כללי צריבת שיער \ שטריימל בפוטו שופ

שחר עולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני יושבת פה וקצת מסתבכת....
איך צורבים שטריימל (הזר למעלה) ? שיער? תסרוקת כלה? פיאות לילדים?
שיש הרבה שערות נפרדות
שמנסים קצת להתעלם מהם - זה פשוט לא יפה
איזה דרך יש לצרוב בצורה הכי מקצועית, משתמים בריכוך? כמה?
תודה מראש!
אני עכשיו באמצע תקועה - אשמח לכל תשובה
מה שיוצא לי לא מספק אותי - זה לא זה!
 

PHSelf

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
באיזה גרסת פוטושופ את משתמשת?
ב CC החיים קלים כ"כ!
כבר אין(א"א ממש רוצים) את חלונית הריכוך בחירה.
שלבי הצריבה הולכים כך-
יצירת בחירה ראשונית עם כלי הבחירה המהירה/שאר כלי הבחירה
לחיצה על כפתור "Select and Mask" פותחת חלון חדש המיועד רק לזה
בחלון יש מספר כלים שניתן ליצור איתם בחירות מדויקות ובמקומות קשים כמו שיער, שטריימל וכדו'
1. כלי הבחירה המהירה. שמוכר כבר מחלון הכלים.
2. כלי מברשת - ליצירת בחירה מדויקת לפי מברשת.
3. כלי ריכוך הקצוות - הכלי המהפכני כאן. אחרי שיש בחירה, עוברים על הקצוות שלה איתו - וזהו!
יש בחירה מדויקת.
אם עדיין יש טעויות אפשר לנסות שוב או לשחק עם המחוונים בחלון מימין.
בהצלחה!
 

שחר עולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תודה רבה!
אני אנסה....
 

יפה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שטריימל זה באמת סיפור.
בדר"כ אני פשוט "מציירת" מעל עם מברשת מתאימה (דשא...), וזה יוצא כמו שטריימל צרוב 100%
 

horovitz

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
בשביל לצרוב שיער בכלל וכגון שטריימל, למדנו אצל ירמי אריאלי:
כשנרצה לצרוב אובייקט שהגבולות שלו לא ברורים, כגון: שיער, זקן, Pen Tool בעלי חיים עם פרווה וכד', לא נוכל לעבוד לא עם עם מטה הקסם.
מה שנעשה זה לצרוב באמצעות מסיכה שבנויה לפי ערוץ אלפא,
נפתח תמונה כלשהי בפוטושופ ניגש לתפריט ערוצים, בחלון Channels-ונפתח את חלון הWindowבנפרד וכשהם מאוחדים, כדי לראות RGB-לראות את 3ערוצי הערוץ לבד, פשוט נכבה את העיניות לשאר הערוצים [ניתן גם להקיש Ctrl+2/3/4/5 על קיצור המקשים כדי לעבור בין הערוצים].
כל ערוץ כשיוצג בפני עצמו,ייתן לנו צבע אפור שונה עם בהירים וכהים, ע" פ הקביעה הבאה: האזורים הבהירים הם האזורים שיש בהם
צבע של הערוץ, דהיינו האזורים הבהירים בערוץ האדום, הם האזורים
שיש בהם אדומים [האור האדום מגיע אליהם], ככל שהאזור יותר
בהיר כך הוא יותר אדום, האזורים הכהים לעומת זאת, הם האזורים
שאין בהם אדומים [האור האדום כבוי בהם]. וכן בערוץ הירוק
והכחול, האזורים הבהירים הם איפה שיש צבע ירוק/כחול, והכהים
איפה שאין צבע..
וניתן דוגמא: יש לנו תמונה עם לוחית זיהוי של אוטו, בערוץ האדום
הלוחית זיהוי תהיה בהירה, וגם בערוץ הירוק היא תהיה בהירה,
הסיבה לכך, הלוחית זיהוי בעצם מורכבת גם מירוק וגם מאדום
שיוצרים את הצהוב. בערוץ הכחול לעומת זאת, הלוחית זיהוי תהיה
כהה [כי אין כחול..]. אם ניקח את כלי ההכהיה ובערוץ הכחול נכהה
קצת את הלוחית זיהוי, ושוב ניקח את כלי ההבהרה ונבהיר קצת
בערוץ הירוק וכן באדום, כשנדליק את הערוצים נגלה שהלוחית זיהוי
נהייתה יותר צהובה. שוב הסיבה נעוצה בעבודה שאפשרנו יותר לאור
אדום וירוק לעבור [שזה מרכיב את הצהוב], וסגרנו בעד האור הכחול
[שהוא מנוגד לצהוב].
עד כאן דיבורים.. כעת ניקח תמונה של שטריימל או כל דבר עם
שיער, נבדוק בחלון הערוצים איזה ערוץ הכי מתאים לי מבחינת זה
שצבע הרקע שונה מצבע קצוות האובייקט, למשל הרקע בהיר וקצוות
האובייקט כהים, או, הרקע כהה וקצוות האובייקט בהירים, אחרי
שמצאנו את הערוץ המתאים, נגרור אותו לאייקון הפתקית בתחתית
חלון הערוצים ונשכפל אותו. הערוץ הזה נקרא בלשון המקצועית
ערוץ אלפא, הוא לא נועד להשפיע על צבעוניות התמונה אלא רק
ל"סימון".
כעת, לאחר ששכפלנו את הערוץ המתאים, נבחר בכלי ההכהיה ,Shadows ובסרגל אפשרויות הכלי נבחר במצב [Burn Tool=]נבחר באזור ה30%-, ונכהה את קצוות [Exposure=] ובעוצמת הכליהאובייקט באזור החיבור עם הרקע, זאת על מנת ליצור אובייקט שחור לגמרי בקצוות [כמובןבמצבשהאובייקט עצמו כהה בערוץ, והרקע ונבחר במצב [Dodge Tool=] בהיר]. כעת נבחר בכלי ההבהרהExposure=] ובעוצמת הכלי ,Highlights עבודה] נבחר גם כאן
באזור ה 30%- , ונבהיר עם הכלי את הרקע באזור של קצוות
האובייקט, על מנת ליצור רקע לבן לגמרי. את שאר הרקע שלא סמוך
לקצוות האובייקט, נוכל לצבוע עם מברשת בצבע לבן, ואת שאר
האובייקט באזור שלא סמוך לקצוות, נוכל לצבוע עם מברשת בצבע
שחור.
כעת כל הערוץ הנוסף שחידשנו הוא שחור לבן, כידוע מסיכה משתמשת בצבעי שחור לבן, באופן שמה ששחור מוסתר ומה שלבן Select גלוי.. ראשית ניצור אזור בחירה לפי הערוץ, ניגש לתפריט Channel בחלון שיפתח תחת ,Load Selection ונבחר בפקודה נבחר את הערוץ ששכפלנו,במידה והאובייקט שצבענו בערוץ הוא שבחלון, על מנת שהאובייקט [=השחור] Invert- בV בשחור נסמןOK] יבחר ולא הרקע, ונאשר את החלון ], קיבלנו אזור בחירה לפי
הערוץ שיצרנו, נדליק את כל הערוצים בחזרה [חוץ מהערוץ
ששכפלנו, בו נכבה את העינית], נחזור לחלון השכבות, נבחר את
התמונה ונלחץ על כפתור הוספת מסיכה, וקיבלנו אובייקט צרוב..
במידה והאובייקט צולם על רקע לבן, קצוות האובייקט עדיין יישארו עם אור לבן, כדי לפתור זאת נחדש שכבה חדשה, נגזור אותה לפי וקליק בין השכבות Alt שכבת האובייקט שמתחת, באמצעותונצבע עם מברשת אפורה על קצוות ,[Clipping Mask=]וננמיך ,Multiply-האובייקט, נשנה את שיטת השילוב של השכבה לOpacity עד לקבלת התוצאה הרצויה [כמו בבישול..].
ומה קורה שזה היה הפוך, שהאובייקט לבן על רקע שחור, ולאחר הצריבה הנ"ל נשאר לנו טיפה קצוות כהים, אז.. נחדש שכבה מעל, נחתוך אותה לפישכבת האובייקט שמתחת,ועם מברשת בצבע אפור בהיר נצבע באזור הקצוותשל האובייקט, את שיטת השילוב של Opacity וננמיך ,Screen-השכבה נשנה ל עד לקבלת התוצאה
הרצויה..
אז לסיכום השלבים:
א. נבדוק איזה ערוץ הכי מתאים לנו בחלון הערוצים, מבחינת זה
שקצוות האובייקט כהים/בהירים והרקע שסמוך אליהם הפוך מהם.
ב. נשכפל את אותו ערוץ בחלון הערוצים.
ג.במידה וקצוות האובייקט כהיםוהרקע בהיר, נבחר בכלי ההכהיה,Shadows במצב שלובעוצמה של בערך 30% נכהה את קצוות
האובייקט עוד, עד לקבלת צבע שחור.כעת נבחר בכלי ההבהרה, Highlights ב
מצב של ושוב בעוצמה באזור ה 30%- , ונבהיר את
הרקע שסמוך לקצוות האובייקט, עד לקבלת רקע לבן.
אם קצוות האובייקט בהירים והרקע הוא הכהה, אז נעבוד הפוך בדרך
הנ"ל, נבהיר עם כלי ההבהרה את קצוות האובייקט, ונכהה עם כלי
ההכהיה את הרקע.
ד. באזורים שלא סמוכים לקצוות האובייקט, ניתן לעבוד עם כלי
המברשת, בצבע שחור/לבן.
ה.לאחר שהגענו לתוצאה טובה, נמיר את הערוץ לאזור בחירה, בחלון שיפתח ,Select מתפריטLoad Selection באמצעות הפקודהInvert- בV נבחר את הערוץ ששכפלנו, ונסמןמתי שהאובייקט שחור
והרקע לבן.
ו. נחזור לחלון השכבות ונחדש מסיכה לשכבה עם תמונת האובייקט,
המסיכה תיווצר לפי אזור הבחירה כמובן, ונקבל את האובייקט צרוב.
ז.כעת במידה והקצוות של האובייקט לא ישתלבו לנו עם רקע חדש, נחדש שכבה מעל שכבת האובייקט, נגזור אותה לפי שכבת האובייקט, Multiply-וקליק בין השכבות, נשנה את שיטתהשילוב לAlt ע"י ונצבע באזור הקצוות עם מברשת בצבע אפור [כהה קצת], זאת במידה ואנו רוצים להכהות את הקצוות כדי שישתלבו.אם נרצה דווקא Screen להבהיר את הקצוות, אז נבחר בשיטת שילוב ונצבע באזור
הקצוות עם מברשת בצבע אפור [בהיר קצת].
Opacity לשכבה החדשה הנ"ל ננמיך עד לקבלת התוצאה הרצויה

ותודות למאיר ראש על הסיכום הזה!
 

ש.ב.ח.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
רק עכשיו קראתי את האשכול הזה ובאמת לא הבנתי את השאלה הרי ברור שעושים את זה דרך המסיכות
כשהגעתי לתשובה של למסקנא הבנתי!

פשוט, יש כאלו שלא למדו בפרוג,

פיספסתם....
 

PHSelf

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
בשביל לצרוב שיער בכלל וכגון שטריימל, למדנו אצל ירמי אריאלי:
כשנרצה לצרוב אובייקט שהגבולות שלו לא ברורים, כגון: שיער, זקן, Pen Tool בעלי חיים עם פרווה וכד', לא נוכל לעבוד לא עם עם מטה הקסם.
מה שנעשה זה לצרוב באמצעות מסיכה שבנויה לפי ערוץ אלפא,
נפתח תמונה כלשהי בפוטושופ ניגש לתפריט ערוצים, בחלון Channels-ונפתח את חלון הWindowבנפרד וכשהם מאוחדים, כדי לראות RGB-לראות את 3ערוצי הערוץ לבד, פשוט נכבה את העיניות לשאר הערוצים [ניתן גם להקיש Ctrl+2/3/4/5 על קיצור המקשים כדי לעבור בין הערוצים].
כל ערוץ כשיוצג בפני עצמו,ייתן לנו צבע אפור שונה עם בהירים וכהים, ע" פ הקביעה הבאה: האזורים הבהירים הם האזורים שיש בהם
צבע של הערוץ, דהיינו האזורים הבהירים בערוץ האדום, הם האזורים
שיש בהם אדומים [האור האדום מגיע אליהם], ככל שהאזור יותר
בהיר כך הוא יותר אדום, האזורים הכהים לעומת זאת, הם האזורים
שאין בהם אדומים [האור האדום כבוי בהם]. וכן בערוץ הירוק
והכחול, האזורים הבהירים הם איפה שיש צבע ירוק/כחול, והכהים
איפה שאין צבע..
וניתן דוגמא: יש לנו תמונה עם לוחית זיהוי של אוטו, בערוץ האדום
הלוחית זיהוי תהיה בהירה, וגם בערוץ הירוק היא תהיה בהירה,
הסיבה לכך, הלוחית זיהוי בעצם מורכבת גם מירוק וגם מאדום
שיוצרים את הצהוב. בערוץ הכחול לעומת זאת, הלוחית זיהוי תהיה
כהה [כי אין כחול..]. אם ניקח את כלי ההכהיה ובערוץ הכחול נכהה
קצת את הלוחית זיהוי, ושוב ניקח את כלי ההבהרה ונבהיר קצת
בערוץ הירוק וכן באדום, כשנדליק את הערוצים נגלה שהלוחית זיהוי
נהייתה יותר צהובה. שוב הסיבה נעוצה בעבודה שאפשרנו יותר לאור
אדום וירוק לעבור [שזה מרכיב את הצהוב], וסגרנו בעד האור הכחול
[שהוא מנוגד לצהוב].
עד כאן דיבורים.. כעת ניקח תמונה של שטריימל או כל דבר עם
שיער, נבדוק בחלון הערוצים איזה ערוץ הכי מתאים לי מבחינת זה
שצבע הרקע שונה מצבע קצוות האובייקט, למשל הרקע בהיר וקצוות
האובייקט כהים, או, הרקע כהה וקצוות האובייקט בהירים, אחרי
שמצאנו את הערוץ המתאים, נגרור אותו לאייקון הפתקית בתחתית
חלון הערוצים ונשכפל אותו. הערוץ הזה נקרא בלשון המקצועית
ערוץ אלפא, הוא לא נועד להשפיע על צבעוניות התמונה אלא רק
ל"סימון".
כעת, לאחר ששכפלנו את הערוץ המתאים, נבחר בכלי ההכהיה ,Shadows ובסרגל אפשרויות הכלי נבחר במצב [Burn Tool=]נבחר באזור ה30%-, ונכהה את קצוות [Exposure=] ובעוצמת הכליהאובייקט באזור החיבור עם הרקע, זאת על מנת ליצור אובייקט שחור לגמרי בקצוות [כמובןבמצבשהאובייקט עצמו כהה בערוץ, והרקע ונבחר במצב [Dodge Tool=] בהיר]. כעת נבחר בכלי ההבהרהExposure=] ובעוצמת הכלי ,Highlights עבודה] נבחר גם כאן
באזור ה 30%- , ונבהיר עם הכלי את הרקע באזור של קצוות
האובייקט, על מנת ליצור רקע לבן לגמרי. את שאר הרקע שלא סמוך
לקצוות האובייקט, נוכל לצבוע עם מברשת בצבע לבן, ואת שאר
האובייקט באזור שלא סמוך לקצוות, נוכל לצבוע עם מברשת בצבע
שחור.
כעת כל הערוץ הנוסף שחידשנו הוא שחור לבן, כידוע מסיכה משתמשת בצבעי שחור לבן, באופן שמה ששחור מוסתר ומה שלבן Select גלוי.. ראשית ניצור אזור בחירה לפי הערוץ, ניגש לתפריט Channel בחלון שיפתח תחת ,Load Selection ונבחר בפקודה נבחר את הערוץ ששכפלנו,במידה והאובייקט שצבענו בערוץ הוא שבחלון, על מנת שהאובייקט [=השחור] Invert- בV בשחור נסמןOK] יבחר ולא הרקע, ונאשר את החלון ], קיבלנו אזור בחירה לפי
הערוץ שיצרנו, נדליק את כל הערוצים בחזרה [חוץ מהערוץ
ששכפלנו, בו נכבה את העינית], נחזור לחלון השכבות, נבחר את
התמונה ונלחץ על כפתור הוספת מסיכה, וקיבלנו אובייקט צרוב..
במידה והאובייקט צולם על רקע לבן, קצוות האובייקט עדיין יישארו עם אור לבן, כדי לפתור זאת נחדש שכבה חדשה, נגזור אותה לפי וקליק בין השכבות Alt שכבת האובייקט שמתחת, באמצעותונצבע עם מברשת אפורה על קצוות ,[Clipping Mask=]וננמיך ,Multiply-האובייקט, נשנה את שיטת השילוב של השכבה לOpacity עד לקבלת התוצאה הרצויה [כמו בבישול..].
ומה קורה שזה היה הפוך, שהאובייקט לבן על רקע שחור, ולאחר הצריבה הנ"ל נשאר לנו טיפה קצוות כהים, אז.. נחדש שכבה מעל, נחתוך אותה לפישכבת האובייקט שמתחת,ועם מברשת בצבע אפור בהיר נצבע באזור הקצוותשל האובייקט, את שיטת השילוב של Opacity וננמיך ,Screen-השכבה נשנה ל עד לקבלת התוצאה
הרצויה..
אז לסיכום השלבים:
א. נבדוק איזה ערוץ הכי מתאים לנו בחלון הערוצים, מבחינת זה
שקצוות האובייקט כהים/בהירים והרקע שסמוך אליהם הפוך מהם.
ב. נשכפל את אותו ערוץ בחלון הערוצים.
ג.במידה וקצוות האובייקט כהיםוהרקע בהיר, נבחר בכלי ההכהיה,Shadows במצב שלובעוצמה של בערך 30% נכהה את קצוות
האובייקט עוד, עד לקבלת צבע שחור.כעת נבחר בכלי ההבהרה, Highlights ב
מצב של ושוב בעוצמה באזור ה 30%- , ונבהיר את
הרקע שסמוך לקצוות האובייקט, עד לקבלת רקע לבן.
אם קצוות האובייקט בהירים והרקע הוא הכהה, אז נעבוד הפוך בדרך
הנ"ל, נבהיר עם כלי ההבהרה את קצוות האובייקט, ונכהה עם כלי
ההכהיה את הרקע.
ד. באזורים שלא סמוכים לקצוות האובייקט, ניתן לעבוד עם כלי
המברשת, בצבע שחור/לבן.
ה.לאחר שהגענו לתוצאה טובה, נמיר את הערוץ לאזור בחירה, בחלון שיפתח ,Select מתפריטLoad Selection באמצעות הפקודהInvert- בV נבחר את הערוץ ששכפלנו, ונסמןמתי שהאובייקט שחור
והרקע לבן.
ו. נחזור לחלון השכבות ונחדש מסיכה לשכבה עם תמונת האובייקט,
המסיכה תיווצר לפי אזור הבחירה כמובן, ונקבל את האובייקט צרוב.
ז.כעת במידה והקצוות של האובייקט לא ישתלבו לנו עם רקע חדש, נחדש שכבה מעל שכבת האובייקט, נגזור אותה לפי שכבת האובייקט, Multiply-וקליק בין השכבות, נשנה את שיטתהשילוב לAlt ע"י ונצבע באזור הקצוות עם מברשת בצבע אפור [כהה קצת], זאת במידה ואנו רוצים להכהות את הקצוות כדי שישתלבו.אם נרצה דווקא Screen להבהיר את הקצוות, אז נבחר בשיטת שילוב ונצבע באזור
הקצוות עם מברשת בצבע אפור [בהיר קצת].
Opacity לשכבה החדשה הנ"ל ננמיך עד לקבלת התוצאה הרצויה

ותודות למאיר ראש על הסיכום הזה!
זו בהחלט השיטה המקצועית וזו שאבחר להשתמש בה כשמה שכתבתי לא יעזור.
אבל היא ארוכה ומסובכת בהרבה, ולפעמים הבחירות לא יוצאות מדויקות 100% (אם יש צבעים דומים באובייקט וברקע)
לרוב כדאי ללכת על השיטה המהירה יותר ואם לא יוצא לעשות עם זה
בכל מקרה הסבר מפורט מאוד אשריך
 

יוסי דויד

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
אבל היא ארוכה ומסובכת בהרבה, ולפעמים הבחירות לא יוצאות מדויקות 100% (אם יש צבעים דומים באובייקט וברקע)
הוא גם לימד אותנו, שאם יש איזשהי עבודה שצריך לצרוב, ואתם עומדים מול צלם שמצלם את האובייקט (במקרה דנן - השטריימל), אז תבקשו לו שיצלם ע"ג רקע של 5-15% Black
ולא על לבן נקי, כדי שלא יחזיר פלאשים...
 

PHSelf

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
הוא גם לימד אותנו, שאם יש איזשהי עבודה שצריך לצרוב, ואתם עומדים מול צלם שמצלם את האובייקט (במקרה דנן - השטריימל), אז תבקשו לו שיצלם ע"ג רקע של 5-15% Black
ולא על לבן נקי, כדי שלא יחזיר פלאשים...
נכון.
אגב גם בצילום וידאו על רקע ירוק מצלמים ללא תאורה חזקה על הרקע כדי שלא ישתקף על האדם הצבע הירוק ויעשה בעיות בפוסט...
 

אשרינו

משתמש פעיל
צילום מקצועי
זו בהחלט השיטה המקצועית וזו שאבחר להשתמש בה כשמה שכתבתי לא יעזור.
אבל היא ארוכה ומסובכת בהרבה, ולפעמים הבחירות לא יוצאות מדויקות 100% (אם יש צבעים דומים באובייקט וברקע)
לרוב כדאי ללכת על השיטה המהירה יותר ואם לא יוצא לעשות עם זה
בכל מקרה הסבר מפורט מאוד אשריך


השיטה הזו טובה. אבל היא מתאימה לשיטת עבודה גם בגרסת פוטושופ שלפני עשר שנים ויותר!
מאז פוטושופ השתכללה בשיטת הגזירה והצריבה.

מה דעתכם?
אולי תעלו הנה שטריימל לתפארת?
כל אחד יצרוב ויסביר את שיטת העבודה ומשך הזמן של העבודה.
 

PHSelf

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
השיטה הזו טובה. אבל היא מתאימה לשיטת עבודה גם בגרסת פוטושופ שלפני עשר שנים ויותר!
מאז פוטושופ השתכללה בשיטת הגזירה והצריבה.

מה דעתכם?
אולי תעלו הנה שטריימל לתפארת?
כל אחד יצרוב ויסביר את שיטת העבודה ומשך הזמן של העבודה.
זה מה שהתכוונתי,
עם סביבת העבודה החדשה של פוטושופ כמעט ולא צריך להשתמש בזה...
 

קוי דמיון

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מענין.
אני לומדת בפרוג
ולמדנו בשיטה אחרת לגמרי
הדרך שהבאתם כאן ארוכה ומסובכת
(אולי אחרי כמה פעמים זה כבר הולך באוטומט)
עכ"פ רק בשביל לקרוא את זה צריך המון זמן
והזמן שלנו מאד יקר
 

יוסי דויד

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
אני לומדת בפרוג
ולמדנו בשיטה אחרת לגמרי
כל מרצה והשיטה שלו
זה שיטה שמלמדים במנטור (משם הוא מגיע, ירמי...)

ובכלל אני לא בטוח שזה השיטה הארוכה, Select & Mask זה שיטה ארוכה יותר, ונתונה לטעיות
 

PHSelf

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
ובכלל אני לא בטוח שזה השיטה הארוכה, Select & Mask זה שיטה ארוכה יותר, ונתונה לטעיות
לחלוטין לא...
אני עובד עם השיטה "הארוכה" כבר שנים, ועם Select&Mask מאז שיצאה(2016) והיא בהרבה יותר איטית.
ברור שהיא נתונה לטעויות, אבל גם דרך הערוצים נתון לא פחות
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
אשכול שכדאי לנעוץ, איפשהו.
הבעיה עם ההדרכות על זה ביוטיוב וכד' שהן על תמונות נשים. (וממילא גם לא עוברות את הסינונים למיניהם)
 

שחר עולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תודה רבה לכל המפרטים - הארוך והקצר... עזרתם והחכמתם אותי ואת כולנו....

איך שאני מחכה שיהיה איזה 'יוטיוב חרדי' של הדרכות - על טהרת הקודש - שיוכל להיות פתוח לכל הסינונים מלכתחילה.
הדרכות בפוטו שופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, פרימייר, אפטר אפקט, איור דגיטלי, איור ידני ועוד ועוד...

מעניין - מה הסיבה בעצם שאנשים מעלים חומרי הדרכה ביוטיוב - וכל הרוצה ליטול יבוא ליטול.

ומעניין - אם מאותה סיבה, יהיה כאן איזה משהו חרדי (או כמה 'מישהויים') - שיוכל\ו לעלות הסרטות הדרכה בכל נושא ונושא שהציבור שלנו זקוק - והכל על טהרת הקודש למהדרין...
איך שאני מחכה לזה...
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
תודה רבה לכל המפרטים - הארוך והקצר... עזרתם והחכמתם אותי ואת כולנו....

איך שאני מחכה שיהיה איזה 'יוטיוב חרדי' של הדרכות - על טהרת הקודש - שיוכל להיות פתוח לכל הסינונים מלכתחילה.
הדרכות בפוטו שופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, פרימייר, אפטר אפקט, איור דגיטלי, איור ידני ועוד ועוד...

מעניין - מה הסיבה בעצם שאנשים מעלים חומרי הדרכה ביוטיוב - וכל הרוצה ליטול יבוא ליטול.

ומעניין - אם מאותה סיבה, יהיה כאן איזה משהו חרדי (או כמה 'מישהויים') - שיוכל\ו לעלות הסרטות הדרכה בכל נושא ונושא שהציבור שלנו זקוק - והכל על טהרת הקודש למהדרין...
איך שאני מחכה לזה...
ביינתים תהנה מזה http://video-tov.ml/
 

PHSelf

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
תודה רבה לכל המפרטים - הארוך והקצר... עזרתם והחכמתם אותי ואת כולנו....

איך שאני מחכה שיהיה איזה 'יוטיוב חרדי' של הדרכות - על טהרת הקודש - שיוכל להיות פתוח לכל הסינונים מלכתחילה.
הדרכות בפוטו שופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, פרימייר, אפטר אפקט, איור דגיטלי, איור ידני ועוד ועוד...

מעניין - מה הסיבה בעצם שאנשים מעלים חומרי הדרכה ביוטיוב - וכל הרוצה ליטול יבוא ליטול.

ומעניין - אם מאותה סיבה, יהיה כאן איזה משהו חרדי (או כמה 'מישהויים') - שיוכל\ו לעלות הסרטות הדרכה בכל נושא ונושא שהציבור שלנו זקוק - והכל על טהרת הקודש למהדרין...
איך שאני מחכה לזה...
אם יהיה אתר כזה, אשמח להעלות אליו הדרכות שלי.
חשבתי בעבר על אתר חרדי בסגנון הזה, אבל גם עם חומרי עיצוב(קישורים מדף ההעלאות).
זה יכול להיות אתר מעולה לכל מעצב/עורך/צלם/מפיק חרדי ודתי.
אולי פרוג ירצו להקים תת-אתר כזה... צריך לפנות אליהם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה