קוד לשער יציג

adi golan

משתמש חדש
מבקשת להטמיע קוד שער יציג באתר בhtml בתצוגת no-line' כיצד ניתן לבצע זאת? תודה מראש
 

סוס יאור

משתמש רשום
מה את מתכוונת כשאת כותב תצוגת no-line? את רוצה להטמיע iframe?
הנה טבלה שמצאתי בחיפוש פשוט בגוגל את יכולה כמובן לשחק עם הגודל ועם המסגרת
קוד:
<iframe src="https://arnav.co.il/calc/CalcMoneyChangeCurrencyTbl.aspx?width=500" height="304" width="500" scrolling="no"></iframe><br/><a href="http://www.forexer.co.il/" target="_blank">פורקס</a> | <a href="https://calculator.co.il/%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%A9%D7%A2%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9F-%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D/" target="_blank">שערי חליפין</a>
 

adi golan

משתמש חדש
לגבי האפשרות הראשונה, זה אכן לא מתכתב טוב עם האתר מבחינה צורנית. לגבי האפשרות השנייה נראה כי זה עונה על הצרכים שלי, אשוחח עם החברה עצמה. ותודה לך על הטורח והזמן שהקדשת לי, אעדכן אותך בהמשך שיהיו בידי התשובות.

עדי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה