כללי פרסומת לעצמי

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
מה דעתם\ן?
פלייר A5.
זה מוצלח?
נכון מבחינה קופרייטית?

קהל היעד חרדי/דתי.
המודעה נועדה לגרום לו לרצות לשלם מחיר ריאלי לעבודה.
(ולא ללכת לבן של השכנים שאתמול גילה את וורד ולוקח 10 ש"ח לשעה...)
 

קבצים מצורפים

  • 2.jpg
    KB 388.5 · צפיות: 27

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
ייתכן ומבחינת העימוד יהיה נכון יותר לעשות את הפלייר כחצי A4 לאורך.
לדעתי הטקסט ישב טוב יותר ויהיה ניתן לעבוד עם הטיפוגרפיה בצורה יותר מעניינת.
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים

סטודנטית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הערה קטנה לגבי הפרטים ליצירת קשר: לא לכל מי שמוציא ספר יש גישה למייל.....נקודה למחשבה!
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י סטודנטית;700929:
הערה קטנה לגבי הפרטים ליצירת קשר: לא לכל מי שמוציא ספר יש גישה למייל.....נקודה למחשבה!

תודה!
אם כי לא ארצה כ"כ לעבוד עם משהו כזה,
זה נשמע סיוט, להתחיל לשלוח כל סקיצה בדואר...
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
לצערינו כל מי שמתעסק עם תחומים שהם מעבר לשוחט/סופר/מלמד - נזקק לשירותי מייל וכו' - כך שגם מו"לים רואים 'דואר נכנס' לאו דווקא בפתח הבנין...
 

סטודנטית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י eliezer;700933:
תודה!
אם כי לא ארצה כ"כ לעבוד עם משהו כזה,
זה נשמע סיוט, להתחיל לשלוח כל סקיצה בדואר...

יכול להיות (כמעט בטוח) שכדי לקבל סקיצות הוא ימצא את הדרך להגיע למייל כל שהוא,(לא בעייתי כ"כ בימנו להגיע לזה...) אך כיצירת קשר לשמוע הצעת מחיר ראשונית הוא לא יטרח להשיג מייל ויעבור למעמד הבא!
הרי היום המון אברכים מוציאים קונט' וספרים ואין להם מייל, כשתתתחילו לעבוד הוא יפנה לגיסה, שכן, דודה.....אבל לא בשביל לקבל פרטים ראשוניים. (דעתי האישית-מנסיון בתחום....)
לתשומת לבך!
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בלי שום קשר לשאלת הכן-או-לא-מייל, תמיד תמיד כדאי לצרף גם מספר טלפון.
יש אנשים שתמיד יעדיפו טלפון, ואתה צריך לספק להם את האפשרות הזאת, אחרת תפסיד אותם.
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;700958:
בלי שום קשר לשאלת הכן-או-לא-מייל, תמיד תמיד כדאי לצרף גם מספר טלפון.
יש אנשים שתמיד יעדיפו טלפון, ואתה צריך לספק להם את האפשרות הזאת, אחרת תפסיד אותם.

צודקים אתם, אכן יש לתקן.
אולם,
עצם המודעה,
מה טיבה?
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
החיריק במילה "סיפור" מיותר
כדאי לטפל בטקסט של הסיפור שייראה יותר יפה, משהו שם מפריע לי.
(אולי המרכאות הטיפוגרפיות, אולי משהו אחר)
 

hilav

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הקופירייט לדעתי ממש מקסים!!
אבל חבל, הוא הולך לאיבוד בצורת העיצוב הנ"ל, כדאי עוד לעבוד על זה
חסר כאן משהו חזק שיתפוס את העין,
(אולי להכניס את הסיפור בתוך ספר/דף, זה גם יכול לארגן את המודעה קצת אחרת)
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תראה, אתה משתמש בסיפור שאמור להוות את ה"בשר" של המודעה, אבל אתה עושה כל מהלך אפשרי כדי להצניע ולהחביא אותו.

מה היה קורה, למשל, אם ה"מעשה באיכר..." היה בגדול מאוד?
(בלי ה"שמע סיפור")
מה היה קורה עם האימג' היה תומך בסיפור בצורה מתוחכמת? כרגע האימג' צפוי ובנאלי עד כדי פיהוק, והוא גם קטן ומתנצל.

אם יש לך קונספט שאתה חושב שהוא טוב ומדבר לקהל היעד (האמת שקשה לי לשפוט כי אני לא מכירה בכלל את קהל היעד הזה, אע"פ שיש לי אברך שמוציא ספרים בבית) - לך איתו בגדול, תבנה את כל המודעה סביבו.
 

שושי כהן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מותר להעיר על הטקסט? הייתי משנה אותו קצת כדי להעביר את המ סר בצורה יותר עקיפה, אולי באמצעות תוספת של איור/ קריקטורה.
 

sunshine

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני לא חושבת שאנשים יקדישו זמן לקרוא את כל הסיפור הארוך הזה בשביל להבין למה המודעה...
בנוסף, הטיפוגרפיה צריכה שיפור.
בהצלחה!
 

שושי כהן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יש סיפור נוסף שגם דומה למסר הזה: מעשה בעגלון שהיה מוריד לסוס ממנת האוכל כל יום קצת יותר והסוס התרגל והשלים עם המצב מחוסר ברירה עד שיום אחד הוא מת
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י שושי כהן;701083:
יש סיפור נוסף שגם דומה למסר הזה: מעשה בעגלון שהיה מוריד לסוס ממנת האוכל כל יום קצת יותר והסוס התרגל והשלים עם המצב מחוסר ברירה עד שיום אחד הוא מת

לא בדיוק אותו מסר.
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י sunshine;700992:
אני לא חושבת שאנשים יקדישו זמן לקרוא את כל הסיפור הארוך הזה בשביל להבין למה המודעה...
בנוסף, הטיפוגרפיה צריכה שיפור.
בהצלחה!
מקובל לומר כך, אך במציאות אני רואה שקוראים פרסומות
וודאי סיפור..
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני גם חושבת שלהגדיל את "מעשה באיכר" ימשוך יותר תשומת לב
איפה הלוגו?????????????????

הלייאאוט של המודעה כרגע לא מושך כל כך
 

פילפל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י eliezer;700895:
מה דעתם\ן?
פלייר A5.
זה מוצלח?
נכון מבחינה קופרייטית?

קהל היעד חרדי/דתי.
המודעה נועדה לגרום לו לרצות לשלם מחיר ריאלי לעבודה.
(ולא ללכת לבן של השכנים שאתמול גילה את וורד ולוקח 10 ש"ח לשעה...)


מוצלח וקולע!!

מאד אהבתי את הרעיון.

אגב, מהו הפונט השולט במודעה?
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הרעיון גאון, בעיקרון,
אבל הסיפור לא כתוב בצורה מושחזת דיה-וגם לא ברורה דיה,
והטיפוגרפיה, במיוחד בקטע של הסיפור - דרושה שיפוצים חשובים.
אחרי הנ"ל אני חושבת שזו תהיה מודעה מקורית ומענינת מהרגיל!

ד"א, למה צריך חיריק מתחת ל-ס' של הסיפור? איך אפשר לקרוא את זה אחרת בכלל?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה