אני מוכן להלשין
לקיים מצווה נדירה של שמיעה בקול חכמים והצלת נפשות מישראל
תשלחו לי פרטים בפרטי
סלח לי אין לי אלא לרחם.. לאיפוה אנשים הגיעו
אני יודעת שאני מסכנת את קיומי כאן ושזה לא לפי הרוח הנושבת כאן......
אך לאחר התייעצות [של בעלי] עם מורה הוראה מובהק הוא אמר לי שאני חייבת למחות לאיפוה אנשים הגיעו
מסירה............ מזעזע. לאיפוה הגענו????
וכל השטויות של רציחה לא יעזרו כלום ולא יהיו תירוץ ב "שמים" רק שכל עקום יכול להמציא סברות עקומות כאלה
לגופו של ענין כולנו ידענו וראינו כשמגיע למכירות ביצים ולקניות בסופר איך רוב האנשים יוצאים בצפיפות של 50 איש בסופר ואז טענות של רציחה וכו' נמוגו.. ורק כשמגיע לדברים שבקדושה עולה להם הדם..
מאיפוה העיוות של אנשים,
להזכירכם כשהיה אפשר ע"פ הוראות משרד הבריאות להתפלל במנין בחוץ הכל היה טוב פתאום הגיע הוראה שאסור ולא עבר דקות ומיד משרד הבריאות נהיה הפוסק שלנו ומיד אנשים רצו לבטל את המנין [אני מכיר אישי באיזורי] בלי להתייעץ עם רבנים ובלי כלום.. [אני מדברת על אותו זמן לא על תוצאות המשך וגם לא על מי שכבר לפני זה לא התפלל] פשוט נהינו חלק מאותם אנשי רשע..
שמות עלומים של רבנים לא מרגש אותי... כולכם יודעים שמרן הגר"ח מתפלל במנין, ועוד הרבה הרבה גדולי תורה ממש ממש מתפללים במנין, וחלקם הגדול בבית כנסת, וכמובן שא"א להזכיר שמם שמא יבולע להם.. בעיני ראיתי בשבת האחרונה רבנים ידועי שם המקובלים על הרבה מאד [וידגש לא מדובר דוקא בחוג מסויים אם זה משנה למישהוא]
אגב כבר התבטא מרן הגרמ"ד סאלאוויציק שליט"א שהמדינה כבר 70 שנה מחכים לבטל כל דבר שבקדושה ועכשיו מצאו את ההזדמנות. לכו תבדקו כשמדברים על חזרה לשיגרה מה חוזר ראשון ומה אחרון ותגידו לי אם אין כאן כונה של עקירת דת, במסווה בריאות.
מהי שראה את המשטרה באכזריות רודפים אחרי בן אדם יחיד שלומד בבית כנסת ומקיים את העולם ולא מגיעים למקומות ציבורים של מאות אנשים בחלוקת תפוחי אדמה יבין טוב כונתי...
כמובן שכ"ז לא פוטר להישמר ככל האפשר וקיום ונשמרתם כמו שפסקו כל הגדולים ללא יוצא מן הכלל
לא באה להטיף מוסר לאף אחד שכ"א יעשה כהוראת רבותיו בתנאי שזה הוראת רבותיו ולא אנשי השלטון הפוקר
אבל מסירה לאיפוה הגענו????
שוב אני יודעת שדברי תתקבל בבוז ואולי זה בבחינת כשם שמצוה לומר דבר הנשמע... דבר אחד תדעו כל מי שימסור לא ינקה, בעלי שמע באוזניו מגדול הדור שליט"א שכל מי שימסור אין לו חלק לא בעולם הזה ולא בעולם הבא
לו יהי שהצדק עמכם אין בתי דינים בעולם? ככה מיד ערכאות? כך לימדו אותכם?
וד' הטוב יכפר.