ישנם כמה תנאי סף בסיסיים לעסק מסוג זה.
* איכות! אסור לך ליפול עם מוצר מרוח, לא אסטתי, או אפילו שלא ארוז יפה.
* מיתוג! על כל דבר שיוצא מהיד שלך חייבת להיות מדבקה צבעונית יפה עם הלוגו של העסק, וטלפון להזמנות.
הפרסום הכי יעיל הוא לקהל יעד שכבר מכיר את המוצר. אלף מודעות בלעניין לא שוות כמו המדבקה הזו.
* חויית קניה. זה לא חנות תחפושות מוזלת ולא חלוקת ביצים בערב פסח. זה עסק בוטיק לאנשים בעלי יכולת כלכלית שמצפים לקבל שירות, והם מוכנים לשלם על זה. אסור שיקרה מצב שהלקוח יזיע כדי לקבל את המוצר. זה גם אומר שיש סליקה של כל סוגי כרטיסי האשראי, את העמלה תגלמי במחיר, גם למי שמשלם מזומן.
* אל תנסי לפתות לקוחות בגזרת המחיר. מוצרי בוטיק הם לא זולים. יתכן גם שמחיר זול מדי ירתיע חלק מהלקוחות. (מבצעים מתאימים גם ללקוחות יוקרה, אבל לא סיסמה 'החנות הכי זולה בעיר'. להיפך, אנו יקרים, ומדי פעם יש מבצעים. בעיקר מבצעים שגורמים ללקוח לקנות עוד. קנית מגש ב150 ש"ח. אתה זכאי לרכוש מארז פרלינים ללא סוכר ב39 ש"ח במקום 69 ש"ח. וזה רק בתנאי שהפרלינים עולים לך 20 ש"ח).
* תמחור פשוט, אל תדקלמי ללקוח, השוקולד הזה עולה 6.9 והאריזה עוד 3.4, אז תביא לי 20.30 ואני אביא לך עודף 10 ש"ח. זה מתאים למכולת של שנות השישים. כיום המחיר הוא תמיד כולל הכל וברור.
* והכי חשוב, באמת, להתפלל להקב"ה שיצליח דרכך.
המון הצלחה!