לפני יומיים יצא לדרך הסייל החצי שנתי של איקאה, אירוע שמתקיים בינואר וביולי, ובמסגרתו אלפי מוצרים מוצעים בהנחה שיכולה להגיע לעשרות אחוזים.
הסייל השנה נפתח ב-2/1 ויימשך עד לסוף החודש בכל חנויות הרשת: אשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשל"צ ונתניה.
כנראה שרבים שרכשו ברשת לאחרונה, יצטערו לגלות כי הוציאו סכומים גבוהים על מוצרים שכרגע נמצאים בהנחה, בעיקר כאשר מדובר ברכישה גדולה של מוצרים יקרים יותר כמו ספות, ארונות ומיטות.
ואולם מעטים יודעים כי מי שרכש מוצר בשבועיים האחרונים יכול לקבל החזר בגובה ההנחה, כלומר את הפער בין המחיר ששילם לבין המחיר הקיים בסייל לאותו מוצר. מדובר כאמור רק במוצרים שנרכשו בשבועיים האחרונים, ושעדיין ניתן להחזירם כביכול.
איך מקבלים את ההחזר? מגיעים לאחד מסניפי איקאה עם החשבונית בלבד וניגשים לשירות הלקוחות. ההחזר יינתן בתווי קנייה לחנות ולא בהחזרת כסף במזומן או לכרטיס האשראי. אין צורך להביא את המוצר לחנות, להחזירו ולקנות חדש, דבר שגם אינו אפשרי במקרה של רהיטים שכבר הורכבו.
יצוין כי לא קיימת בישראל חובה חוקית מצד החברה לתת החזר בגובה ההנחה בסייל, אלא מדובר בשירות שהיא נותנת ללקוחותיה. עם זאת נראה שמדובר בהטבה שהחברה מצניעה, ולא מצאנו אותה באתר החברה.
מתוך אתר "חמ"ל"
הסייל השנה נפתח ב-2/1 ויימשך עד לסוף החודש בכל חנויות הרשת: אשתאול, באר שבע, קריית אתא, ראשל"צ ונתניה.
כנראה שרבים שרכשו ברשת לאחרונה, יצטערו לגלות כי הוציאו סכומים גבוהים על מוצרים שכרגע נמצאים בהנחה, בעיקר כאשר מדובר ברכישה גדולה של מוצרים יקרים יותר כמו ספות, ארונות ומיטות.
ואולם מעטים יודעים כי מי שרכש מוצר בשבועיים האחרונים יכול לקבל החזר בגובה ההנחה, כלומר את הפער בין המחיר ששילם לבין המחיר הקיים בסייל לאותו מוצר. מדובר כאמור רק במוצרים שנרכשו בשבועיים האחרונים, ושעדיין ניתן להחזירם כביכול.
איך מקבלים את ההחזר? מגיעים לאחד מסניפי איקאה עם החשבונית בלבד וניגשים לשירות הלקוחות. ההחזר יינתן בתווי קנייה לחנות ולא בהחזרת כסף במזומן או לכרטיס האשראי. אין צורך להביא את המוצר לחנות, להחזירו ולקנות חדש, דבר שגם אינו אפשרי במקרה של רהיטים שכבר הורכבו.
יצוין כי לא קיימת בישראל חובה חוקית מצד החברה לתת החזר בגובה ההנחה בסייל, אלא מדובר בשירות שהיא נותנת ללקוחותיה. עם זאת נראה שמדובר בהטבה שהחברה מצניעה, ולא מצאנו אותה באתר החברה.
מתוך אתר "חמ"ל"