דרוש מידע פסיכולוג או עו"ס קליני דתי\חרדי

אופטלגין

משתמש צעיר
אשמח לקבל המלצה על פסיכולוג או עו"ס קליני חרדי או דתי מאיזור חיפה
שמתמחה בטיפול זוגי ושיודע לזהות פתולוגיות (כמו: הפרעות אישיות וכו)
 

אור לבן

משתמש חדש
ניתאי מלמד
0509012873
תבררו אצל המזכירה שלו האם מקבל באיזור חיפה
 

אור לבן

משתמש חדש
יתכן...
אך למיטב ידיעתי אין אפשרות לטפל בפסיכודרמה ללא תור בעו"ס או פסיכולוגיה
בכל מקרה אפשר לברר בקלות אצל המזכירה שלו
 

פ. גינזבורג

זוצית ירושלמית לשעבר...
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים

אסתי בראון

משתמש מקצוען
ממליצה על זוהר גורן אהרן.
הוא לא חרדי אבל דובר חרדית שוטפת ומטפל במגוון האוכלוסיות החסידיות השמרניות זוהר מתמצא מאד בפתלוגיות ויודע לזהות אותן ברגע
54-480-7674 0
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
אך למיטב ידיעתי אין אפשרות לטפל בפסיכודרמה ללא תור בעו"ס או פסיכולוגיה
פסיכודרמה שייכת לאשכול מקצועות הטיפול, ונלמדת כתואר שני, אך ללא תלות בהכרח בתואר קודם בעבודה סוציאלית או פסיכולוגיה - אפשר להיות גם בעלי תואר ביעוץ.
 

בוקשפן

משתמש חדש
אמנם אני רואה שההודעות נכתבו לפני כמה חודשים. אבל לתועלת הציבור אני מכירה גם את ד"ר נתאי מלמד וגם את זוהר גורן אהרון. שניהם מטפלים מקצועיים ומנוסים מאוד ומומחים גם בטיפול בציבור החרדי.
נתאי מלמד הוא חרדי ויש לו דוקטורט בפסיכולוגיה. מקצועי מאוד וממליצה מאוד על טיפול וייעוץ (אם אני לא טועה הוא גר בירושלים או באזור).
מר זוהר גורן אהרון גם הוא בעל נסיון רב בטיפול בציבור החרדי (אמנם הוא לא נמנה על הציבור שלנו) אבל הוא רגיש מאוד ומבין את הניואנסים. יש הרבה המלצות עליו מטעם רבנים, אני שמעתי כי הרב במברגר והרב זולדן מחיפה ממליצים עליו (כמובן שלצורך אימות הדברים תמיד יש לברר ולהתייעץ). הוא מקבל באזור הקריות, חיפה ואני חושבת שגם באזור מרכז הארץ.
בהצלחה ובשורות טובות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה