קופירייטינג פרוספקט ממוצע- מה האורך המומלץ?

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
התייעצתי וראיתי כי טוב,
לכן אשמח להעלות לדיון שאלה נוספת,
מה לדעתכם האורך המוצלח לפרוספקט שאמור לשמש כדף מכירה?
בכמה מילים מקסימליות אפשר להציף בעיה, להציע את המוצר כפתרון, להזכיר יתרונות, ייחודיות, בידול ואודות... להסיר התנגדויות ולהזמין ליצור קשר?
לי ידוע על 700 מילים, והשאלה היא האם זו ההמלצה? לפי מה אתם פועלים בשטח?
האם יש עניין לקצר ולוותר על כתיבה שנוגעת ברגש למשל, או על סיפורי הצלחה ועדויות מפי לקוחות כדי לעמוד בסף הזה?
או שכל מוצר ונושא נשקל לגופו ו"מותר" לחרוג בכמות המילים כשהדבר עושה טוב לשיווק?
 

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מודפס
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
האמת היא שאין לי בראש מספר מילים, כנראה כשאני כותב יש לי איזו תבנית בראש של איך זה אמור להיראות על הדף, שער לכותרת, גב לפרטים ותוכן בשני העמודים הפנימיים. זה הקלאסי.
הלכתי לבדוק בחמש עבודות אחרונות וגיליתי שהממוצע שלי הוא סביב ה400 מילה. 750 זה הכי ארוך שמצאתי אצלי..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה