דיון פתיחת עסק למתוקים ואוכל בריא

אמא של הדס

משתמש צעיר
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, אני מתכננת בעזרת ה' לפתוח עסק קטן למתוקים בריאים (מארזים ליולדות וכו') אוכל בריא (לנשים אנשים בדיאטה שאין להם זמן לבשל) האם לדעתכם זה יכול להצליח? החומרים ממש יקרים אז המחירים יהיו בהתאם, אנשים ירצו לשלם על דבר כזה?
איך מתמחרים עלויות? תודה מראש.
 

רומי זית

משתמש צעיר
הכל תלוי באיזה עיר את פותחת את החנות ועד כמה פרסום יש לעניין והאם זה עסק חובבני ולהרוויח מהצד או שזה נפתח בשביל להכניס אלפי שקלים בחודש
 

נ.ח

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
וואי זה חלום
בוטיק טעיםםם למאפים ודברים בריאים זה מושלם, אבל-
צריך מיתוג, פרסום טוב ושווק מקצועי
כי זה לא זול.
 

אמא של הדס

משתמש צעיר
וואי זה חלום
בוטיק טעיםםם למאפים ודברים בריאים זה מושלם, אבל-
צריך מיתוג, פרסום טוב ושווק מקצועי
כי זה לא זול.
זה באמת נשמע חלום ולכן חשבתי על זה , אבל השאלה אם החלום הוא משהו שיגרום לאנשים לשלם ..
 

חוחית

משתמש סופר מקצוען
ואוו
שתדעי שיש אנשים שיסכימו לשם טוב
על דבר כזה.
כל המתוקים הבריאים נמכרים במחיר הזוי
עוגיות דני וגילת-לדוגמא.
 

אמא של הדס

משתמש צעיר
20240323_191831.jpg

דוגמה למשלוח מנות מושקע שהכנתי , ממש שמחו לקבל אותו.
 

אמא של הדס

משתמש צעיר
ואוו
שתדעי שיש אנשים שיסכימו לשם טוב
על דבר כזה.
כל המתוקים הבריאים נמכרים במחיר הזוי
עוגיות דני וגילת-לדוגמא.
זה לא סתם נמכר במחיר הזוי, למשל בתמונה שצרפתי יש ריבועי שוקולד, עשיתי חשבון שעלות מוצרים של ריבוע אחד כזה הוא 1.5
ואתם ממש עושים לי חשק להתחיל..
תודה
 

מירי קרפט

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אם לא צריך לשלם שכירות על מקום ולא לקנות מכשירים מיוחדים בשביל זה,
אפשר לנסות, בהתחלה כמות קטנה לשכנים וכדומה ואם יש ביקוש להגדיל כמות
כשחוסכים מקום וכשרות את מקבלת קהל מסוים שמסכים לסמוך עליך ללא תעודה, אולי תנסי לקבל המלצה ממישהו.
ובכללי-פירסום נכון של המוצר(העסק שלך)
את מתמקדת במתוקים בריאים או ארוחות שלמות לדיאטה?
 

אמא של הדס

משתמש צעיר
כשחוסכים מקום וכשרות את מקבלת קהל מסוים שמסכים לסמוך עליך ללא תעודה, אולי תנסי לקבל המלצה ממישהו.
ובכללי-פירסום נכון של המוצר(העסק שלך)
את מתמקדת במתוקים בריאים או ארוחות שלמות לדיאטה?
לגבי כשרות, בעלי משגיח ב"שארית" ככה שמאמינה שיסמכו עלי.
חשבתי להתחיל עם מתוקים בריאים ובהמשך להתפתח גם לאוכל
 

ההוא סבא

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
ישנם כמה תנאי סף בסיסיים לעסק מסוג זה.
* איכות! אסור לך ליפול עם מוצר מרוח, לא אסטתי, או אפילו שלא ארוז יפה.
* מיתוג! על כל דבר שיוצא מהיד שלך חייבת להיות מדבקה צבעונית יפה עם הלוגו של העסק, וטלפון להזמנות.
הפרסום הכי יעיל הוא לקהל יעד שכבר מכיר את המוצר. אלף מודעות בלעניין לא שוות כמו המדבקה הזו.
* חויית קניה. זה לא חנות תחפושות מוזלת ולא חלוקת ביצים בערב פסח. זה עסק בוטיק לאנשים בעלי יכולת כלכלית שמצפים לקבל שירות, והם מוכנים לשלם על זה. אסור שיקרה מצב שהלקוח יזיע כדי לקבל את המוצר. זה גם אומר שיש סליקה של כל סוגי כרטיסי האשראי, את העמלה תגלמי במחיר, גם למי שמשלם מזומן.
* אל תנסי לפתות לקוחות בגזרת המחיר. מוצרי בוטיק הם לא זולים. יתכן גם שמחיר זול מדי ירתיע חלק מהלקוחות. (מבצעים מתאימים גם ללקוחות יוקרה, אבל לא סיסמה 'החנות הכי זולה בעיר'. להיפך, אנו יקרים, ומדי פעם יש מבצעים. בעיקר מבצעים שגורמים ללקוח לקנות עוד. קנית מגש ב150 ש"ח. אתה זכאי לרכוש מארז פרלינים ללא סוכר ב39 ש"ח במקום 69 ש"ח. וזה רק בתנאי שהפרלינים עולים לך 20 ש"ח).
* תמחור פשוט, אל תדקלמי ללקוח, השוקולד הזה עולה 6.9 והאריזה עוד 3.4, אז תביא לי 20.30 ואני אביא לך עודף 10 ש"ח. זה מתאים למכולת של שנות השישים. כיום המחיר הוא תמיד כולל הכל וברור.
* והכי חשוב, באמת, להתפלל להקב"ה שיצליח דרכך.

המון הצלחה!
 

חוחית

משתמש סופר מקצוען
ישנם כמה תנאי סף בסיסיים לעסק מסוג זה.
* איכות! אסור לך ליפול עם מוצר מרוח, לא אסטתי, או אפילו שלא ארוז יפה.
* מיתוג! על כל דבר שיוצא מהיד שלך חייבת להיות מדבקה צבעונית יפה עם הלוגו של העסק, וטלפון להזמנות.
הפרסום הכי יעיל הוא לקהל יעד שכבר מכיר את המוצר. אלף מודעות בלעניין לא שוות כמו המדבקה הזו.
* חויית קניה. זה לא חנות תחפושות מוזלת ולא חלוקת ביצים בערב פסח. זה עסק בוטיק לאנשים בעלי יכולת כלכלית שמצפים לקבל שירות, והם מוכנים לשלם על זה. אסור שיקרה מצב שהלקוח יזיע כדי לקבל את המוצר. זה גם אומר שיש סליקה של כל סוגי כרטיסי האשראי, את העמלה תגלמי במחיר, גם למי שמשלם מזומן.
* אל תנסי לפתות לקוחות בגזרת המחיר. מוצרי בוטיק הם לא זולים. יתכן גם שמחיר זול מדי ירתיע חלק מהלקוחות. (מבצעים מתאימים גם ללקוחות יוקרה, אבל לא סיסמה 'החנות הכי זולה בעיר'. להיפך, אנו יקרים, ומדי פעם יש מבצעים. בעיקר מבצעים שגורמים ללקוח לקנות עוד. קנית מגש ב150 ש"ח. אתה זכאי לרכוש מארז פרלינים ללא סוכר ב39 ש"ח במקום 69 ש"ח. וזה רק בתנאי שהפרלינים עולים לך 20 ש"ח).
* תמחור פשוט, אל תדקלמי ללקוח, השוקולד הזה עולה 6.9 והאריזה עוד 3.4, אז תביא לי 20.30 ואני אביא לך עודף 10 ש"ח. זה מתאים למכולת של שנות השישים. כיום המחיר הוא תמיד כולל הכל וברור.
* והכי חשוב, באמת, להתפלל להקב"ה שיצליח דרכך.

המון הצלחה!
טיפים מצוינים
ואני מוסיפה-שירות משלוחים נוח ויעיל
 

ההוא סבא

משתמש פעיל
המשתמש נחסם

אמא של הדס

משתמש צעיר
ישנם כמה תנאי סף בסיסיים לעסק מסוג זה.
* איכות! אסור לך ליפול עם מוצר מרוח, לא אסטתי, או אפילו שלא ארוז יפה.
* מיתוג! על כל דבר שיוצא מהיד שלך חייבת להיות מדבקה צבעונית יפה עם הלוגו של העסק, וטלפון להזמנות.
הפרסום הכי יעיל הוא לקהל יעד שכבר מכיר את המוצר. אלף מודעות בלעניין לא שוות כמו המדבקה הזו.
* חויית קניה. זה לא חנות תחפושות מוזלת ולא חלוקת ביצים בערב פסח. זה עסק בוטיק לאנשים בעלי יכולת כלכלית שמצפים לקבל שירות, והם מוכנים לשלם על זה. אסור שיקרה מצב שהלקוח יזיע כדי לקבל את המוצר. זה גם אומר שיש סליקה של כל סוגי כרטיסי האשראי, את העמלה תגלמי במחיר, גם למי שמשלם מזומן.
* אל תנסי לפתות לקוחות בגזרת המחיר. מוצרי בוטיק הם לא זולים. יתכן גם שמחיר זול מדי ירתיע חלק מהלקוחות. (מבצעים מתאימים גם ללקוחות יוקרה, אבל לא סיסמה 'החנות הכי זולה בעיר'. להיפך, אנו יקרים, ומדי פעם יש מבצעים. בעיקר מבצעים שגורמים ללקוח לקנות עוד. קנית מגש ב150 ש"ח. אתה זכאי לרכוש מארז פרלינים ללא סוכר ב39 ש"ח במקום 69 ש"ח. וזה רק בתנאי שהפרלינים עולים לך 20 ש"ח).
* תמחור פשוט, אל תדקלמי ללקוח, השוקולד הזה עולה 6.9 והאריזה עוד 3.4, אז תביא לי 20.30 ואני אביא לך עודף 10 ש"ח. זה מתאים למכולת של שנות השישים. כיום המחיר הוא תמיד כולל הכל וברור.
* והכי חשוב, באמת, להתפלל להקב"ה שיצליח דרכך.

המון הצלחה!
ואוו תודה על הטיפים וההשקעה לכתוב אותם! כל כך נכון!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה