אליהו פריד
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צילום מקצועי
לאחר שבע שנים מאז הקמנו את פונטייפ. שבע שנים בהן חקרנו לעומק את דפוסי הרכישה של גופנים בשוק הישראלי ומחוצה לו. לאחר שהקשבנו בדריכות לאלפי לקוחותינו והבנו את הצרכים השונים, ולאחר אין ספור מהלכים דרכם נסינו לשרת את קהל לקוחותינו אם היה זה בתוכנית המנויים, או ברכישת משקלים בודדים, ביטול הגבלת זמן הבחירה לפונטים הקיימים במאגר, ניקוד מדויק בברירת המחדל, הוצאת פונטים און ליין, ועוד ועוד, הגענו לתובנות אשר הובילו אותנו לקביעת תקנון משודרג.
להלן עיקרי הדברים:
1. מחירים שפויים במשך כל השנה.
סגנון המכירות שהיה מקובל אצלינו עד היום כשמסלולי המבצעים מוצעים רק בעונות מסוימות מקשה מאוד על הלקוחות, אין שום סיבה שהלקוח יצטרך להתאים את הזמן הנוח לו לרכישה לפי סדר העדיפויות שלנו.
2. כמות הפונטים לרכישה.
הנוהל שהיה קיים אצלינו עד היום שכל החבילות המוצעות הינן עם סכום קבוע של משקלים הוא לא הגיוני לחלוטין, מבירור מתמשך שעשינו יצא לנו שישנם הרבה לקוחות שברצונם לקבוע בעצמם את כמות המשקלים לרכישה ולא להיות כפופים לחבילות המוצעות.
3. חבילות קטנות במחירים ריאליים.
דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות לאפשר רכישת חבילת משקלים קטנה ותועלתית במחירים סבירים, לקוחות שיש ברשותם הרבה פונטים לא תמיד יכולים לאפשר לעצמם לרכוש חבילה גדולה נוספת.
4. טעויות בבחירת פונטים.
תחושות תסכול של לקוחות שבחרו פונט מסוים בטעות מתוך לחץ או מתוך שיקול מוטעה, כשאין באפשרותם לחזור בהם מהבחירה, והם משתמשים בפונט באופן מאולץ.
5. זמן בחירה לא מנוצל.
עם השינוי שעשינו בהחלת 'זמן הבחירה' רק על פונטים חדשים, עדיין הלקוחות מרגישים את עצמם מוגבלים, ובצדק, נוצר מצב שלפעמים נשאר עדיין ללקוח כמות מכובדת של משקלים בחבילה והוא לא יכול לנצלם על פונטים חדשים שהוא מוצא לנכון לבחור, הדרך היחידה שיש לו זה לקנות חבילה חדשה.
6. לסטודנטים יש לנו אמנם מבצע מאוד משתלם של 132 משקלים במחיר 1176 ש"ח כולל מע"מ, אך כמו הלקוחות, הם יכולים לבצע רכישות לפי המחשבון ללא הגבלה, גם אם הם אינם לקוחות של פונטייפ.
מצורף תוכנת המחשבון, מי שאינו מעוניין להריץ אותה על מחשבו או שיש לו מק, יכול להסתכל בקובץ הPDF המצורף.
מס' העמוד הוא כמספר המשקלים ומחירם, היינו אם מעניין אותך לדוגמא 112 משקלים, פשוט חפש עמוד מס 112.
להלן עיקרי הדברים:
1. מחירים שפויים במשך כל השנה.
סגנון המכירות שהיה מקובל אצלינו עד היום כשמסלולי המבצעים מוצעים רק בעונות מסוימות מקשה מאוד על הלקוחות, אין שום סיבה שהלקוח יצטרך להתאים את הזמן הנוח לו לרכישה לפי סדר העדיפויות שלנו.
2. כמות הפונטים לרכישה.
הנוהל שהיה קיים אצלינו עד היום שכל החבילות המוצעות הינן עם סכום קבוע של משקלים הוא לא הגיוני לחלוטין, מבירור מתמשך שעשינו יצא לנו שישנם הרבה לקוחות שברצונם לקבוע בעצמם את כמות המשקלים לרכישה ולא להיות כפופים לחבילות המוצעות.
3. חבילות קטנות במחירים ריאליים.
דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות לאפשר רכישת חבילת משקלים קטנה ותועלתית במחירים סבירים, לקוחות שיש ברשותם הרבה פונטים לא תמיד יכולים לאפשר לעצמם לרכוש חבילה גדולה נוספת.
4. טעויות בבחירת פונטים.
תחושות תסכול של לקוחות שבחרו פונט מסוים בטעות מתוך לחץ או מתוך שיקול מוטעה, כשאין באפשרותם לחזור בהם מהבחירה, והם משתמשים בפונט באופן מאולץ.
5. זמן בחירה לא מנוצל.
עם השינוי שעשינו בהחלת 'זמן הבחירה' רק על פונטים חדשים, עדיין הלקוחות מרגישים את עצמם מוגבלים, ובצדק, נוצר מצב שלפעמים נשאר עדיין ללקוח כמות מכובדת של משקלים בחבילה והוא לא יכול לנצלם על פונטים חדשים שהוא מוצא לנכון לבחור, הדרך היחידה שיש לו זה לקנות חבילה חדשה.
6. לסטודנטים יש לנו אמנם מבצע מאוד משתלם של 132 משקלים במחיר 1176 ש"ח כולל מע"מ, אך כמו הלקוחות, הם יכולים לבצע רכישות לפי המחשבון ללא הגבלה, גם אם הם אינם לקוחות של פונטייפ.
מצורף תוכנת המחשבון, מי שאינו מעוניין להריץ אותה על מחשבו או שיש לו מק, יכול להסתכל בקובץ הPDF המצורף.
מס' העמוד הוא כמספר המשקלים ומחירם, היינו אם מעניין אותך לדוגמא 112 משקלים, פשוט חפש עמוד מס 112.