שיתוף פרסום לא סותר אמונה וביטחון

way Design AI

משתמש רשום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שלום וברכה קודם אציג את עצמי כאן, אני חדש בפרוג אבל ישן בתחום הפרסום והשיווק....:)

הכינוי שלי זה WAY. דרך באנגלית. מסיבה שבפרסום ושיווק הרבה דרכים למקום, ואם ירצה ה' אני אכתוב עוד מאמרים בתחום הנ"ל ואף ייתן עזרה בלנ"ד והתחייבות :). לא אלאה אתכם יותר מדי נכיר יותר בהמשך בע"ה.

כשהייתי רוצה לשווק את עצמי ללקוחות לא הייתי מצליח בכלל מסיבה פשוטה ,שהיא לא פשוטה בכלל, כל הזמן הייתי נתקל בבעיה איך אני מעז לבוא לבעל עסק ולהציע לו פרסום למשל ??? הרי אני מאמין באמונה שלמה שאין אדם נוקף אצבע מלמעלה אלא אם כן מכריזים עליו מלמעלה וא"כ כל נושא הפרסום הוא פייק אחד גדול... וברור לכולם שפייק א"א למכור (לזמן ממושך ולמי שמפחד מגזל) וכך התחבטתי עם עצמי, עד ש... הייתה הארה / הבנה ואני רוצה להעביר אותה במשל פשוט.

ראובן קנה שדה לגידול ירקות השקיע בו את הונו ורכושו, וכטוב ליבו בעסקה הלך וסיפר את סיפור העסקה המוצלחת לחברו הטוב ... שמעון (איך ידעתם?) וכדברי הגמרא מי שחלם חלום ילך ויספרו לאוהבו, ושמעון שלנו שמח בשמחת חברו נקודה שקיעה יום חדש . אחרי כמה שקיעות פוגש שמעון בחברו ראובן, אך הפעם בפנים נפולות כמי שחרב עליו עולמו, רובי מה קרה אח שלי? הכל בסדר? אהההה, עסק ביש איזה עסק גרוע נכנסתי, מה עשיתי לעצמי הייתי משקיע ב... (אני בכוונה כותב כך כי זה משפט של כל בעל עסק שלא הולך לו בעסק) מה? תמה שמעון , אבל אמרת לי לפני חודש שזה "הדיבור" זה "האקזיט" וכל מיני מילים כאלה ואחרות. כן אבל בא תראה בעצמך , ושניהם צועדים אל עבר השדה, כאשר הם מגיעים שמעון פוער את פיו ולשונו משתרבבת ,מה?!!! מה קרה? זה נראה כמו בטון, לא כמו קרקע לשדה של ירקות איך קנית דבר כזה? ראובן שלא תמהה על תמיהת חברו ענה, שכאשר הוא קנה את הקרקע, היא הייתה רעננה ולחה, ואפילו נעימה העידית שבעידית , נו "אז מה קרה" שאל שמעון? לא יודע ענה ראובן אמרתי לך עסק ביש!!!!!

בהיותם כואבים ומתהלכים בשדה, ופתאום, שמעון נעצר לרגע וקופא על מקומו כמי שראה את קריעת ים סוף (אני חייב קצת דרמה סליחה) ראובן!!! צעק אתה לא נור*** (אני לא רוצה שיפסלו את המאמר בגלל מילות גנאי :) איפה ריבונו של עולם, איפה כל צינורות המים???? ראובן שעדיין לא נכנס לדמות תמה על שמעון, שימי אתה שאמרו עליך באירוסין שלמדת את הרמח"ל, תמהה על דבר כזה??? איפה האמונה שלך ??? אם הקב"ה רוצה שיצמח לי מלפפון או עגבנייה או מלפפעניה אפי בתוך קיר של ממד יצמח לי, אז לא חבל להשקיע כ"כ הרבה מים שזה המון אבל המון כסף!!! ואידך זיל גמור.

אבל אלו שלא רוצים ללכת וללמוד את הנושא אסביר : הקב"ה הנהיג בעולמו את ההנהגה שבה הוא רוצה להנהיג את העולם , וכאשר בורא עולם החליט שבשביל שהירקות יגדלו צריך להשקות אותם אז כך יהיה ולא זו בלבד שהקב"ה לא ישנה מסדרי בראשית וכבר הוזכר בג"מ על אותו אחד שהקב"ה שינה מעשה בראשית ולא זכרו זאת לזכות .

לכן ה"ה כדי שנוכל למכור ע"מ שיכירו אותנו וכ"ו הקב"ה נתן לנו את הכלים של פרסום ושיווק. אבל אם אתה אדם בעל אמונה בגדר של מי שאמר לשמן שיידלק יומר לחומץ שיידלק חבל על הכסף ואל תפרסם .

עוד נקודה אחרונה, לא לשכוח שהכל זה הסתרה של ה יתברך כי גם בפרסום והשיווק "שאנחנו " עושים זה ה יתברך, ואדרבה כאן הניסין הגדול להאמין שזה לא אני הצלחתי אלא הקרדיט תמיד למי שאמר והיה העולם. בהצלחה לכולם.

נ.ב יש לי כמה מקורות מזמן הגמרא שהשתמשו בהם במונחים שלנו שיווק ופרסום...


Default_A_man_standing_in_front_of_a_dry_field_with_hard_and_u_1 copy.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה