פרסם כאן- חלק א'.
Read more about this article here...
מי אינו מכיר את המשפט: "אם לא פרסמת לא עשית"? פרסום הוא הדרך לעורר את תשומת לב הקהל. אבל איך עושים זאת נכון? מהו בריף? ואיך מפצחים אותו? מהם השלבים לפרסום נכון שמוכר את העסק?
בעבר, המושג פרסום, היה שם נרדף ל'שקר'. עד היום, משקיע עולם הפרסום משאבים רבים כדי לשבור את המיתוס. אנשים רבים חושבים שפרסומות המציגות תוכן שקרי, ישפיעו על הלקוחות ויגרמו להם לבוא בהמוניהם לעסק.
בתכלית, ההפך הוא הנכון. תוכן פרסומי אמור לשקף את המציאות, ולשדר את העסק בערך המתאים לו. אבל איך נדע מה הערך הנכון?
פרסום...
Read more about this article here...