יש פה שתי נקודות שממש צורמות באשכול הזה.
1. המילים המוגזמות- זה אכן מקרה כואב מאוד מאוד מאוד, אך אם נכתוב על הסיטואציות האלה 'מקרה קורע לב' 'מזעזע' ועוד ועוד ביטויים מוקצנים, מה נכתוב כשמישהו חולה מאוד או במצב סכנה??
חברה, תזהרו על הפה שלכם אנחנו מתרגלים לכתוב/לומר ביטויים קיצוניים על דברים שהם לא קיצוניים ויוצאים לגמרי מפרופורציה.
2. כמה שכתבו שאין שום צד שהגננת היא בסדר. זה ממש עיוות של מה שכתוב בפרקי אבות 'הווי דן את כל האדם לכף זכות'. מה, אתן שכותבות שאין לגננת אף צד של זכות יותר חכמות ממי שכתב את המשנה?
יש כאן מצב בפורום שלפעמים אנחנו עושים בית דין שדה ושופטים אנשים בלי לשמוע צד שני, וזה ממש דבר אסור!!!
אני רק אוסיף איום קטן מי שדן לכף זכות דנים אותו כך בשמים ואני מעדיפה לא לכתוב את ההיפך, אז תחשבו איך אתם רוצים שיטפלו בכם בשמים בחובה או בזכות ותשתדלו לנהוג כך...
אני חושבת שאם רוצים להשתתף בכאב ובצער שיש לאמא יש דרכים לעשות זאת במילים מרגיעות ומנחמות ולא לכתוב מקרה קורע לב כדי שהקב"ה לא יצטרך להראות לנו חלילה מה זה באמת מקרה קורע לב.
1. המילים המוגזמות- זה אכן מקרה כואב מאוד מאוד מאוד, אך אם נכתוב על הסיטואציות האלה 'מקרה קורע לב' 'מזעזע' ועוד ועוד ביטויים מוקצנים, מה נכתוב כשמישהו חולה מאוד או במצב סכנה??
חברה, תזהרו על הפה שלכם אנחנו מתרגלים לכתוב/לומר ביטויים קיצוניים על דברים שהם לא קיצוניים ויוצאים לגמרי מפרופורציה.
2. כמה שכתבו שאין שום צד שהגננת היא בסדר. זה ממש עיוות של מה שכתוב בפרקי אבות 'הווי דן את כל האדם לכף זכות'. מה, אתן שכותבות שאין לגננת אף צד של זכות יותר חכמות ממי שכתב את המשנה?
יש כאן מצב בפורום שלפעמים אנחנו עושים בית דין שדה ושופטים אנשים בלי לשמוע צד שני, וזה ממש דבר אסור!!!
אני רק אוסיף איום קטן מי שדן לכף זכות דנים אותו כך בשמים ואני מעדיפה לא לכתוב את ההיפך, אז תחשבו איך אתם רוצים שיטפלו בכם בשמים בחובה או בזכות ותשתדלו לנהוג כך...
אני חושבת שאם רוצים להשתתף בכאב ובצער שיש לאמא יש דרכים לעשות זאת במילים מרגיעות ומנחמות ולא לכתוב מקרה קורע לב כדי שהקב"ה לא יצטרך להראות לנו חלילה מה זה באמת מקרה קורע לב.