מי שזוכר לפני תקופה היה כאן שיעורון של אליהו פריד בקומפוזיציה,
לאחר מכן חיפשתי ומצאתי אי אלו פירורים במקומות נוספים.
ובעיקר ראיתי עבודות ובהם קווי עזר, עיגולים, סימטריה ואסימטריה מובְנים ולא תמיד הצלחתי לרדת לבד לפשרם.
עיצוב זה הרבה השראה, הרבה אומנות ו... מתמטיקה.
נכון שהרבה ציירים ואמנים הפיקו קומפוזיציות מעוררות השראה בדיוק לפי כל הכללים ללא שהכירו אותם.
אך הכרת הכללים ודאי שכוחה לסייע רבות למי שאינו ברמת האמנים הנ"ל, בבנית קומפזיציות נכונות, גריד מקצועי ועוד.
ושאלתי, למה במוסדות החרדים, (לא יודעת מה קורה במקומות אחרים) לא מלמדים זאת כחלק מהחומר?? למדתי במקום נחשב, ובררתי אצל חברות שלמדו במקומות אחרים וכנ"ל.
שנים על שנים מדברים על עיצוב, צבע, קומפוזיציות, טיפוגרפיות ובזה לא נוגעים.
מה דעתכם?
ובאגב, אם משהו רוצה לארגן (משמע פרוג) קבוצה ללימוד עיצוב טהור, אני הראשונה.
(לא טרנדים בעיצוב, לא תלת מימד, לא אפקטים - פשוט את המתמטיקה של העיצוב...
לאחר מכן חיפשתי ומצאתי אי אלו פירורים במקומות נוספים.
ובעיקר ראיתי עבודות ובהם קווי עזר, עיגולים, סימטריה ואסימטריה מובְנים ולא תמיד הצלחתי לרדת לבד לפשרם.
עיצוב זה הרבה השראה, הרבה אומנות ו... מתמטיקה.
נכון שהרבה ציירים ואמנים הפיקו קומפוזיציות מעוררות השראה בדיוק לפי כל הכללים ללא שהכירו אותם.
אך הכרת הכללים ודאי שכוחה לסייע רבות למי שאינו ברמת האמנים הנ"ל, בבנית קומפזיציות נכונות, גריד מקצועי ועוד.
ושאלתי, למה במוסדות החרדים, (לא יודעת מה קורה במקומות אחרים) לא מלמדים זאת כחלק מהחומר?? למדתי במקום נחשב, ובררתי אצל חברות שלמדו במקומות אחרים וכנ"ל.
שנים על שנים מדברים על עיצוב, צבע, קומפוזיציות, טיפוגרפיות ובזה לא נוגעים.
מה דעתכם?
ובאגב, אם משהו רוצה לארגן (משמע פרוג) קבוצה ללימוד עיצוב טהור, אני הראשונה.
(לא טרנדים בעיצוב, לא תלת מימד, לא אפקטים - פשוט את המתמטיקה של העיצוב...