מצרפת תגובה
משתמש צעיר
אחת החוויות הקבועות בנסיעה לי-ם בקו 304 מדי בוקר היא ההורדה בצומת שילת, אין כמעט יום שאנשים לא רוצים לרדת שם, והנהגים לא מסכימים, והוא לא עוצר בשילת או כן עוצר.
בעיקרון מאוד הגיוני שלא תהיה עצירה עד י-ם, מכיון שאין סיבה לתפוס מקום באוטובוס עם מסלול יעודי , כדי להגיע לשילת כשישנם 4 קווים היוצאים מדי כמה דקות ועוצרים בשילת ((כשלפעמים חסר באמת מקום ב304, למרות שהיום שקווי ירושלים הרגילים מגיעים לבנייני האומה, הפער מאוד הצטמצם). השאלה היא האם יש שם תחנה באמת, ואם לא כיצד דואגים שקווים יפרסמו את זה כדי למנוע צער לציבור.
בחזור למודיעין עילית הנהגים סבורים שאינם צריכים להעלות עד מודיעין עילית, ונפקא מינה בעיקר לשילת. גם שם השאלה אם יש שם תחנה.
בעיקרון מאוד הגיוני שלא תהיה עצירה עד י-ם, מכיון שאין סיבה לתפוס מקום באוטובוס עם מסלול יעודי , כדי להגיע לשילת כשישנם 4 קווים היוצאים מדי כמה דקות ועוצרים בשילת ((כשלפעמים חסר באמת מקום ב304, למרות שהיום שקווי ירושלים הרגילים מגיעים לבנייני האומה, הפער מאוד הצטמצם). השאלה היא האם יש שם תחנה באמת, ואם לא כיצד דואגים שקווים יפרסמו את זה כדי למנוע צער לציבור.
בחזור למודיעין עילית הנהגים סבורים שאינם צריכים להעלות עד מודיעין עילית, ונפקא מינה בעיקר לשילת. גם שם השאלה אם יש שם תחנה.