תח"צ קו 884 ממודיעין עילית לאחיסמך

שטין

משתמש חדש
נוסעים ונוסעות רבים מהעיר סובלים מכך שאיסוף והפיזור רק במסוף פשוט קטטסרופה פניתי לכל הגורמים כל אחד עם תירוץ אחר...... איך אפשר לפעול בענין
 

שטין

משתמש חדש
למה לביתר ולאלעד כן יש פיזור בכמות האנשים זה אותו דבר
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
נוסעים ונוסעות רבים מהעיר סובלים מכך שאיסוף והפיזור רק במסוף פשוט קטטסרופה פניתי לכל הגורמים כל אחד עם תירוץ אחר...... איך אפשר לפעול בענין
לא חושב שאפשר לפעול
המגמה היא להעביר כמה שיותר קווים מפיזור למסוף, לא להיפך
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
קו 885 שנים היה אותו הדבר
ובחורף האחרון האריכו אותו עד לחניון של קווים, לפחות משהו
 

נחמה רובין

ביצועיסטית בנשמה.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סליחה על השאלה הכפרנית
מי אמר שזה כזו קטסטרופה?

לי זה נראה הכי אידיאלי שבעולם
במקום לחכות מלאאא זמן בתחנות
כשאתה לא יודע אם האוטובוס יצא או לא
וכמה עמוס הוא יבוא
מגיעים ברוגע למסוף ונוסעים כמו בנאדם
 

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום
זה באמת מעצבן ממש
בפרט בחזור, שאז צריך לצאת מהמסוף ולהתחיל ללכת לכיוון האוטובוס
אבל מה שעשו ב 885, לא נותן כמעט לאף אחד פתרון...
קווי 304, 209, עוברים מלמעלה בעיר, אבל לא בכל תחנה- הרבה יותר מוצלח
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
סליחה על השאלה הכפרנית
מי אמר שזה כזו קטסטרופה?

לי זה נראה הכי אידיאלי שבעולם
במקום לחכות מלאאא זמן בתחנות
כשאתה לא יודע אם האוטובוס יצא או לא
וכמה עמוס הוא יבוא
מגיעים ברוגע למסוף ונוסעים כמו בנאדם
כי עכשיו גם מחכים מללללא זמן בתחנות לקו הפנימי שלוקח למסוף
ולא יודעים אם הוא יצא או לא וכמה עמוס הוא יבוא
וגם אחרי כל זה צריך לרדת לחכות ולעלות על אוטובוס נוסף במסוף

ובנוסח אחר: במקום ליסוע מללללא זמן למסוף כשאתה לא יודע אם האוטובוס יצא בסוף מהמסוף או לא וכמה עמוס יהיה
מחכים בתחנה ברוגע ליד הבית ונוסעים כמו בנאדם
 

שטין

משתמש חדש
סליחה על השאלה הכפרנית
מי אמר שזה כזו קטסטרופה?

לי זה נראה הכי אידיאלי שבעולם
במקום לחכות מלאאא זמן בתחנות
כשאתה לא יודע אם האוטובוס יצא או לא
וכמה עמוס הוא יבוא
מגיעים ברוגע למסוף ונוסעים כמו בנאדם
אבל שצריך ליסוע לעבודה ב7 בבוקר כדי להגיע למסוף צריך לקום עוד יותר מוקדם....
 

חדוה

משתמש מקצוען
אני עזבתי עבודה באחיסמך בגלל הסיפור הזה
הלחץ לקחת קו פנימי ולקוות שלא יהיה שום משאית מעכבת בדרך ונגיע בזמן ואח"כ לעבור את הכביש ולרוץץץץ למסוף
בקיצור זה או לצאת מאדד מוקדם למסוף או לעבור את הסיוט שתארתי פה
 

שטין

משתמש חדש
נראה לי שכל מי שעובד באחיסמך מהעיר שוקל לעזוב בגלל הטרללת שתיארו פה
 

שטין

משתמש חדש
פניתי ללשכת ראש העיר לשון תגובת מנהלת הלשכה היתה-
"אכן יש הגיון בעצם הבקשה.
הדבר מצריך תשומות ומשאבים שכיום אין עבורם תקציב.
בהזדמנות הראשונה שנוכל להציג ולפעול בענין מול הגורמים הרלוונטים נפעל."
לשכת השר הרב מקלב הגיבה-
"אין היתכנות לביצוע איסוף/פיזור במודיעין עילית,

קו בינעירוני מספק נסיעה ישירה ללא סיבובים הגורמים לעומס תנועה בצירים בתוך העיר,

הקו מבצע איסוף/פיזור באחיסמך" תגובת קוים היתה שזה תלוי במשרד התחבורה.......
 

אורי מלאכי

משתמש פעיל
אני חושב שהבעיה שאם הקו יסתובב בתוך מודיעין עלית זה יאריך את זמן הנסיעה מה שמימילא יכריח את קווים או להוסיף עוד אוטובוסים ונהגים או להוריד את התדירות(כיום זה קו ממש ישיר בין 2 ערים בלי תחנות באמצע לא?)
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
רעיון בעייתי
מקווה שלא יתגשם.
אנשים צריכים להבין שאין היתכנות לזה שהקו יסתובב בכל רחוב
אנשים שגרים בקצוות העיר, תמיד לוקחים קו ליציאה מהעיר או למסוף.
כאן הן גם צריכים אוטובוס פנימי, וגם לא יכולים לדעת את השעה המדויקת, אז נאלצים להמתין הרבה זמן לסיום האיסוף.
 

memories הדפסות

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הכן , הקו עמוס מאוד מנוסעים ונדרש תגבור בשעות העמוסות , בבוקר ובצהריים!
לגבי איסוף מהעיר, פחות מומלץ מכיוון שמעריך את זמן הנסיעה בהרבה .
מנסיון הפעולות שעוזרות בתח"צ הן לפנות לשר התחבורה הרב אורי מקלב .
ובמקביל לפנות למשרד התחבורה .
כ"כ שיותר אנשים יפנו ויבקשו הדבר יועיל פי כמה וכמה .
הרבה הצלחה
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
המגמה נכונה
אוטובוסים ישירים
הבעיה שבמו"ע אין איך להגיע למסוף, בוודאי שלא בימי שרב או גשם, כשהתחנות רחוקות מהמסוף כמעל לכלל הקווים.
וזה מה שצריך לשפר, תחבורה פנימית טובה הרבה יותר מהיום, וכן, גם הקווים לבני ברק וירושלים צריכים לצאת משם.
אין טעם והגיון שכל אוטובוס לירושלים, חצי מהזמן הוא בעיר (תא מטען! דלת אחורית!!!) וחצי מהמזמן הוא בדרך... (ועוד חצי עד שילת...) גם בטיחותית להולכי רגל בעיר זה עדיף.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
רעיון בעייתי
מקווה שלא יתגשם.
אנשים צריכים להבין שאין היתכנות לזה שהקו יסתובב בכל רחוב
אנשים שגרים בקצוות העיר, תמיד לוקחים קו ליציאה מהעיר או למסוף.
כאן הן גם צריכים אוטובוס פנימי, וגם לא יכולים לדעת את השעה המדויקת, אז נאלצים להמתין הרבה זמן לסיום האיסוף.
גם בעייתי שהקווים לירושלים ובני ברק מסתובבים בכל רחבי העיר?
קו בתדירות נמוכה עם תחנת החלפה פירושו שצריך לצאת מוקדם כדי לא לפספס את האוטובוס בגלל איחור של האוטובוס המקשר.
אוטובוסים יוצאים בשעה קבועה, לא ממתינים לקווים הפנימיים.

לדעתי הפשרה הנכונה היא לדלל במעט את הקווים הישירים לירושלים ובני ברק ולהפעיל חדש ישיר מהמסוף, ולבנות מסלול מוקדים שבו יסעו קווים בתדירות נמוכה שכיום יוצאים מהמסוף.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין קשר.
דיברו על מסלול מרכזי, (כמו של 209)
לא על מסלול כמו של 220/210/230/240.
בשביל זה צריך להחזיק 4 סוגי מסלולים מקבילים לפחות לכל קו. מה שלא הגיוני לעשות לקו הספציפי.
זה בדיוק מה שהוא כתב שכמו שאין בעיה שקווי ירושלים מסתובבים בכל העיר, גם אין בעיה שהקו הזה יסתובב, והפוך בקווים אלו הרבה יותר בעיה שיוצאים המסוף בגלל שצריך לצאת מוקדם להגיע וכו'
וצריך מסלול מוקדים לקוים בתדירות נמוכה=מסלול מרכזי אחד בכל העיר לקווים אלו
@אופקים 1 אני לא מאמין שאני מסביר אותך..
 

אין עוד מלבדו"

משתמש פעיל
הבעיה שאין קווים נורמלים למסוף וזה לא מסונכרן
אין קווים שמגיעים בזמן היציאה של האוטובוס / או הרבה לפני או אחרי. וגם אז זה דרך ללכת למסוף
ובחזור צריך להמתין רבע שעה +- לקו פנימי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה