להשראה קסמים בחלל, וסודות של מקצוענים !

leahnew

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
חופשה מועילה, ומלאה באנרגיות חיוביות!

מעט על סודות של מקצוענים, מוכנים?

איך הופכים חללים קטנים וחנוקים למרחבים פתוחים ומלאי חיים? ואיך כל זה קשור למדרגות מרחפות?

הקסם מתחיל בשלושה עקרונות מרכזיים: מרחב, תאורה, וצבע.

המפתח הראשון - מרחב. ככל שנשמור על תכנון פתוח עם פחות קירות וחסימות, כך ניצור תחושת מרחב גדולה יותר. המטרה היא לאפשר זרימה של אנרגיה חיובית ולהדגיש את העוצמה של החלל.

לכן, אני ממליצה על תכנון חלל מגורים משותף ופתוח במקום לחלק אותו עם קירות מפרידים. אם נרצה להגדיר אזורים שונים בחלל, תמיד ניתן לעשות זאת בעדינות עם חציצות וירטואליות כמו תאורה נכונה או קווים מינימליסטיים של קרנזי גבס.

מדרגות מרחפות (מצ"ב סרטון להמחשה, שימו לב לשינוי המטורף) הן דוגמה מושלמת לאלמנט עיצובי שלא חוסם את החלל, ומשאיר את התחושה נושמת ופתוחה.

עם זאת, חשוב לזכור שלא בכל פרויקט זה מתאים, ולעיתים נדרש לשקול את הצורך בשימוש בשטח שמתחת למדרגות, ותוך התחשבות בתקציב ובצרכים הספציפיים של הדירה, כנ"ל לעניין הגדרת החללים לעיתים סלון ומטבח נפרדים הוא צורך קריטי לאופי הדיירים.

מקווה שהחכמתם!


קרדיט סרטון כאן


 
נערך לאחרונה ב:

leahnew

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
בסופו של דבר זה אופי של דיירים.

ייתכן ומבחינת מודרני - זה כן.

בהחלט מסכימה שזה קשור גם לאופי הדיירים, כפי שציינתי. עם זאת, זה לא מסתכם רק בבחירה של קו עיצובי, מודרני לעומת שמרני, לדעתי יש כאן משמעות עמוקה יותר חלל משותף מנצל וממקסם את המרחב בצורה מיטבית, הן מבחינה פיזית והן מבחינה ויזואלית.

מבחינה פיזית, כשמשתמשים בפחות קירות חוסכים במקום, ויוצרים אפשרויות מגוונות יותר לשימוש בחלל. לדוגמה, בר בין המטבח לסלון יכול לשמש כשטח ישיבה מצד הסלון או המטבח, וכאשר מזיזים את כיסאות הבר, שטח הסלון מתרחב, מה שלא מתאפשר עם קיר קבוע שמגביל את הגמישות. מבחינה ויזואלית, התחושה בחלל כזה היא הרבה יותר פתוחה, זורמת והרמונית.

עם כל זה, אם ללקוח יש העדפה שונה, תמיד אלך עם הדרישות שלו. לדעתי, זו שגיאה עיצובית אם המעצבת לא מצליחה להבין את הטעם של הלקוח ולהתאים את התכנון לרצונותיו, גם אם זה נוגד את דעתה. בסופו של דבר, הלקוח הוא זה שיגור בבית וצריך להרגיש בו בנוח.

קולגות יקרות, מה דעתכן?
מתעניינים ? מעניין לשמוע את דעתכם!
 
נערך לאחרונה ב:

עד מתי

משתמש מקצוען
אחותי עשתה עכשיו מעקה זכוכית למדרגות בתוף הבית
אומרת שזה סיוטטטט , כל היום מנקים וכל היום מלוכלך
ממש ממש לא ממליצה בבית עם ילדים קטנים
 

leahnew

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אחותי עשתה עכשיו מעקה זכוכית למדרגות בתוף הבית
אומרת שזה סיוטטטט , כל היום מנקים וכל היום מלוכלך
ממש ממש לא ממליצה בבית עם ילדים קטנים

מסכימה לא פרקטי לבית תוסס, את המדרגות הבאתי כדוגמה לנושא ולהבין את המשמעות של יצירת מרחב זורם, כדוגמת מטבח נפרד לעומת חלל משותף סלון ומטבח יחד.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה