שאלה לי (לא יודעת איך לנסח בדיוק )
כששמים קרדיט בקצה המודעה כדאי לשים רק את הלוגו/השם, או שכדאי לשים עם המספר טלפון?
מצד אחד משרדי פרסום לדוגמא, (או מעצבים מוכרים) שמים רק את הלוגו כי או שכבר מכירים אותם או שהם שמים את זה רק כדי שידעו שהם המייצגים/המעצבים של החברה..
מצד שני אני רוצה שיחזרו אליי ואין לי אתר או פייסבוק שאם ירשמו את השם שלי מיד יופיעו הפרטים..
השאלה אם הקרדיט נועד רק כדי שיראו אותך שוב ושוב ע"ג מודעות וכך לאט לאט גם יכירו, או שזה נועד כדי שיפנו אליך ולכן כדאי לשים טלפון כי אין כרגע דרך אחרת להגיע אליי.. מה שכן הדרך האחרונה קצת לא הכי אסתטית ומקצועית כי זה מאריך את הקרדיט על פני יותר שטח במודעה וכו'..
מקווה שהובנתי..
כששמים קרדיט בקצה המודעה כדאי לשים רק את הלוגו/השם, או שכדאי לשים עם המספר טלפון?
מצד אחד משרדי פרסום לדוגמא, (או מעצבים מוכרים) שמים רק את הלוגו כי או שכבר מכירים אותם או שהם שמים את זה רק כדי שידעו שהם המייצגים/המעצבים של החברה..
מצד שני אני רוצה שיחזרו אליי ואין לי אתר או פייסבוק שאם ירשמו את השם שלי מיד יופיעו הפרטים..
השאלה אם הקרדיט נועד רק כדי שיראו אותך שוב ושוב ע"ג מודעות וכך לאט לאט גם יכירו, או שזה נועד כדי שיפנו אליך ולכן כדאי לשים טלפון כי אין כרגע דרך אחרת להגיע אליי.. מה שכן הדרך האחרונה קצת לא הכי אסתטית ומקצועית כי זה מאריך את הקרדיט על פני יותר שטח במודעה וכו'..
מקווה שהובנתי..