כחלק ממערכת שעומדת לפני גיוס כספים מאסיבי פנימי,
ולאחר מספר פגישות עם קמפיינרים,
עולה שאלה,
מהו המוצר שהם מוכרים ? האם יש הצדקה לתשלום גבוה לפי אחוזים למי שבסך הכל מרכז את הפעילות ונותן מוטיבציה וכיוון בעוד שממעקב אחרי קמפיינים זה לא נראה כזה ממוקד ומתוחכם כמו שמנסים לצייר את זה? האם זה לא סתם ניצול הזדמנות של כסף קל שנמצא בידי גבאים למיניהם?
או שמא לא ניתן בקלות להגיע לתוצאה בלעדיהם?
אשמח לשמוע מבעלי דעה ונסיון.
ולאחר מספר פגישות עם קמפיינרים,
עולה שאלה,
מהו המוצר שהם מוכרים ? האם יש הצדקה לתשלום גבוה לפי אחוזים למי שבסך הכל מרכז את הפעילות ונותן מוטיבציה וכיוון בעוד שממעקב אחרי קמפיינים זה לא נראה כזה ממוקד ומתוחכם כמו שמנסים לצייר את זה? האם זה לא סתם ניצול הזדמנות של כסף קל שנמצא בידי גבאים למיניהם?
או שמא לא ניתן בקלות להגיע לתוצאה בלעדיהם?
אשמח לשמוע מבעלי דעה ונסיון.