנפתח הראש והלב, וכיון שלא ברור מה היא העבודה, לפעמים יש הרגשה של סתם ביטול זמן וכדו' דבר שלא מוסיף לסיפוק בעבודה.

ומצד אחד אני חושב שאם היה התשלום לפי ההספק, לא היה לי שום בעיה בזה, כי הייתי עושה הכל כשאני במצב שהראש פתוח, אבל אני לא יודע איך ליישם את זה ואיך אפשר לחשבן כמה לבקש על הספק לפי עבודה. וחוץ מזה, אני מפחד שבעבודה לפי הספק אשאיר את הכל על הרגע אחרון, [הגם שגם עכשיו בעבודה לפי שעות זה לא הרבה יותר טוב..], ולא אגיע להשלים את ההספק.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה