כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבעת הספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, לייתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

אתגר יומי פרסומת לאחדות • אתגר 140

חנה ש.

צלמת אוֹמָנית
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
יוצרי ai
ב"ה

תודה לכל המצביעים, ותודה לכולם על יצירתיות ברמה גבוהה שבהחלט מאתגרת.

ולנושא שלנו היום:

היא אטרקטיבית, היא ייחודית, היא חכמה וגאונית, היא מעוררת מחשבה, כן ניחשתם נכון... זו הפרסומת.

כאן יש מידע שיוכל להחכים אתכם גם אם אינכם בקיאים בתחום הפרסום, המידע באדיבות צ'אט ג'ימיני.
  • פרסומת מצליחה מכילה כמה מרכיבים עיקריים:
  • מסר ברור וממוקד: פרסומת טובה מעבירה מסר אחד עיקרי בצורה ברורה וקלה להבנה. המסר צריך להיות רלוונטי לקהל היעד ולעניין אותו.
  • ערך מוסף: מה מציעה הפרסומת שהמתחרים לא מציעים? מה היתרון היחודי של המוצר או השירות?
  • קריאה לפעולה ברורה: הפרסומת צריכה להנחות את הצופה לבצע פעולה ספציפית, כמו לרכוש מוצר, להירשם לרשימת תפוצה או לבקר באתר.
  • עיצוב מושך ויזואלית: תמונות, סרטונים ואנימציות איכותיים מושכים את העין ועוזרים להעביר את המסר בצורה יעילה.
  • מוזיקה מתאימה: מוזיקה יכולה ליצור אווירה מסוימת ולהגביר את הזכירות של הפרסומת.
  • התאמה לקהל היעד: הפרסומת צריכה להיות מותאמת לצרכים, האינטרסים והערכים של קהל היעד.
  • סיפור משכנע: סיפור טוב יכול ליצור קשר רגשי עם הצופה ולגרום לו לזכור את הפרסומת לאורך זמן.
  • אמינות: הפרסומת צריכה להיות אמינה ומקצועית.
  • חדשנות: פרסומת מקורית ויצירתית תבלוט ותמשוך תשומת לב.
בנוסף, פרסומת טובה צריכה:

  • להיות קצרה ותמציתית: אנשים עסוקים, ולכן חשוב להעביר את המסר במהירות.
  • להיות מותאמת לפלטפורמה
  • לבדל את המוצר מהמתחרים: מה הופך את המוצר או השירות שלך לייחודי?
  • לעורר רגש: רגשות חיוביים יכולים לגרום לאנשים לזכור את הפרסומת ולפעול בהתאם.
לסיכום, פרסומת טובה היא שילוב מושלם בין יצירתיות, אפקטיביות ומיקוד במטרה.

  • יצירתיות ומקוריות הן המפתח להצלחה בפרסום בעולם רווי תכנים שמתחרה על תשומת לבנו בכל רגע. הן מעניקות לפרסומת את היכולת לבלוט, להדהים, ולגרום לנו לזכור אותה לאורך זמן.
הערך של יצירתיות ומקוריות בפרסום:

  • בידול: יצירתיות עוזרת לפרסומת להתבלט מההמולה ולהיות ייחודית. כשכל כך הרבה פרסומות מתחרות על תשומת לבנו, רק רעיון מקורי יכול להשאיר רושם עמוק.
  • זכירות: פרסומות יצירתיות ובלתי צפויות זוכות לזכירות גבוהה יותר. כאשר פרסומת מצליחה להפתיע ולרגש אותנו, היא נטועה עמוק בזיכרון שלנו.
  • יצירת שיח: פרסומות מקוריות מעוררות שיח ודיון. אנשים חולקים אותן ברשתות החברתיות, מדברים עליהן עם חברים ועמיתים לעבודה, ובכך מגדילות את החשיפה וההשפעה של המותג.
  • בניית קשר רגשי: פרסומות יצירתיות יכולות ליצור קשר רגשי עמוק עם הצרכן. כאשר פרסומת גורמת לנו לחוש משהו - צחוק, התרגשות, נוסטלגיה - היא יוצרת קשר עמוק עם המותג.
  • שינוי תפיסה: פרסומות יצירתיות יכולות לשנות את התפיסה שלנו לגבי מותג או מוצר. הן יכולות להפוך מותג משעמם למרגש, או להציג מוצר חדש באור חדש ומפתיע.
רמת החשיבות של יצירתיות ומקוריות:

היצירתיות והמקוריות הן קריטיות להצלחת פרסומת, אך הן רק חלק מהתמונה. פרסומת מצליחה צריכה לשלב בין יצירתיות לבין יעילות. רעיון יצירתי אך לא ברור או לא רלוונטי לא יביא לתוצאות הרצויות.

כדי להעריך את רמת החשיבות של יצירתיות ומקוריות בפרסומת, יש לשקול את המטרות של הפרסומת:

  • אם המטרה היא לבלוט ולהשיג חשיפה: יצירתיות היא קריטית.
  • אם המטרה היא לשנות את התפיסה של הצרכן: יצירתיות היא חיונית.
  • אם המטרה היא ליצור קשר רגשי: יצירתיות היא הכרחית.
  • אם המטרה היא להגדיל את המכירות: יצירתיות היא חשובה, אך היא צריכה להיות משולבת עם מסר ברור וקריאה לפעולה.
לסיכום:

יצירתיות ומקוריות הן מרכיבים חיוניים בכל פרסומת מצליחה. הן מעניקות לפרסומת את היכולת להתבלט, לזכור ולשנות את התפיסה של הצרכן. עם זאת, חשוב לזכור כי יצירתיות צריכה להיות משולבת עם יעילות כדי להשיג את המטרות של הפרסומת.

  • יצירתיות ומקוריות הן אכן לב ליבה של כל פרסומת מוצלחת. הן מאפשרות לפרסומת להתבלט בשוק רווי, ליצור קשר רגשי עם הצרכן ולזכור אותה לאורך זמן.
כדי להמחיש את חשיבותן, הנה כמה דוגמאות:

  • פרסומות ויראליות: רובן מבוססות על רעיונות מקוריים ויצירתיים שגורמים לאנשים לשתף אותן ברשתות החברתיות.
  • מותגים אייקוניים: רבים מהמותגים המוכרים ביותר בעולם ביססו את זהותם על פרסומות יצירתיות ובלתי נשכחות.
  • שינוי תפיסה: פרסומות יצירתיות יכולות לשנות את הדרך שבה אנו תופסים מוצר או שירות, ולהפוך אותו למושך יותר.
לסיכום:
יצירתיות ומקוריות הן כלי חיוני בידי המפרסם. הן מאפשרות ליצור פרסומות שיעילות, בלתי נשכחות ומשפיעות.

אנו נמצאים בתקופה מורכבת ביותר לעם ישראל בתקופה שכזאת יותר מהכל חשובה לנו האחדות בעם ישראל, אלא שיש הרבה עיכובים בדרך, ולכן בעזרת פרסום שיתפוס את העין ואת הלב ננסה לעורר את הערך של אחדות.

תיאור האתגר:
צרו פרסומת לנושא "אחדות" באופן שיעורר השראה ורצון לדבוק במידת האחדות והשלום.

האתגר מהווה הזדמנות בשבילכם לבטא את החלק החיובי של חיבור שותפות ושלמות, לקרוא מדרשים וללמוד את הנושא.

אפשר ורצוי להוסיף כיתוב קצר, מסר או סלוגן מתאימים.

ניתן להוסיף כיתוב בקלות בקנבה או מייקרוסופט דיזיינר וכדו', למי שאין תוכנות גרפיות.
הדגש לזכייה באתגר יהיה ביצירת התמונה, ולא בטקסט.

כללי האתגר:
  • בכל הודעה ניתן להעלות יצירה אחת בלבד.
  • ניתן להוסיף טקסט, לבחירתכם.
  • ניתן להעלות עד שלוש יצירות לאתגר.
  • היצירה חייבת להיות מרובעת.
  • היצירה נוצרה במיוחד לצורך האתגר ובבינה מלאכותית בלבד.
  • יש להעלות תמונה בקובץ JPG או PNG. (קבצים בפורמט webp לא עולים טוב.)
  • לפני ההשתתפות באתגר חובה לקרוא את חוקת האתגרים.
  • נא לשים לב שהתמונה עומדת בכללי האתר.
  • פטפטת בנספח בלבד.
לכל המדרגים אנא שימו לב, ההצבעה הינה באמצעות החיצים בצד שמאל של התמונה בלבד!!! (כמובן שניתן ואף רצוי ללייק אך זה לא משפיע על הזכייה באתגר....)

זמני האתגר:

ניתן להעלות יצירות החל מהשעה 22:00 ועד מחר בשעה 23:59 בלבד,
יצירות שיעלו מחוץ לשעות לא יוכלו להשתתף.

דוגמא לאתגר:
עיצוב 216 (1).png
עיצוב 217.jpeg
עיצוב 222.png
עיצוב 224 (8).png
 
נערך לאחרונה ב:
הפיתרון
כל מי שהעלה יצירה והיא נמחקה לו בעקבות מתקפת הסייבר על פרוג, מוזמן עדיין להעלות פה ולהשלים בחזרה את היצירות החסרות.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה