התייעצות פרילנסרים ובעלי עסקים הבו עצה

אהובה ו

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אשמח לקבל עצה איך עובדים מול פרילנסרים תמיד, ובמיוחד עכשיו.

יש לי את אותה בעיה עם כמה אנשים שאני עובדת איתם, ואני מתחילה לחשוב שהבעיה בי!

אני ליפני תקופת עומס (פורים), ואנחנו עסק די חדש. הייתי ממש מאורגנת עם כל מה שצריך לעשות, ומי שעובדת איתי על המרקטינג לדוגמה הבטיחה שהכול יהיה מוכן "השבוע", עבר שבוע, ועוד שבוע, אבל היא הייתה בבידוד, ואז שוב בידוד ושוב (עם ילד אחד). והיא מבטיחה "שהיום" והשבוע" הכול יהיה מוכן וגורנישט.

עכשיו אני באמת מנסה להיות סבלנית ולהבין. גם הורדתי ממנה את מה שמישהו אחר יכול לעשות, וזה תקופה קשה, אבל פקעה סבלנותי. כמה אני יכולה להפסיד? אני גם לא רוצה להחליף למישהי אחרת כרגע כי אין לי זמן להכשיר ,ומי ערב לי שההבאה כן תהיה זמינה? זה תקופה קשה לכולם.

מצד שני, אי אפשר לנהל ככה עסק.

שלא תבינו לא נכון, אני מבינה שיש סגר, ואני גם הייתי בבידוד כמה פעמים... מפריע לי חוסר השקיפות.

תגידי "אני לא יוכל לעבוד בסגר, אךXXX - ולהציע פתרון חלקי לפחות (אני יהיה זמינה רק לדברים קרטים, תגידי מה הכי חשוב ואני יעשה את זה היום ליפני הסגר, תפני אותי למישהי אחרת, וכו').
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה