ב"ה
מחפשת עורכ/ת לשון ליחידות לימוד למדריך לגננת.
הדרישות הן:
1. מעבר על תקינות לשונית
2. תיקון סגנון והצעת חלופות לסגנון ראוי ומתאים לגיל, קהל היעד וכדומה (למשל אי אפשר לנסח לילדי הגן שפה גבוהה- אך לגננת כן)
3. אחידות בין היחידות מבחינת סגנון כתיבה (יש כותבות שונות לכל יחידה)
4. אחידות מבחינת כותרות, מראי מקום, מספור סעיפים, ניסוח מטרות וכיו"ב (למשל כותבת אחת כתבה א.ב.ג והשניה 1.2.3. אחת כתבה תלמוד והשניה גמרא. צריך לאחד)
אשמח להצעות והמלצות.
ניתן לפנות אלי במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תודה,
שולמית
מחפשת עורכ/ת לשון ליחידות לימוד למדריך לגננת.
הדרישות הן:
1. מעבר על תקינות לשונית
2. תיקון סגנון והצעת חלופות לסגנון ראוי ומתאים לגיל, קהל היעד וכדומה (למשל אי אפשר לנסח לילדי הגן שפה גבוהה- אך לגננת כן)
3. אחידות בין היחידות מבחינת סגנון כתיבה (יש כותבות שונות לכל יחידה)
4. אחידות מבחינת כותרות, מראי מקום, מספור סעיפים, ניסוח מטרות וכיו"ב (למשל כותבת אחת כתבה א.ב.ג והשניה 1.2.3. אחת כתבה תלמוד והשניה גמרא. צריך לאחד)
אשמח להצעות והמלצות.
ניתן לפנות אלי במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תודה,
שולמית