• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

קרן משפחת פוריס

אבא תודה!

משתמש פעיל
4 יתומים קטנים נותרו כספינה בלב ים
מצווה גדולה לעזור!!!

קרן משפחת צבי פורייס - מרכז הצדקה
יתומי משפחת פורייס
האברך הרב לוי צבי פורייס ז"ל
שהתמוטט ונפטר בפתאומיות בגיל 32 בלבד
כשהוא מותיר אחריו 4 יתומים קטנטנים המומים ומזועזעים.
* * *
בימים אלו יושבים ארבעה יתומים קטנטנים שבעה על אבא. הם עדיין לא התחילו את החיים שלהם וכבר נאלצים להתמודד התמודדיות שקשים מנשוא גם לגדולים.
חסרי כל, בלי לדעת איך יקומו וממה יקנו לחם בעוד שבוע. בלי אגורה אחת לחתן את הילד הבא. העולם סוגר עליהם מכל הכיוונים, למטה תלויות מודעות אבל ממוסגרות שחור שלא מבטאות אפילו אלפית מגודל הטרגדיה.
זה לא סוד שבית יתום תלוי בנו. זה לא סוד שכאן הכסף או העדרו – קובע את הטון ואת העתיד.
עכשיו זה הזמן לעצור. לפני שהם נכנסים לחיי התמודדות קורעת וניסיונות קשים. גם ככה זה יהיה מורכב, היתמות שורפת בלי תוספת העניות. לפחות נדע שעשינו הכל כדי להקל.
עכשיו זה הזמן לתרום. לפני שיעלו כותרות אחרות ברחוב, כשהלבבות עדיין חמים והעיניים רטובות. לפני שנשכח ונשליך אותם לבד בצרתם. לפני שתספיק העניות להכפיל את האסון.
* * *
להעברות בנקאית:
בנק פאג"י (52) סניף 185 מ.ח. 409-425699
חובה לציין מספר קרן 5817
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה