פרסום לסלון כלה במחירים זולים- כיצד?

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מעצבת סלון כלה, מעוניינת לצאת בפרסום לראשונה,
השמלות מאד יפות, ואף ניתן לתפור שמלה חדשה לפי מידה.
השמלות נשכרות במחירים זולים אולי אף מחירי גמ"ח,
למרות שהיא יכולה בהחלט להתחרות עם סלוני כלות אחרים.

איך אפשר להביע במודעה שהשמלות ברמה גבוהה, אך מחירן זול?
אני חוששת שאם נדגיש את המחיר הזול, זה ישדר לאנשים שגם השמלות בהתאם.

תודה רבה!
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מנצחים כל [סלון]
מנצחים כל מחיר

סלוגון כפול
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
גם מחירים מפתיעים, יכול להיות טוב בדיעבד
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י גרף הול;893375:
גם מחירים מפתיעים, יכול להיות טוב בדיעבד
האפשרות הזאת יותר נראית לי.
תודה רבה!
 

chanichen

משתמש רשום
יוקרתי,
לא יקר.
צריכים לעצב טוב את המודעה שזה ישכנע שזה יוקרתי...
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י chanichen;893576:
יוקרתי,
לא יקר.
צריכים לעצב טוב את המודעה שזה ישכנע שזה יוקרתי...
לעצב מודעה יוקרתית זו לא נראית לי בעיה.
הבעיה היא לפנות לקהל יעד שמחפש מחירים זולים.
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני הייתי תוקפת את זה מכיוון אחר לחלוטין - לא מנסה ליצור רושם של יוקרה מזוייפת, אלא מנסה להיכנס לראש של אותה כלה שלא יכולה להרשות לעצמה שמלה במחיר מלא.
זאת כלה שיודעת היטב שיש פער בין החלומות והדמיונות שלה לבין המציאות בפועל - הרי זה לא בא לידי ביטוי רק בשמלה אלא בכל אלמנט בחתונה - הקייטרינג, האולם, הצלם, הטבעת... הכלה הזאת כבר שבעה הרבה אכזבות והתפשרויות בשבועות/חודשים האחרונים, כשבכל דבר היא חלמה X ונאלצה בסוף לקחת Y...
הפער הזה שבין החלומות (שחלמה מאז גיל 4..) למציאות הוא דבר שהיא חיה אותו כרגע מאוד בחוזקה, והפרסום לשמלות יכול להתיישב בדיוק בנקודה הזאת, הכואבת, המאוכזבת, ולתת לה מענה. כי השמלה הזאת, במחירים של גמ"ח אבל בעיצוב שלא מסגיר, יכולה לספק סוג של פיצוי לכל האכזבות.
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י naamah;893718:
אני הייתי תוקפת את זה מכיוון אחר לחלוטין - לא מנסה ליצור רושם של יוקרה מזוייפת, אלא מנסה להיכנס לראש של אותה כלה שלא יכולה להרשות לעצמה שמלה במחיר מלא.
זאת כלה שיודעת היטב שיש פער בין החלומות והדמיונות שלה לבין המציאות בפועל - הרי זה לא בא לידי ביטוי רק בשמלה אלא בכל אלמנט בחתונה - הקייטרינג, האולם, הצלם, הטבעת... הכלה הזאת כבר שבעה הרבה אכזבות והתפשרויות בשבועות/חודשים האחרונים, כשבכל דבר היא חלמה X ונאלצה בסוף לקחת Y...
הפער הזה שבין החלומות (שחלמה מאז גיל 4..) למציאות הוא דבר שהיא חיה אותו כרגע מאוד בחוזקה, והפרסום לשמלות יכול להתיישב בדיוק בנקודה הזאת, הכואבת, המאוכזבת, ולתת לה מענה. כי השמלה הזאת, במחירים של גמ"ח אבל בעיצוב שלא מסגיר, יכולה לספק סוג של פיצוי לכל האכזבות.

פילוח קולע!
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י naamah;893718:
אני הייתי תוקפת את זה מכיוון אחר לחלוטין - לא מנסה ליצור רושם של יוקרה מזוייפת, אלא מנסה להיכנס לראש של אותה כלה שלא יכולה להרשות לעצמה שמלה במחיר מלא.
זאת כלה שיודעת היטב שיש פער בין החלומות והדמיונות שלה לבין המציאות בפועל - הרי זה לא בא לידי ביטוי רק בשמלה אלא בכל אלמנט בחתונה - הקייטרינג, האולם, הצלם, הטבעת... הכלה הזאת כבר שבעה הרבה אכזבות והתפשרויות בשבועות/חודשים האחרונים, כשבכל דבר היא חלמה X ונאלצה בסוף לקחת Y...
הפער הזה שבין החלומות (שחלמה מאז גיל 4..) למציאות הוא דבר שהיא חיה אותו כרגע מאוד בחוזקה, והפרסום לשמלות יכול להתיישב בדיוק בנקודה הזאת, הכואבת, המאוכזבת, ולתת לה מענה. כי השמלה הזאת, במחירים של גמ"ח אבל בעיצוב שלא מסגיר, יכולה לספק סוג של פיצוי לכל האכזבות.
נעמה, אז את גם פרסומאית/אסטרטגית בין השאר?
כיוון מעולה. תודה רבה!
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י blueberry;893810:
נעמה, אז את גם פרסומאית/אסטרטגית בין השאר?
כיוון מעולה. תודה רבה!


אני מגיעה מתחום העיצוב אבל עם השנים והניסיון התחלתי להבין שעיצוב ללא אסטרטגיה הוא כמו שבשבת בלי רוח, כך שהתחלתי ללמוד את התחום (באופן אוטודידקטי בלבד, וכמובן שיש עוד הרבה מה ללמוד).
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
דווקא בגלל שכבר יצא לי לטפל בעסק מהסוג הזה, אני יודעת שזה לא כזה פשוט.

העסק עליו אני מדברת היה ממותג במשך שנים כעסק זול, שמציע מוצרים איכותיים במחירי גמ"ח.
וכאן הגיעה הבעיה הקשה: הלקוחות מצאו תמיד גמ"חים אמיתיים זולים יותר, ומצד שני - הם ציפו לקבל בעסק הזה מוצרים איכותיים מאוד, לפחות כמו במקומות שאינם גמ"ח, והתאכזבו.
השורה התחתונה היתה, שלמרות שהשיווק היה קל מאוד, המכירה היתה קשה - כלומר הגיעו לקוחות אבל רובם לא סגרו.

התהליך שעברנו יחד, היה מיתוג מחדש. זה היה קשה. כי היו ערכים שרצינו להיצמד אליהם, כאלה שנבנו בעמל כמו מוניטין.
והיו ערכים שרצינו להיפטר מהם.
ורצינו שכולם יידעו על המיתוג החדש, וזה דבר שעולה הרבה כסף.
וכדי למתג מחדש - היינו צריכים לבנות הכל מהתחלה, כלומר להחליט מה יהיו הערכים החדשים, ולהחליט מה תהיה הדרך השיווקית מה המסר למי אנחנו פונים ועוד ועוד.

בקיצור - זה לא פשוט. היה עדיף לחשוב מהתחלה לאן פני העסק מועדים, האם הרעיון להישאר במחירים הזולים יחזיק לארוך זמן. היה כדאי לבדוק מהתחלה מה הלקוחות רוצים, ולא להביא תובנה גאונית, באמת תובנה יפה, אבל כזו שלא נוכל למלא אותה במציאות.

בכל מקרה, כשלב ראשון הייתי מציעה לך: תפתחי ספר טלפונים ותסתכלי שם על המתחרים. כמה מהם מציעים מחיר זול, מחיר הוגן, מחירי עלות ושאר ביטויים קרובים? כמה גמ"חים יש באמת? לכי תראי מה הרמה שמציעים שם, האם היא באמת נמוכה יותר?

וגם במקרה שתחליטי למתג אותה כזולה, כבר מהפרסום הראשון - שימי לב היטב להוסיף ערך תועלתי נוסף לכל הפחות, כדי שביום בו תחליטו להעלות מחירים, או לחילופין - ביום שתקום מתחרה שתשבור אתכם - יהיה לכם ערך ייחודי נוסף שתוכלו למנף.

בהצלחה.
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לאה, העצה שלך מצויינת והיא ודאי נכונה לכל סוג של עסק.
אני רק באה להצביע על מאפיין ייחודי שיש לעסק כמו סלון שמלות כלה, על פני כל עסק אחר, ולכן אין מקום להשוות בין כל גמ"ח שהוא לבין גמ"ח שמלות כלה.

אין כמעט עוד עסק שהמוצר שהוא מוכר הוא באופן כ"כ ברור - רק עטיפה. בסלון של שמלות כלה לא מוכרים שמלות, מוכרים חלומות. מוכרים דמיונות. מוכרים פנטזיות.
בכל עסק אחר, אנשים מתנהגים בצורה ראציונלית - עושים השוואות מחירים, מבקשים הצעות מכל מיני מקומות, בודקים, מבררים.
בסלון של שמלות כלה זה עובד אחרת. הראציו מפנה את מקומו להתנהגות מאוד לא ראציונלית. כשכלה מתאהבת בשמלה, ורואה את עצמה לבושה בפנטזיה שהיתה לה מאז גיל 4, יהיה קשה מאוד להזיז אותה ללכת ולהשוות מחירים במקום נוסף.
זאת נקודה שמאוד משמעותי לעמוד עליה לדעתי. אם אכן החנות מציעה טווח מחירים נמוך בעבור שמלות שיכולות לספק פנטזיה של כלה, הרי שזאת נקודה שאפשר להוציא ממנה תובנות פרסומיות שלא יישארו רק בגדר גאוניות על הנייר, אלא יביאו גם מכירות. התובנה היא שבסלון הספציפי הזה, את - הכלה - תוכלי סוף סוף לספק את הפנטזיות. בלי התפשרות, בלי אכזבות.
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה רבה!!! ננסה לעבוד על זה...
הרמה של השמלות באמת גבוהה יותר ביחס למחיר, לא רק לדעתי.
נעמה- הקונספט של הגשמת חלומות לא נדוש מידי?
ואיך אפשר להדגיש את המחיר בלי להדגיש אותו יותר מידי?
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י blueberry;893902:
תודה רבה!!! ננסה לעבוד על זה...
הרמה של השמלות באמת גבוהה יותר ביחס למחיר, לא רק לדעתי.
נעמה- הקונספט של הגשמת חלומות לא נדוש מידי?
ואיך אפשר להדגיש את המחיר בלי להדגיש אותו יותר מידי?


שימי לב, הקונספט הוא לא "הגשמת חלומות".
התובנה היא עמוקה יותר -
בכל מקום אחר נאלצת להתפשר, ויתרת על חלומות, יצאת בהרגשה של החמצה.
אצלנו תהיה לך חוויה מתקנת - תוכלי להיכנס אלינו בלב שקט, בידיעה שנושא המחיר כבר "מסודר" ולהתמקד נטו בחלומות.

[עוד עניין שחשוב לעמוד עליו - הכלה היא בד"כ לא זו שמשלמת (כך במגזרנו, ואני מתארת לעצמי שגם במגזרכם, מפאת גילן הצעיר של הכלות). נושא הכסף לא מעסיק אותה - היא מעופפת בעולמות עליונים. מי ששולפת את הארנק זו בד"כ האמא שלה. אבל הכלה לא תגרור את אמא למקום בו היא יודעת שזה ייגמר בעוגמת נפש - כי היא תתאהב בשמלה אבל אמא תגיד שזה יקר מדי]

איך לבטא את כל זה, זו כבר העבודה שלך :).
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אם השמלות באמת ברמה גבוהה זו כנראה תהיה טעות להדגיש את המחיר הזול

מי שבוחרת את השמלה זו הכלה
מי שמשלמת על השמלה זו האמא של הכלה...

אם הסלון ישדר איכות,
אבל לא יוקרה בשמים שתבריח קונות,
וכמובן גם יתן שרות מעולה - הן יגיעו
המחירים הזולים ככל הנראה יעברו מפה לאוזן, בין האמהות דווקא ולא בהכרח בין הכלות
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ariels;893917:
אם השמלות באמת ברמה גבוהה זו כנראה תהיה טעות להדגיש את המחיר הזול

מי שבוחרת את השמלה זו הכלה
מי שמשלמת על השמלה זו האמא של הכלה...

אם הסלון ישדר איכות,
אבל לא יוקרה בשמים שתבריח קונות,
וכמובן גם יתן שרות מעולה - הן יגיעו
המחירים הזולים ככל הנראה יעברו מפה לאוזן, בין האמהות דווקא ולא בהכרח בין הכלות

ברוך מחיה המתים :) היינו צריכים לדבר על שמלות כלה כדי שתפציעי?
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
נכתב ע"י naamah;893887:
לאה, העצה שלך מצויינת והיא ודאי נכונה לכל סוג של עסק.
אני רק באה להצביע על מאפיין ייחודי שיש לעסק כמו סלון שמלות כלה, על פני כל עסק אחר, ולכן אין מקום להשוות בין כל גמ"ח שהוא לבין גמ"ח שמלות כלה.

אין כמעט עוד עסק שהמוצר שהוא מוכר הוא באופן כ"כ ברור - רק עטיפה. בסלון של שמלות כלה לא מוכרים שמלות, מוכרים חלומות. מוכרים דמיונות. מוכרים פנטזיות.
בכל עסק אחר, אנשים מתנהגים בצורה ראציונלית - עושים השוואות מחירים, מבקשים הצעות מכל מיני מקומות, בודקים, מבררים.
בסלון של שמלות כלה זה עובד אחרת. הראציו מפנה את מקומו להתנהגות מאוד לא ראציונלית. כשכלה מתאהבת בשמלה, ורואה את עצמה לבושה בפנטזיה שהיתה לה מאז גיל 4, יהיה קשה מאוד להזיז אותה ללכת ולהשוות מחירים במקום נוסף.
זאת נקודה שמאוד משמעותי לעמוד עליה לדעתי. אם אכן החנות מציעה טווח מחירים נמוך בעבור שמלות שיכולות לספק פנטזיה של כלה, הרי שזאת נקודה שאפשר להוציא ממנה תובנות פרסומיות שלא יישארו רק בגדר גאוניות על הנייר, אלא יביאו גם מכירות. התובנה היא שבסלון הספציפי הזה, את - הכלה - תוכלי סוף סוף לספק את הפנטזיות. בלי התפשרות, בלי אכזבות.

נעמה. אני מדברת מניסיון.
עם כל האהבה שלי כלפיך, וההערכה העמוקה גם, אני נאלצת לחלוק עליך פעם שנייה.

אדרבה, אם הכלות עמוסות פנטזיות הן מצפות לשמלה כזו, כמו שרקמו בדמיונן, וזה קשה להביא. בעיקר במחיר זול.
מה שהיא מדברת פה זה על שמלות מפתיעות ביחס למחיר, או מחיר מפתיע ביחס לתמורה.
לא השמלות הכי יפות בעולם, כמו שחלמת מאז היית בת 4, במחיר הכי זול.

וזה לא סותר שהתובנה שלך נהדרת ויפה. רק שבמבחן המציאות, יהיה קשה למלא אותה. כלות מתקשות להתפשר. זו תקופה שהן מוכנות לכתת רגליים כדי למצוא את המקסימום. מצד שני - ההורים מוכנים להתגמש, אבל עד גבול.

עוד דבר - במגזר שלנו בכל אופן, האמא מתלווה לכלה, והיא זו שמשלמת. עכשיו, את מביאה כלה עם ציפייה לשמלה ברמה גבוהה במיוחד, ואמא עם ציפייה לשמלה בתקציב זול, שמחזיקה את הארנק, מנגבת את דמעות ההתרגשות ומעקמת את האף על המחיר.
איך את פותרת את ההבטחות של שתיהן?
ושתיהן לא ממהרות לוותר.

והעיקר - אם מדובר בכאלה שמלות יפות, למה שבעוד 3 שנים היא לא תעלה מחירים? ואם כן - היא תפנה לקהל יעד אחר, נכון? לא כזה שרוצה שיידעו שלקחו ממקום בסגנון גמ"ח. ואז היא תצטרך להשקיע המון כדי ליצור תדמית חדשה. לא חבל?

(ועוד דבר - איך את יכולה להיות כל כך נחרצת בפתרון עבור עסק שלא פגשת, לא דיברת איתה וכמעט אין לך נתונים עליה - כשנתנו לך בסך הכל הגדרת קהל יעד לא ממוקד, ואת מאפיינת אותו בצורה חד-מימדית ממש?)
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ckuh;893928:
נעמה. אני מדברת מניסיון.
עם כל האהבה שלי כלפיך, וההערכה העמוקה גם, אני נאלצת לחלוק עליך פעם שנייה.

אדרבה, אם הכלות עמוסות פנטזיות הן מצפות לשמלה כזו, כמו שרקמו בדמיונן, וזה קשה להביא. בעיקר במחיר זול.
מה שהיא מדברת פה זה על שמלות מפתיעות ביחס למחיר, או מחיר מפתיע ביחס לתמורה.
לא השמלות הכי יפות בעולם, כמו שחלמת מאז היית בת 4, במחיר הכי זול.

וזה לא סותר שהתובנה שלך נהדרת ויפה. רק שבמבחן המציאות, יהיה קשה למלא אותה. כלות מתקשות להתפשר. זו תקופה שהן מוכנות לכתת רגליים כדי למצוא את המקסימום. מצד שני - ההורים מוכנים להתגמש, אבל עד גבול.

עוד דבר - במגזר שלנו בכל אופן, האמא מתלווה לכלה, והיא זו שמשלמת. עכשיו, את מביאה כלה עם ציפייה לשמלה ברמה גבוהה במיוחד, ואמא עם ציפייה לשמלה בתקציב זול, שמחזיקה את הארנק, מנגבת את דמעות ההתרגשות ומעקמת את האף על המחיר.
איך את פותרת את ההבטחות של שתיהן?
ושתיהן לא ממהרות לוותר.

והעיקר - אם מדובר בכאלה שמלות יפות, למה שבעוד 3 שנים היא לא תעלה מחירים? ואם כן - היא תפנה לקהל יעד אחר, נכון? לא כזה שרוצה שיידעו שלקחו ממקום בסגנון גמ"ח. ואז היא תצטרך להשקיע המון כדי ליצור תדמית חדשה. לא חבל?

(ועוד דבר - איך את יכולה להיות כל כך נחרצת בפתרון עבור עסק שלא פגשת, לא דיברת איתה וכמעט אין לך נתונים עליה - כשנתנו לך בסך הכל הגדרת קהל יעד לא ממוקד, ואת מאפיינת אותו בצורה חד-מימדית ממש?)

אתחיל מהסוף:

אני לא רואה בייעוץ מעל גבי הפורום תחליף לייעוץ אסטרטגי מקצועי. אני מקווה שגם את לא.
התובנות שהעליתי באו כתגובת נגד להצעות שנזרקו בתחילת האשכול.
כבר ראיתי בעיניי רוחי את המודעה שהולכת לצאת על בסיס אותן הצעות, משהו עם הרבה גרדיאנטים מוזהבים, סלסולים ועיטורים ועם הכיתוב "שמלות כלה יוקרתיות במחירים מפתיעים!!!" וכוונתי לא היתה אלא להסיט את פותחת האשכול מהכיוונים הללו לכיוון אחר, שיש בו מחשבה מעמיקה יותר (גם אם לא המעמיקה ביותר) על קהל היעד, צרכיו ומאפייניו.
אין ספק שמיתוג שמבוסס על תהליך אסטרטגי מעמיק הוא הדבר הטוב ביותר. ואני ודאי יודעת זאת ומאמינה בכך. בדיוק בגלל זה שלחתי אלייך לקוחה לפני יומיים. אבל בהינתן המציאות שאני רואה כאן בפורומים מדי יום, בהן יוצאות מודעות שלא רק שלא נעשו על בסיס תהליך אסטרטגי מעמיק, הן לא נעשו אפילו על בסיס תהליך אסטרטגי שטחי ביותר. ואני חושבת שלטווח הזה, התובנות שהעליתי נכנסות.

עכשיו נחזור להתחלה.
גם אצלנו במגזר, האמא משלמת על השמלה, ואני מכירה היטב את כל הסיטואציה, הייתי שם לפני 8 וחצי שנים. הורים שלחוצים בכסף, נערה צעירה שחולמת להיראות כמו נסיכה.
לא דיברתי על להבטיח את המחירים הכי זולים. כן דיברתי על להבטיח מימוש של חלומות, במחיר שגם אמא לא תעקם את האף.
כשאני התחתנתי, גם כן היה מקובל מאוד לשכור שמלות מגמ"חים. חוץ מחברה אחת שלי, אף אחת לא קנתה שמלה ב-8000 ש"ח. התקציב היה מתחת ל-2000. אבל כולן רצו את הכי יפה, הכי אופנתי, הכי מעוצב.
אז היו גמחים פשוטים, והיה גמ"ח אחד ברחובות, ששמעו נודע בין הכלות, שהיה שייך למעצבת אחת, איטלקיה, שהיה לה שם מסולסל כזה, איטלקי אותנטי, שלבדו החזיק את כל המותג. היא הצליחה לתת תחושה של סלון כלות אמיתי. לא התפשרות, לא מחסן שמלות מאובק שמנוהל בידי דודה טובת לב שממש לא מבינה באופנה ובטח לא בחלומות. ההיא, האיטלקיה, הצליחה לתת את זה. את התחושה שאת נסיכה ליום אחד, ושמגיע לך ביושר להרגיש כך, למרות שלא נולדת למשפחת רוטשילד. לשם ניסיתי לכוון.
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה לכן!!!
הכיוון שלי ממש לא היה מודעה עמוסה בגרדיאנטים.אף פעם לא.
המודעה שעיצבתי לסלון בהחלט יפה אך חששתי שהיא יוקרתית מידי.
את נושא המחיר אני אכניס כנראה בקופי.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
התחברתי לניתוח שלך לחלוטין, נעמה.
למרות הביקורת שהציעה צ'וק, הוא עדיין נכון.
(וכן, גם אני לפני X שנים הייתי קהל יעד פוטנציאלי. אם הייתי מכירה אז מקום כזה, אולי הוא היה פותר לי את הבעיה)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה