קורונה פעם שניה

estyr

משתמש מקצוען
מישהו יודע עד מתי נחשבים מחלים כמחלים לענין בידוד
 

נחום בענין

משתמש רשום
ד"ר ליבוביץ ירושלים
אומר שאפשר להבדק פעם שני'ה
וגם מי שכבר חלה יכול להדביק אחרים..
 

נחום בענין

משתמש רשום
בס"ד

ידיעה חשובה למי שכבר חלה או התחסן

  • שני מערכות פלאיות בגוף האדם חיצונית ופנימית, המערכת החיצונית הוא אמנם גופו אבל אינה המערכת החיסונית.
  • הוירוס הנקרא 'covid 19' [קרונה] יכול להתקיים במערכת החיצונית של האדם עד 14 יום, במידה וחלילה הוירוס גילה חולשה כלשהיא במערכת החיסונית הפנימית, הוא חודר אלי'ה [חולשה יכולה להיות אף עייפות או צינון קל].
  • הוירוס אינו חיידק ואין לו צורך להתקיים ע"י שנמצא בתוך המערכת החיסונית של האדם, אלא יש לו יכולת שרידה אף ללא 'אוכל' עד 14 יום בפני עצמו, ומאז אינו שורד יותר באדם.

  • אדם שיבצע בדיקת קרונה במהלך ה-14 יום, אפילו שהוירוס לא נכנס לתוך המערכת החיסונית שלו הוא יקבל תשובה חיובית, היות והוירוס נמצא בגופו, אין לו חשש לחלות או לא להרגיש טוב, אבל יש לו חשש להדביק אחרים, כי הוירוס בגופו.
  • אדם שכבר חלה יכול להדביק אחרים ע"י הוירוס שהוא נושא בגופו, המערכת החיצונית יכולה להחזיק את הוירוס ב'אחסון' אפילו בגוף של אדם שכבר חלה, התחסן, או שיש לו נוגדנים.
וכעת תשובה לשאלה המפורסמת איך זה יכול להיות שנתנו לנו בתחילה כ"כ הרבה אזהרות ודרכים שבהם הוירוס יכול לעבור, ועדיין לא כולם כבר נדבקו, וכולנו זוכרים שהוזהרנו ממגע של שני אנשים בחפצים, ואת אדון ה'אלקוג'ל' החביב וכו', ומשום מה מתברר שיש 'גלים' שנעלמים ופתאום חוזרים, ואכן הכל ביד ההשגחה העליונה וזכינו לגילוי מיוחד.

ובדרך הטבע אכן כאמור, הוירוס כנראה כבר 'ביקר' אצל רוב רובם של האזרחים, אולם הוא לא חדר אליהם פנימה לתוך המערכת החיסונית, והם נשאו את הנגיף בלי שהוא נכנס למערכת החיסונית כלל אלא 'חנה' בגופם ללא חדירה פנימה, אמנם רבים אחרים גם לאחר שהוירוס נכנס למערכת החיסונית עדיין יש בה ב"ה את הכח להתמודד איתו, והם פיתחו נוגדנים ללא שחשו חולשה מיוחדת וכדו'.

---

הדברים נכתבו לפני כמעט שנה, לאחר חג הפסח תש"פ, במאמר בעיתון 'ניו יורק טיימס' שבאנגלית ע"י מיטב המומחים ברפואה בארה"ב ואושרו ע"י המכון העולמי שכיום כבר כולנו מכירים ושמו FDA.

גם בעיתונים בארץ היו כתבות רפואיות שפורסמו במאמרי רפואה ונקטו בתהליך שכזה, אך לא הוכרו רשמית ע"י משרד הבריאות.

כיום משרד הבריאות מתחיל להכיר בתהליך שכזה, ואפשר לראות זאת ע"י פרסומים שונים,

  • חובת עטיית מסיכה גם לאלו שחלו, ולא רק מצד 'מיחזי'.
  • לאחרונה מדברים על לחייב בידוד גם מחלימים.
  • כמו"כ התפרסם ע"י משרד הבריאות בימים האחרונים שגם מי שכבר התחסן שלא יבוא במגע עם 'נכדים' [כלשונם] או עם קבוצות סיכון.
כל ההנחיות החדשות הללו, עולות בקנה אחד עם אותה תיאורי'ה שמשום מה בארה"ב תפסה חזק בהרבה מאשר בארץ.

כציבור ירא חטא, אולי ראוי לדעת את הנתונים הללו.

  • המאמר אינו מתורגם משום אתר או כתבה, אלא נכתב בפשטות ע"פ עיקרי הדברים שפורסמו בעתונות בשפה האנגלית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה