התייעצות קליעה למטרה בתרופות לקשב וריכוז

עשרת

משתמש פעיל
אשמח בדחיפות למידע אם יש כזה דבר....
למישהו שיודע לקלוע ע"י אבחון /שיחה /בדיקה איזה תרופה ומינון הכי טוב לילד,
זה ילד שאני לא רוצה לעשות אתו ניסויים בעוד סוג ועוד מינון וכו',
כי אני מפחדת להפסיד את ההסכמה שלו להעזר בטיפול תרופתי לקש"ר,
אם יש למשהו מידע בעניין זה יהיה הצלת נפשות כפשוטו,
תזכו למצוות.
נ.ב. לא חייב להיות שההוא שיאבחן יהיה אחד שיכול להביא מרשמים, אחרי שאני ידע איזה סוג הכי טוב לו אני יוכל לבקש כבר מרשם מנוירולוג.
 

2089233

משתמש פעיל
אני לא חושב שיש מישהו שיכול דייק כ"כ
צריך לנסות קצת ואם לא רואים שיפור לעלות את המינון
לילד זה משנה אם הוא לוקח חצי כדור או כדור שלם?
בהצלחה רבה!!
 

כתיבת תוכן

משתמש פעיל
לא שייך עקב שני בעיות.
1. יש כמה סוגים וכל ילד מסתדר עם תופעות לוואי של תרופה אחרת כך שעד שלא מנסים לא יודעים.
2. המינון כמו שנאמר הוא מתחיל במינימום עולה על פי הצורך ובהתאם לתופעות לוואי כך שחייבים לנסות.

כללו של דבר בכל הממריצים מינון נמוך מידיי לא יעיל ואף יכול להחריף את הבעיה. מינון יתר מחמיר תופעות לוואי ואף יכול ליצור בעיות נוספות לכן חשוב נקודת המינון הנכונה.
דבר שני התאמת סוג התרופה עם מינימום תופעות הלוואי עבור הילד.

בהצלחה!
 

לדעת 1

משתמש פעיל
לא כל פעם חייבים תרופה ... אתם רוצים שילדים יהיו רובוטים צריך לרדת לעומק לפעמים רגשי או יותר ביחד אם הילד רטלין וכו מתנה למורים וסכנה להורים
 

בלדה

משתמש פעיל
לא כל פעם חייבים תרופה ... אתם רוצים שילדים יהיו רובוטים צריך לרדת לעומק לפעמים רגשי או יותר ביחד אם הילד רטלין וכו מתנה למורים וסכנה להורים
ובינתיים הילד נהפך לעיתים למזיק של הכיתה ולברוך של המורים.

למה מרגישים צורך להצמיד את האמירה הזו כשצף דיון בענייני קש"ר, עוד לא פגשתי את ההורה הסטנדרטי שנהנה לתת לילד תרופות כסדר.
 

לדעת 1

משתמש פעיל
ובינתיים הילד נהפך לעיתים למזיק של הכיתה ולברוך של המורים.

למה מרגישים צורך להצמיד את האמירה הזו כשצף דיון בענייני קש"ר, עוד לא פגשתי את ההורה הסטנדרטי שנהנה לתת לילד תרופות כסדר.
לצערי אני יודע שמחלקים רטלין כמו אקמול ואחכ הילדים יוצאים אם בעיות אחרות
 

Yael Mor

משתמש מקצוען
ובינתיים הילד נהפך לעיתים למזיק של הכיתה ולברוך של המורים.

למה מרגישים צורך להצמיד את האמירה הזו כשצף דיון בענייני קש"ר, עוד לא פגשתי את ההורה הסטנדרטי שנהנה לתת לילד תרופות כסדר.
בתור מורה מחזקת לגמרי את דבריך. הילד הוא המפסיד הראשי מכל הסיפור, אחריו החברים ובסוף המורה. פשוט אומללות לילד.
 

כתיבת תוכן

משתמש פעיל
לא כל פעם חייבים תרופה ... אתם רוצים שילדים יהיו רובוטים צריך לרדת לעומק לפעמים רגשי או יותר ביחד אם הילד רטלין וכו מתנה למורים וסכנה להורים
חוסר הבנה בסיסית על הפרעת קש"ר ועל פעילות התרופה.
 

2089233

משתמש פעיל
לצערי אני יודע שמחלקים רטלין כמו אקמול ואחכ הילדים יוצאים אם בעיות אחרות
אולי אצלכם
ממש לא בכל מקום
היום הנושא מאד מסודר ברוב המקומות
בודקים קודם את כל המסביב ואם לא אז הולכים לריטלין
 

כתיבת תוכן

משתמש פעיל
לצערי אני יודע שמחלקים רטלין כמו אקמול ואחכ הילדים יוצאים אם בעיות אחרות
לצערי אני יודע שכל ההורים שולחים כל ילד ליום לימודים ארוך בכיתה גם אם מאוד מאוד קשה לו ואחר כך הילדים יוצאים עם בעיות אחרות...

אי אפשר לרקוד על שני החתונות.
או שילד כזה יישאר במסגרת ביתי או לחילופין מסגרת מותאמת ללא ריטלין.
או אם מחליטים בכל אופן לשלוח אותו למסגרת שלא מתאימה ליכולות שלו אז לפחות תנו לו את האפשרות להצליח שם...
 

לדעת 1

משתמש פעיל
לצערי אני יודע שכל ההורים שולחים כל ילד ליום לימודים ארוך בכיתה גם אם מאוד מאוד קשה לו ואחר כך הילדים יוצאים עם בעיות אחרות...

אי אפשר לרקוד על שני החתונות.
או שילד כזה יישאר במסגרת ביתי או לחילופין מסגרת מותאמת ללא ריטלין.
או אם מחליטים בכל אופן לשלוח אותו למסגרת שלא מתאימה ליכולות שלו אז לפחות תנו לו את האפשרות להצליח שם...
נכון אבל הבעיה היום שהמוסדות כמו מפעל כל מוסד רוצה להרגיש שהוא הכי טוב או שולחים ילד או בחור לישיבה חשובה העיקר שהשכן יגיד פששששששששששששששש והבחור יגיד מאין יבוא עזרי
 

2089233

משתמש פעיל
נכון אבל הבעיה היום שהמוסדות כמו מפעל כל מוסד רוצה להרגיש שהוא הכי טוב או שולחים ילד או בחור לישיבה חשובה העיקר שהשכן יגיד פששששששששששששששש והבחור יגיד מאין יבוא עזרי

אם הילד סובל בכיתה והוא לא יודע את החומר הנלמד ווווו
כי הוא לא מטופל אז מה זה קשור למוסד
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה