כללי פרסומת לרהיטים

  • פותח הנושא st28
  • פורסם בתאריך
בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אשמח לחו"ד
והערות לשיפור
 

קבצים מצורפים

  • מודעה הגרלה.jpg
    KB 1,000 · צפיות: 16

הסטודיו

משתמש פעיל
אולי את פרטי המבצע להזיז טיפה שמאלה שיהיה מתחת למדרגות כדי לקבל קומפוזיציה טובה
יותר מזה נראה שלא כדאי לדעת
המודעה מקסימה וטובה וגם הצבעים
 

jupiter

משתמש רשום
יפהפה!! מושלם!
המילים 'יכולים להיות שלך תופסים את העין לפני ה- 3000 ש"ח
אולי כדאי להזיז את השורה?
 

NG

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
מדהים !
רק צריך לקחת בחשבון שבהדפסה זה יוצא יותר כהה
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
וואו, איזה יופי! מקצועי לעילא!
(אולי את פרטי המבצע צריך להוריד טיפה, להרחיק עוד קצת מהמסגרת שמעל).
 

Ok - מירי טריטל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אם זה בשליטתך- כדאי לדלל את הטקסט. לא נראה לי שמישהו ישב ויקרא עד הסוף.
ה-3,000 לא קריא מספיק בגלל הטקסט על האפסים, או אולי בגלל שסתמת את החלל.
באופן כללי- יפה ומושך.
 

גרפיקל

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מדהים

אסתי פשוט מדהים!!
רואים שאת עשית את זה:)
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
מודעה והצבעים שבו את ליבי (והסלון, בכלל...) :)
כמה שינויים שיכולים לעזור:
1. פרטי המבצע - כדאי לרחיב קצת את התיבה כדי שזה ייצא פחות שורות, זה נראה המון לקרוא...
בנוסף צריך להקפיד שיהיו נקודות אחרי אות הסעיף ולא פסיק (כמו בסעיפים ה'-י"ב) וגם נקודות בסוף משפט ולא פסיקים (כמו בסעיף י' למשל).
(הערה נוספת: למה כל פרטי המבצע צריכים להיות במודעה? בדר"כ כותבים את המבצע, כמה תנאים בסיסיים בתחתית העמוד עם כוכבית ועוד כוכבית שכותבת "תקנון המבצע המלא נמצא בחנות" או משהו כזה).
2. הפונט של "3000 ש"ח יכולים להיות שלך" ושל הכותרת המשנית לדעתי צריך להיות יותר דומיננטי ויציב (אולי אפילו משקל כבד יותר?). אפשר אולי לעשות פס בצבע על האפשית ובתוכו לרשום את "יכול להיות שלך", אבל זה יהיה יפה יותר בפונט עבה יותר.
3. את הכותרת המשנית הייתי משנה ל"מרהטים את הבית לפסח ונכנסים להגרלה על כסף מזומן". ואז זה ייצא יפה עם יישור בלוק. (אפשר גם לעשות משהו אחר כמו 3 פסים מחולקים באמצע שבאחד כתוב "באים" וליד "לחנות...." בשני כתוב "קונים" וליד "יהוט לבית באספקה לפסח" ושבלישי כתוב "ומגרילים" וליד "3000 ש"ח במזומן" ואז מה שייתפס לאנשים בעיניים זה "באים, קונים ומגרילים" כי השאר יהיה בקטן יותר בצד על רקע שונה, מקווה שהובנתי).
4. לגבי הסטריפ למטה כעיקרון צריך לראות איך הלוגו משתלב אבל נראה לי שיהיה טוב יותר אם שמות הסניפים יהיו בצד ימין והלוגו בשמאל או שהם ייהיו מיושרים לשמאל בצד שמאל. תנסי גם לסדר את הסניפים לפי אורך השורה, מהקצרה ביותר לארוכה ביותר. (ואיפה הטלפון של הסניף באלעד?).
בהצלחה!!!
 

orli_dimri

משתמש פעיל
בכללי יפה מאוד, נראה טוב.

פרטי המבצע (כל ההגבלות וכו'...) תופסית נתח חשוב.

אם זה פרסום מכירתי שווה להשקיע במכירה

ולא בתקנון/הגבלות.
 

nechama

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מקסים!! לדעתי כדאי את המילים מרהטים את הבית יהיו על רקע לבן, כדי לשבור את השחור. וכן כל הפרטים יהיו על שורה מלאה ויותר למטה כדי להוריד מהעומס למעלה.
 

2OR

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
לא כ"כ אהבתי.
הצבעים מראים לי תשעה באב.. ולא מושך אותי ללכת לקנות בחנות שלהם.
הרעיון עצמו, מבחינת מיקום וכו' טוב.
לדעתי לשנות לצבעים ואווירה יפה של פסח וחגיגיות של אביב...
 

טאצ'

משתמש רשום
יפה מאד
גם לדעתי ה3000 נבלע
וחבל שהוא נמצא על התמונה היפה של הסלון
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י 2OR;355615:
לא כ"כ אהבתי.
הצבעים מראים לי תשעה באב.. ולא מושך אותי ללכת לקנות בחנות שלהם.
הרעיון עצמו, מבחינת מיקום וכו' טוב.
לדעתי לשנות לצבעים ואווירה יפה של פסח וחגיגיות של אביב...

כנראה אתה לא קהל היעד, לכן לא מדבר אליך....
הצבעים מתאימים. אמנם לא אביבי, אבל בסטייל.

הארות לשיפור -
התקנון - נקודת התורפה של המודעה..... כמעט כולם כתבו על זה.
יש לך מלא מקום בצדדים, למה שלא תהפכי את זה לשני טורים?
שורות ששווה להדגיש שם:
קונים בסכום מעל 6000 ש"ח ונכנסים להגרלה פעמיים!
קונים מעל 10000 ונכנסים 3 פעמים!

הלוגו עדיף שישב בצד ימין ויסגור את המודעה.
בעברית אנחנו קוראים מימין לשמאל ומלמעלה למטה,
כלומר - "נכנסים" - מתחילים בפינה ימנית למעלה,
ו"יוצאים" מהעמוד בפינה שמאלית למטה
לכן מקובל לשים שם את הלוגו - כי מה שרואים אחרון זוכרים טוב יותר.
 

גרפוטו

משתמש מקצוען
יפה,
הטיפוגרפיה צריכה שיפוץ, יש להחליף את כל הפונט, הוא לא יושב טוב ולא מתאים.
התמונה נראת לי מאוד בסטייל, האם זה פונה רק אליהם?
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בכללי יפה, כמה הערות:
כמו שכבר אמרו, המס' 3000 נבלע בגלל הכיתוב שעליו וגם חבל שזה על התמונה היפה...
ואולי באמת כדאי להוסיף קצת רקע לבן שישבור את כל השחור החזק הזה, זה נראה לי קצת מידי שחור... וממילא הלבן גם יתן הרגשה של פחות עומס.
בהצלחה!
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
בכלליות יפה ומראה סטייל מיוחד...מקוה שכך גם החנות....
הצבעים מידי כהים ..זהירות!! אם זה עיתון נייר בידקו את הכהות של הלבן על האפור כהה,
והצבעים והתמונה איך לא מזכירים לי קצת הפירסומת של "מיקדו" מבית כיוון
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
אוקי מבחינה גרפית אמרו כולם שזה מוצלח.
מבחינה שיווקית:
מי שרוצה ומחפש הגרלות הוא זה שיקרא את המודעה.
מה לגבי מי שמחפש רהיטים?
זה יותר מידי הגרלה ופחות מידי רהיטים.
פרטי ההגרלה מענינים למדי. אבל מה אופי החנות: איזה סוג רהיטים היא מציעה מבחינת איכות וכן הלאה?
 

מ.ש.י.

משתמש רשום
לקומפוזיציה טובה
יותר.

את הכותרת למטה להזיז את הצורה הלבנה, כמו הצורה למעלה דהינו מקצה בצד אחד, עד כמעט קצה בצד השני, ויראו רק קצה אחד מעוגל גם למטה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה