פורום אוצר החכמה

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
נכתב ע"י גלגלון;1738026:
פורום אוצר החכמה הוא לא סתם אתר נקי, והוא לא האתר הכי נקי ברשת, אלא הוא בית מדרש. כפשוטו. תמיהני איך בעידן האינטרנט והמידע החופשי שזורם בצינורות המייל והוואצאפ, אנשים עוד מסוגלים לסנן דעות, יהיו מה שיהיו. והכל בצורה שרירותית.
תמיד אפשר להסתתר מאחרי גלימתו של רב פלוני ורב פלמוני היושבים ב"וועדה", אך במקרה דידן הודה העסקן המסנן (בפורום נט פרי כמדומני) שהוא עשה זאת על דעת עצמו עוד לפני התייעצות עם רב כלשהו... ומחה נמרצות באלה שפקפקו בשיקול דעתו הרחב, שגדולי הדור סמכו עליו את ידיהם.

בלחיצת כפתור אפשר לעבור היום לסינון של רימון או אתרוג, ואני מציע לכולם לעשות זאת. המו"צ המקומי תמיד יהיה לצידכם אם תראו לו את החסימה השרירותית של "אוצר החכמה" מסיבות רדודות של השקפה צרופה.

דוגמא קלאסית לסגנון הדיבור שם.
 

אהרן2

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
ההגיון אומר שככל שתכריחו אותם, יגיעו חתימות מרבנים גדולים ומגוונים יותר
מה שיקשה עוד יותר את החזרת הגלגל לאחור.

סתם עצה טובה מאחד שישמח שהגישה לפורום תותר.
 

עימוד ספרים

משתמש פעיל
לעת עתה לא ראיתי שם של רב אחד! שהורה לחסום את אוצה"ח, אשמח לקבל את שמו של הרב ואברר אצלו את הענין.
 

אברהם עימוד

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
אחד מהרבנים שהורה לחסום את הפורום, ואתה יכול לדבר איתו על זה זה הרב שלמה זלמן אולמן בני ברק - מודיעין עילית.
יש עוד רבנים שהורו כן, אבל הוא אישר במפורש לומר את זה בשמו.

אמנם פורום אוצר החכמה הוא בית מדרש.
אבל גם בבית מדרש יש יושבי קרנות, מבזי תלמידי חכמים וריקים. ולא כל הבל ורעות רוח שהם מדברים ליד הדלת של הבית מדרש או בחדר קפה ראוי לעלות על הכתב. מיוחד שזה כולל דברים אסורים.

ואגב צודק מאוד אהרן2, כל נסיון מלחמה מצד אוצר החכמה, רק יקשה על הפתיחה אחר שוך הסערה.

אגב, אם אתה רוצה לעבור לסינון שזה פתוח, שמע לעצתי ותעבור לרימון. כי באתרוג זה גם ייחסם אוטוטו.

או שאנשי פורום אוצר החכמה יתעשתו לפני כן....
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני מאוד מתפעל מהקו של נטפרי. ענייני מאוד ובלי קישקושים מזוייפים שכבר כל כך שבענו מהם.
בהחלט צריך גב רבני, אבל כמה שפחות ועדות, כמה שפחות יהיה אפשרות לסחוט אותכם, להניע אתכם, לגרור לעניינים פוליטיים וחילוקי הדעות בין הפלגים והחצרות, כמה שפחות תצטרכו לדפוק חשבון שאתם צריכים לרצות כמה שיותר אנשים - יותר טוב.
וכנראה זה אפשרי רק כשלא עובדים בשביל כסף. אז אפשר לעשות את מה שאתם חושבים לנכון. ולא לפחד מאיומים שמישהו יעזוב אותכם.
חזקו ואימצו!

אין לי מושג לגבי פורום אוצר החכמה, אבל זה קו יפה מאוד - לחסום, אם אתם בטוחים בזה, בלי להתחיל להתדיין עם כל מיני גורמים, שרובם ככולם נגועים. (אחרת הייתם צריכים להסביר לכולם מי בדיוק הרבנים שאסרו. מישהו היה הולך בשביל "לברר" אצלם. היה משקר להם, משכע אותם, מלכלך על נטפרי, מנסה להפעיל לחצים. ואם לא היה מצליח, היה הולך לרב אחר, שלא בעניינים בכלל ומנסה לסובב אותו. בסופו של דבר מוציא איזו חתימה או איזו מילה. ומתחיל שמח - עוד מחלוקת אחת לשם שמים. די כבר, נמאס!)
זה שמדובר ב"בית מדרש" כמובן לא אומר כלום. יש למשל פורום, שאני לא רוצה להזכיר את שמו, שיושבים שם אברכים יוצאי ישיבות טובות מאוד, וכורים לעצמם גיהנם עמוק עמוק על ידי ביזוי תלמידי חכמים והמסתעף. מי היה מאמין.
 

רבה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י s976;1738112:
אני מאוד מתפעל מהקו של נטפרי. ענייני מאוד ובלי קישקושים מזוייפים שכבר כל כך שבענו מהם.
בהחלט צריך גב רבני, אבל כמה שפחות ועדות, כמה שפחות יהיה אפשרות לסחוט אותכם, להניע אתכם, לגרור לעניינים פוליטיים וחילוקי הדעות בין הפלגים והחצרות, כמה שפחות תצטרכו לדפוק חשבון שאתם צריכים לרצות כמה שיותר אנשים - יותר טוב.
וכנראה זה אפשרי רק כשלא עובדים בשביל כסף. אז אפשר לעשות את מה שאתם חושבים לנכון. ולא לפחד מאיומים שמישהו יעזוב אותכם.
חזקו ואימצו!

אין לי מושג לגבי פורום אוצר החכמה, אבל זה קו יפה מאוד - לחסום, אם אתם בטוחים בזה, בלי להתחיל להתדיין עם כל מיני גורמים, שרובם ככולם נגועים. (אחרת הייתם צריכים להסביר לכולם מי בדיוק הרבנים שאסרו. מישהו היה הולך בשביל "לברר" אצלם. היה משקר להם, משכע אותם, מלכלך על נטפרי, מנסה להפעיל לחצים. ואם לא היה מצליח, היה הולך לרב אחר, שלא בעניינים בכלל ומנסה לסובב אותו. בסופו של דבר מוציא איזו חתימה או איזו מילה. ומתחיל שמח - עוד מחלוקת אחת לשם שמים. די כבר, נמאס!)
זה שמדובר ב"בית מדרש" כמובן לא אומר כלום. יש למשל פורום, שאני לא רוצה להזכיר את שמו, שיושבים שם אברכים יוצאי ישיבות טובות מאוד, וכורים לעצמם גיהנם עמוק עמוק על ידי ביזוי תלמידי חכמים והמסתעף. מי היה מאמין.

באמת כל הכבוד לנטפרי!
 

גרפיקנער

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
הנושא שוב התגלגל ל-נטפרי / רימון-אתרוג / נתיב וכו'.

זה לא הנושא.
אני מקווה שכל חברה יש לה ועדת רבנים שהיא מקבלת ממנה הוראות, ונוהגת על פיה.

אני באופן אישי לא מכיר את פורום אוצר החכמה מספיק טוב, אם כי אני מכיר שם כמה אנשים שעפר אני לכפות רגליהם.

אולי אין קשר בכלל בין הדברים, אבל זה מזכיר לי צנזורה, מעין הצנזורה שנהוגה בספרי קודש שיוצאים לאור על ידי בני המחבר לאחר פטירתו, ובו הם משנים כל מיני דברים שלא מתאים להם עם ההשקפה הטהורה שלהם - שהיא כמובן יותר טוב משל אביהם, בבחינת יפה כח הבן מכח האב.

אנחנו נמצאים כעת בתוך השבעה על הרב געלצהעלער זצ"ל חתנו של הרב דסלר זצ"ל - בעל המכתב מאליהו. באחד הספרים שלו יש בסוף פרק ארוך עם תולדות חייו של הרב דסלר. הוא מתאר שם באריכות את קשריו עם חמיו הרב דסלר, והוא מתאר איך חמיו היה הוגה כל הזמן בספרי החסידות, והיה לומד איתו שעות ארוכות בחברותא מאמרי חסידות. כל בר בי רב יודע שספריו של הרב דסלר כולם מבוססים על ספרי חסידות, אם כי זה לא מוזכר בספרים אף לא ברמז.

לפני כמה שנים יצא לאור איזה ספר על הרב דסלר, ועניין אותי לדעת מה הם כתבו על הנושא הזה.
התשובה היא: כלום.
לייתר דיוק, הם כתבו פיסקה אחת בודדת, על כך שבצעירותו הוא נמשך ללמוד בספרי חסידות, ואביו כתב לו מכתב שעדיף להמנע מזה או משהו מעין זה.
הבנתם?
זה צנזורה, וזה... נו... איך נאמר את זה? לא יפה. אין לזה שום קשר לכבוד תלמידי חכמים, או משהו מעין זה.

החסימה של פורום אוצר החכמה מזכירה לי את הסיפור הנ"ל.

ולגבי רב כזה או אחר שאסר את הדבר -
צריך להבחין בין שני דברים שונים לחלוטין:

אם אני הולך לשאול רב האם עקב מה שקורה שם בפורום מותר לי להסתובב שם או לא, והוא יאמר לי לא להכנס לשם - זה דבר אחד.
לחסום את זה בתור 'אינטרנט כשר' - זה משהו אחר לחלוטין.
 

מודה

משתמש רשום
להלן חלק מהסיבות מדוע הורו לחסום את פורום אוצר החכמה

תשובה להרב "גרפיקנער" היקר
להלן חלק מהסיבות מדוע הורו לחסום את פורום אוצר החכמה
פורסם ע"י "לוי" מאוצר החכמה לפני שזה נחסם

נ.ב. אינני לוקח דעה אישית כלל בענין. ובבקשת סליחה אם הדברים יפריעו למישהו.

נכתב ע"י לוי:
1. להסיר כל חשד: אינני קשור לנט - פרי. לא שמעתי עליהם מעולם עד שקראתי באשכול, ואין לי מושג מה השיקולים שלהם.

2. אדגיש שוב: כל אתרי החדשות ה"חרדיים" חסומים אצלי.
אין ספק שהם גרועים יותר מהפורום, ואין צורך להכניסם לדיון שלנו.

3. מה שמפריע לי זה לא אשכולות על תורת הרב קוק. אינני מכניס ראשי בין ענקים, ולא זה הנושא.
מדי פעם מובעות כאן דעות שלפי החינוך שקיבלנו, הם בגדר כפירה או קרוב לה. ציינתי קודם דוגמה לזה.
ללא ספק דעות אלו צורמות גם לאזני תלמידי מרכז הרב ההולכים לאורו של הרב קוק.

4. המגיבים שלפני המליצו לי למנוע גישה מהילדים למחשב.
ראשית, זה לא ממש מעשי...
אבל שנית, וזה בעצם העיקר:
נכון. העמדתי את הבעיה ביחס לחינוך הילדים. אבל אכן הבעיה קשורה רק לילדים?
האם אנו המבוגרים מחוסנים מפני דעות פסולות?
האם אנו המבוגרים רשאים לקרוא דיונים ארוכים על השאלה האם תורתנו הקדושה ... רח"ל מהאי דעתא.
[על המושג הנ"ל (...) לא שמעתי לפני שהכרתי את הפורום, וחבל ששמעתי!].
האם תפקיד הפורום הוא... [כמה אנשים נודע להם על ... רק "בזכות" הפורום שלנו?].

אני מניח שרבים כאן סבורים שאין בזה בעיה. להיפך, חשוב להיות ... אבל כמדומני שרוב הציבור לא סבור כך. וממילא הגיוני מאד שיש מי שסבור שצריך לחסום את הפורום.

לעניות דעתי אלו שאלות כבדות מאד. אולי כבדות מנשוא.

אינני כותב חלילה מתוך מטרות קנטור, אלא מכאב אמיתי.

כולי מלא הכרת טובה לאנשי אוצר החכמה. אני נעזר ללא סוף בתוכנה הנפלאה. אך תמיד אני תוהה לעצמי לשם מה היו צריכים להקים את הפורום (לפחות במתכונתו הנוכחית)? מה ראו לשטות זו? מי צריך אחריות כבדה כזו על ראשו?

ולמי שטען שעצם הכתיבה כאן כנגד הפורום אינה ראויה, בבחינת לכבוש את המלכה עמי בבית - לקוצר דעתי, עדיף לכתוב אלף פעמים כנגד הפורום, מאשר לכתוב או לקרוא פעם אחת משהו קטנטן בעל משמעות כלשהי של פגיעה במסורת התורה.

נכתב ע"י לוי:
כמה הערות:

1. הרב איש ספר כותב שהדוגמא שהבאתי מהאשכול על ..., מהווה ראיה לסתור, שהרי, אותו אשכול הוסר ואף נפתח דיון רציני וחשוב בעקבותיו.

ובכן, בדקתי עכשיו שוב. עד לרגע זה קיים בפורום אשכול העוסק ב..., (שם כתוב משום מה "..."), ובטענות של ... שנתלו בכך. האשכול נפתח בתאריך 17 במאי 2015. אפשר לבדוק. מוזכר שם שהיה אשכול קודם ונמחק. (אולי עכשיו גם אשכול זה ימחק. והיה זה שכרנו).

בין הכותבים באותו אשכול (שלא נמחק) היה גם מנהל האתר הכותב תחת הניק "אוצר החכמה". כך שאין צורך לדווח להנהלת הפורום על קיום האשכול...

ואני חוזר על טענתי: רוב רובו של הציבור (כמוני) לא שמע מעולם על ... ולפי השקפתנו היה עדיף שנמשיך לא לשמוע עליהם, ועל הטענות שסביבם.

הרב איש ספר היקר, הרי אנחנו, בני הציבור הליטאי, עסוקים הרבה בדיון מי ממשיך באמת את מורשתו של הרב שך. אמור נא לי בכנות, מה היה הרב שך אומר על אשכול כזה?

2. לגבי ..., כותב הרב איש ספר: ברור שאם ניק יכתוב בצורה פסקנית ..., בודאי שדבריו יערכו.

ואני הקטן שואל: ואם לא יכתוב זאת "בצורה פסקנית", אלא רק יזכיר שישנם הסבורים כך, האם יכשרו הדברים לבא בקהל...?

ומה זו הלשון המעודנת "אם יכתוב...". למה להסתתר מאחורי מילים מכובסות ומעודנות? הרי בפורום כאן הובאו, לא פעם ולא פעמיים, דעות הסוברים ...

הרי כולנו יודעים שבקרבנו, דברים אלו אסורים בקריאה ובשמיעה.

חלקים גדולים בציבור החרדי לא שמעו דעה כזאת מעולם, וגם לא היו רוצים לשמוע. אני יודע בבירור שישנם כאלו (לא אחד או שנים) שנפגשו בטענות אלו לראשונה בפורום זה, ומאז מכרסם בליבם איזה ספק קטנטן...

3. כותב הרב איש ספר את הדברים דלהלן: האומר שיש כאן בפורום דברים שלפי "השקפה חרדית" הם "אפיקורסות גמורה" הרי הוא בודה דברים במילתא דעבידא לגילויי.

הואיל וכנראה הדברים מכוונים אלי, אתכבד להפנות את הכותב אל האשכול שפתחתי בתמימותי (לא ידעתי אז כמה זה מסוכן) לפני כשנתיים בנושא "...", ואל חלק מהתגובות שהופיעו שם.

בשעתו נחרדתי למקרא הדברים, ושאלתי שם: האם אנחנו נמצאים בכלל בפורום חרדי? האשכול האמור קיים לצערי עד היום.

אולי הרב איש ספר, ושאר מנהלי הפורום, סבורים שהדברים שנכתבו שם אינם חמורים כל כך. אבל כולנו יודעים שחוברת שיכתבו בה דברים מעין אלו, לא תעבור את סף הדלת של ישיבה חרדית כלשהי.

4. עוד כותב הרב איש ספר: הכל יודעים שניתן לפנות להנהלה על דברים בלתי ראויים וכו', וע"כ בואו ונתמה מפני מה כותב כלוי, שחש שיש בפורום דברים בלתי כשרים לא מצא לנכון לדווח מעולם על הודעה שכזו?

ובכן, ראשית, התרעתי כמה וכמה פעמים. למשל במסגרת האשכול הנ"ל. עיין שם ותמצא.

אבל השאלה העיקרית היא: האם העובדה שיש אפשרות לפנות להנהלה ולדווח, פותרת את הבעיה, ופוטרת את ההנהלה מאחריות?

5. לדעתי העניה, מידת האופי התורני של הפורום, אינה נקבעת לפי מספר מחיקות דברי גנאי על רבנים בני זמננו, אלא בעיקר על פי הדברים הנוגעים לעצם ההשקפה התורנית.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י מודה;1738237:
תשובה להרב "גרפיקנער" היקר
להלן חלק מהסיבות מדוע הורו לחסום את פורום אוצר החכמה
פורסם ע"י "לוי" מאוצר החכמה לפני שזה נחסם

נ.ב. אינני לוקח דעה אישית כלל בענין. ובבקשת סליחה אם הדברים יפריעו למישהו.
אתה לא מעלה את מה שהשיבו לו...
לזה קוראים "חצי עובדה"
 

מודה

משתמש רשום
נכתב ע"י קקטוס;1738240:
אתה לא מעלה את מה שהשיבו לו...
לזה קוראים "חצי עבודה"

בדיוק רציתי לערוך ולהוסיף להודעתי:
כמובן שה'חברה' שם בפורום אוצר החכמה לא רוצים לקבל את דעתו, כי הם רוצים להמשיך בדרכם...
 

גרפיקנער

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אי אפשר להבין שום דבר מהציטוטים הנ"ל.

אולי אכן צריך לחסום את הפורום הנ"ל.

אבל בלי להכיר את העובדות מקרוב, לי זה מריח לא טוב.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י מודה;1738252:
בדיוק רציתי לערוך ולהוסיף להודעתי:
כמובן שה'חברה' שם בפורום אוצר החכמה לא רוצים לקבל את דעתו, כי הם רוצים להמשיך בדרכם...
וזאת כבר דעתך...
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י גלגלון;1738026:
פורום אוצר החכמה הוא לא סתם אתר נקי, והוא לא האתר הכי נקי ברשת, אלא הוא בית מדרש. כפשוטו. תמיהני איך בעידן האינטרנט והמידע החופשי שזורם בצינורות המייל והוואצאפ, אנשים עוד מסוגלים לסנן דעות, יהיו מה שיהיו. והכל בצורה שרירותית.
תמיד אפשר להסתתר מאחרי גלימתו של רב פלוני ורב פלמוני היושבים ב"וועדה", אך במקרה דידן הודה העסקן המסנן (בפורום נט פרי כמדומני) שהוא עשה זאת על דעת עצמו עוד לפני התייעצות עם רב כלשהו... ומחה נמרצות באלה שפקפקו בשיקול דעתו הרחב, שגדולי הדור סמכו עליו את ידיהם.

בלחיצת כפתור אפשר לעבור היום לסינון של רימון או אתרוג, ואני מציע לכולם לעשות זאת. המו"צ המקומי תמיד יהיה לצידכם אם תראו לו את החסימה השרירותית של "אוצר החכמה" מסיבות רדודות של השקפה צרופה.

שמע, אני נכנסתי פעם לבית מדרש בלב ירושלים.
חשכו עייני! זה היה נראה כמו מועדון! היו שם כמה מחשבים ניידים,
וחלקם גלשו בכל מיני אתרים שבכלל לא מתחילים להיות קשורים לתורה,
היו כאלו שדיברו על חדשות ופוליטיקה, משהו הזוי! במילים אחרות, לצערנו הרב,
לא כל בית מדרש עומד מאחרי השם "בית מדרש"

אני די שמח לראות שיש לנטפרי מתנגדים אפילו ברמות קשות של הוצאת
שם רע, כי כך היה בדיוק עם משה רבנו, הרמב"ם ושאר ענקים... זו מציאת
הכרחית.

לחיצת כפתור? זהו בדיוק הדור שלנו! בלחיצת כפתור אתה יכול לבחור את הדרך
שלך! מי שרוצה, ילחץ על הכפתור של נט-פרי, מי שלא, יש עוד מגוון כפתורים!
מי שלא יודע להעריך את היוזמה של נטפרי, שילחץ על כפתור אחר, ויש הרבה...
 

גלגלון

משתמש פעיל
אין לי שום קשר לאוצר החכמה. אין לי גם שום ענין נגד נט פרי, ואני לא מכיר אותם.

אבל יש ענין שלא נעים כל כך לדבר עליו, שכולם ממהרים לטאטא אותו מתחת לשטיח. והוא ענין העסקנים והרבנים.

לא חסרים התבטאויות של גדולי הדור ביחס לאותם אלה שהולכים ומוציאים מהרבנים מה שהם רוצים.

יושבת וועדה אנונימית. אנונימית. אנשים בלי שם ואי אפשר לפשפש במעשיהם ולבדוק אחריהם, אולי הם בעצמם גוררים קופה של שרצים. הם מתיימרים להכריע בשאלות הרי גורל כמו חסימת פורום חשוב עד מאוד, שאין לאף אחד ספק בחשיבותו. היתכן?

הוזכר פה בקושי שם של רב אחד. האם בהכרעה כזו שמשפיעה על עשרות אלפי גולשים, מספיק רב אחד???

האם אותו רב שמע את שני הצדדים גם יחד?

כך צריך להתנהל דיון: יושבים רבנים מכל החוגים. איתם יחד יושבים מנהל הוועדה האחראי על הצנזורה והחסימה (איש יר"ש שמוכר בשמו לכולם) ומנהל פורום אוצר החכמה (שכבר מוכר בשמו וידוע כיר"ש).

לפניהם פתוח מחשב והם מעלעלים בפורום אוצר החכמה ודנים על כל בעיה ובעיה. מה שהרבנים מכריעים למחוק, נמחק. מה שלא, לא. והכל בשקיפות ובהסכמה של רוב הרבנים מכל החוגים!

במצב הקיים, יכול עסקן אחד לשבת במחשכים, ובאבחת מקלדת לפסול פורום שלם בגלל איזה משהו שולי שלא נראה לו (הייתי אפילו מגזים ואומר, בגלל שהעיפו אותו מהפורום ההוא). היתכן??
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אני כותב וקורא בקביעות בפורום אוצר החכמה.
מדובר בבית מדרש חרדי לכל דבר, והניסיון לחסום אותו מצטייר אצלי כניסיון סחיטה מכוער - להכפיף את מנהלי הפורום לגחמות העסקנים עלומי השם שעומדים בראשות הוועדה.
בואו לא ניתמם. אף אחד מהרבנים (שגם הם רובם עלומי שם משום מה) לא מכירים את הפורום לעומק. העסקנים בוחרים מה להביא בפניהם.
מצאו כמה ציטוטים מתוך אלפי אשכולות ועליהם בונים את כל הבנין. ומה עם כל הדיונים התורניים וההלכתיים המעמיקים, שהם רוב מניין ובניין של הפורום?
מנהל הפורום המכונה 'איש ספר', הוא נכדו של אחד מחשובי רבני בני ברק, ות"ח חשוב בפני עצמו. הניסיון לצייר את המקום כאילו מדובר בחבורת פושעים הוא פשוט מגוחך לכל מי שמכיר.
הטענות של המכונה 'לוי' הן שקריות ומרושעות.

שקלתי לעבור לנטפרי, אבל כעת אין שום סיכוי.
אם אתם רוצים להיות שונים ושקופים כפי טענתכם, כתבו בבקשה את שמות רבני הוועדה עם הטלפונים שלהם. אל תתנהגו כמו ברוסיה.
 

רוצה טוב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
מה פשר ההודעה הזו בפורום נטפרי? מכאן נשמע שאתם פניתם לוועדה שיורו לחסום את אוצר החכמה.

Re: פורום אוצר החכמה נחסם?!
הודעהעל ידי חבר_של » 16 יולי 2015, 22:24

הפורום נחסם היום בנטפרי על פי בקשה שלי.

כמו"כ הועבר אזהרה ע"י חברת אתרוג ונתיב למנהל הפורום, שאם לא יהיה שם פיקוח אפקטיבי יותר, הפורום ייחסם במהלך שבוע הבא.

הסיבה לחסימת הפורום של אוצר החכמה היא, תגובות שם של ניקים מסויימים אשר משתלחים בכל הקדוש והיקר ליהודי חרדי. ואין תגובה של מנהלי הפורום.

כמובן שאם יהיה שם פיקוח אפקטיבי ויעיל יותר, בוודאי שזה ייפתח מיד. הפורום הוא מעולה ומאוד יעיל.

באם אתה משתמש הרבה בפורום הנ"ל תפנה להנהלת הפורום שייצרו קשר עם המוקד הנ"ל, ויפתרו את זה, ונשמח לפתוח אותו מחדש.

אני לא מעוניין לפתח שיחה או דיון על התוכן שבגללו זה נחסם. אם יפנה מנהל הפורום אלי, הוא יקבל את כל החומר הבעייתי.

בתקווה להבנה
חבר_של
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י חיטובים;1738342:
אני כותב וקורא בקביעות בפורום אוצר החכמה.
מדובר בבית מדרש חרדי לכל דבר, והניסיון לחסום אותו מצטייר אצלי כניסיון סחיטה מכוער - להכפיף את מנהלי הפורום לגחמות העסקנים עלומי השם שעומדים בראשות הוועדה.
בואו לא ניתמם. אף אחד מהרבנים (שגם הם רובם עלומי שם משום מה) לא מכירים את הפורום לעומק. העסקנים בוחרים מה להביא בפניהם.
מצאו כמה ציטוטים מתוך אלפי אשכולות ועליהם בונים את כל הבנין. ומה עם כל הדיונים התורניים וההלכתיים המעמיקים, שהם רוב מניין ובניין של הפורום?
מנהל הפורום המכונה 'איש ספר', הוא נכדו של אחד מחשובי רבני בני ברק, ות"ח חשוב בפני עצמו. הניסיון לצייר את המקום כאילו מדובר בחבורת פושעים הוא פשוט מגוחך לכל מי שמכיר.
הטענות של המכונה 'לוי' הן שקריות ומרושעות.

שקלתי לעבור לנטפרי, אבל כעת אין שום סיכוי.
אם אתם רוצים להיות שונים ושקופים כפי טענתכם, כתבו בבקשה את שמות רבני הוועדה עם הטלפונים שלהם. אל תתנהגו כמו ברוסיה.

אף אחד לא כופה אותך!
אני באופן אישי לא מכיר את הפורום הנ"ל, אבל אם גם סננים אחרים התחילו לחסום
אותו, מה תגיד אז? שאנחנו הכפפנו אותם לזה??
ואם באמת יש שם הנהלה מסודרת, אז למה יש בעיות?

מחפש שמות של רבנים? יש לך את שלל הסננים.
מחפש אינטרנט 100% כשר? יש לך את נטפרי.
למה ללכלך? אנחנו קבוצת גולשים ולא ביזנס, ויש לנו
את הזכות לסנן ע"פ שיקול דעת רבותינו שאנחנו לא חייבים
לפרסם את שמם, וגם לא רואים צורך בזה, כי נטפרי לא עסקית
ולא מרוויחה גרוש, רוצה תצטרף, לא רוצה אל תצטרף, מה לא מובן?
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אולי שכחת, אבל הודעתם מראש שהחברה שלכם תהיה בלי פוליטיקה. ואין לך פוליטיקה קטנה ומגעילה מזו.
אמרתם שאתם פונים לכלל הציבור החרדי, וכעת מתברר שמדובר בפלג מסויים.
אני כועס כי אתם מנסים לכפות את השקפת עולמכם על אנשים אחרים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה