התייעצות קצבת ילד נכה - התייעצות כללית

אוצרי

משתמש צעיר
אשכול זה נועד להתייעצות כללית ולעזרא בהגשת תביעה לגמלת ילד נכה
מכיוון שראיתי שבאשכול המקביל:
מעלים נושאים אישיים שונים נראה לי שהמקום המתאים להם יותר יהיה באשכול זה כי האשכול שם הוא יותר לטיפים כללים.
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
שלום לכולם,
אהיה הפותח של האשכול בתקווה שכמה שפחות יזדקקו לו.

אם מישהו יודע מנסיון על תהליך הגשת בקשה לקצבת בט"ל לילדה עם עיכוב התפתחותי קל שמשפיע בעיקר על תקשורת (אוצר מילים, קושי להתבטא וכדו') אשמח להכוונה.

נתונים כללים: פגות, הייתה פעמיים לסדרת טיפולים אצל קלינאית תקשורת, קיבלה זכאות לגן שפה.

תודה רבה!
 

יעקב לוי 12

משתמש רשום
צריך שהקלינאית תקשורת תמלא דוח של הביטוח לאומי שצריך לקבל בו מעל 4 נקודות, וכן להביא דו"ח מהקלינאית, וכן צריך רופא התפתחותי, וכמובן האישור זכאות לגן שפה וכל מסמך רפואי על קשיים נוספים.
 

אוצרי

משתמש צעיר
כמו שכתבו...
רצ"ב חוזר מנכ"ל רלוונטי.

בנוסף כדאי לבדוק אפשרות של זכאות לסעיפים נוספים עם קיים קושי: כגון עזרה בפעולות יום יומיות או השגחה או טיפול רפואי מיוחד (אם מקבלת בקביעות טיפול רפואי או פארא רפואי)
 

קבצים מצורפים

  • ZacautLgimlaDibor.pdf
    KB 895.1 · צפיות: 17

ש.י.ר

משתמש רשום
שלום רב ויישר כח על ההשקעה למען הזולת.
לגבי ילד הסובל מליקויים רבים קוגנטיביים ותיפקודיים על רקע מחלה נוירולוגית חמורה, ירד בוועדה האחרונה מ112 % ל-50% ללא כל סיבה נראית לעין, חוץ ממצב רוח של רופא. יש מסמכים מצוינים מרופאים מומחים ובית חולים שנזקק להשגחה מלאה והם קבעו השגחה חלקית. הגשתי ערעור והזמינו אותי לוועדה נוספת. אני חוששת שבבדיקת התלות הילד ' יצליח' להותיר רושם גבוה מהמציאות. כמו כן חזותו לא מעידה על קשייו. מה אעשה?
 

אוצרי

משתמש צעיר
במקרה כזה כדאי מאוד לבדוק את הפרוטוקול ולנסות להבין מה לא עבד
כלומר יתכן שחלק מהטענות לא התקבלו וצריך לבדוק למה
במיוחד בנושא של בדיקת תלות שעל זה אני מבין קיבלתם וגם ירד צריך לנסות להוכיח על ידי גורמים מוסמכים כגון פיזיוטרפיסטיות נוירולוגית וכדו' שיכתבו בפירוט את הקשיים
ולבוא לועדה מוכנים מאוד (צריך לבוא באופן שמראה את הקושי המקסימלי לדוג' סוג הבגדים וכדו')
יתכן שכדאי שמישהו יעבור על הפרוטוקול להבין איפה הבעיה

בכל מקרה אם אתם מרגישים עדיין לא מוכנים כגון שצריכים חוות דעת נוספות על תהססו לדחות את הועדה אבל להודיע מראש (זה ענין קריטי אחרת עלולים לדחות בגלל אי הופעה)

בנוגע להשגחה מלאה לא מספיק שרופא כותב את המילים האלו צריך לפרט למה הוא צריך השגחה רצופה כל הזמן כמו מצבים רפואיים מסכנים או בעיות מצויות מאוד וכדו'
 

צמיחה

משתמש רשום
האם ילדה שמקבלת טיפול ביולוגי ( לא מחמת המחלה הידועה ) זכאית לקצבה ?
 

ש.י.ר

משתמש רשום
בהמשך לתשובתכם בענין הערעור. בנוגע להשגחה מדובר בצורך ודאי. האם צורך בהשגחה מלאה בגלל מסוכנות מהווה 100 % גם אם בדיקת התלות מזכה ב-6 נקודות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה