כללי פתרון לניקוד - יש משהו שאינו OPEN TYPE?

צביה בלס

משתמש רשום
לפני כמה חודשים פורסם כאן או בכנס שהיה בהיכלי מלכות על תוכנה או סקריפט שמסדרת את הניקוד לכל הפונטים ללא צורך לרכוש את הפונט כ-OPEN TYPE.
האם יש דבר כזה? היכן רוכשים אותו? והאם אכן זה עובד?
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
אתה מתכוון ל"ממקם הניקוד". אני אף-פעם לא ראיתי או השתמשתי אבל אני יכול לומר לך מה שאני יודע, מהפורום או מחברים מהפורום שדיברתי איתם על זה. מדובר בתוכנה שפותחה על ידי יהודה ברום (המכונה כאן בפורום yehuda) ונמכרה ע"י פרוג. היא לא בדיוק מסדרת את הניקוד לכל הפונטים אלא בעזרתה אתה יכול לסדר את הניקוד לכל הפונטים שאתה רוצה. עד כמה שידוע לי היא עובדת מצויין ויש לה גם יתרונות על אופן-טייפ (למשל שאתה יכול לבחור ניקוד מפונט מסויים ולהלביש אותו על פונט אחר, דבר שאתה לא יכול בעזרת פונט אופן-טייפ אלא אם כן אתה מתכנת את הפונט מחדש)
יש לה גם חסרון על האופן-טייפ, שבאופן-טייפ כבר עשו לך את העבודה והניקוד ממוקם כמו שצריך, ובתוכנה הזו אתה צריך למקם בעצמך את כל הניקוד, אבל העבודה היא חד-פעמית לכל פונט.
למיטב ידיעתי כבר אי-אפשר לרכוש אותו כיון שהתמיכה שפרוג היו צריכים לתת עליו למשתמשים המתחילים לא הצדיקה את השיווק שלו.
אם זה כ"כ חשוב לך תיצור קשר עם פרוג או עם yehuda.
 

Yehuda

משתמש רשום
ממקם הניקוד שודרג לאחרונה וסידור הניקוד בפונט נעשה על ידי העברת המשתש דרך אשף ידידותי וזה לוקח ממש מעט זמן. יש עוד שיפורים.
המכירה של הסקריפט תעשה מעכשיו דרך האתר שלי
www.tavlaor.com
(עדיין לא גמור). וכן התמיכה תעשה ישירות על ידי.
העמוד של ממקם הניקוד בע"ה יופיע בשבועות הקרובים.
אם זה דחוף למישהו אפשר ליצור איתי קשר
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לב

א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

אומנות הנייר • אתגר 58

לוח מודעות

למעלה