הזמנתי כלי עבודה באתר אינטרנט, התחייבות לאספקה תוך 7 ימי עסקים.
משעברו 3 שבועות ולא קבלתי את הפריטים התקשרתי לחברה לבקש לבטל את העיסקה ולהזדכות עליה.
תוך כמה דקות קיבלתי מייל שהעיסקה בוטלה.
עבר שבוע ולא זוכיתי, פניתי בטלפון לחברה והפקידה הבטיחה שמטפלת מיידי.
עבר שבוע נוסף ועדיין לא זוכיתי ושוב הבטיחה שתטפל מייד, כך במשך 5 שבועות.
היום התקשרתי שוב לברר מה קורה, והפקידה לא שמעה אותי ברור, ומאז כל ניסיונותי להשיג אותם עלו בתוהו.
פניתי לישראכרט לבצע בירור על העיסקה, ולטענתם לא ניתן לבצע בירור על עיסקה שלא סופקה כשבוצעה בארץ.
(אגב, בכ.א.ל. ביצעתי פרוצדורה כזו גם 3 חודשים אחרי ביצוע עיסקה.... וזוכיתי מיידית)
בחברה אין מענה.
מנסה למצוא פרטים על החברה ויש פה ערפל ואי בהירות בלשון המעטה...
יש לי מה לעשות?
משעברו 3 שבועות ולא קבלתי את הפריטים התקשרתי לחברה לבקש לבטל את העיסקה ולהזדכות עליה.
תוך כמה דקות קיבלתי מייל שהעיסקה בוטלה.
עבר שבוע ולא זוכיתי, פניתי בטלפון לחברה והפקידה הבטיחה שמטפלת מיידי.
עבר שבוע נוסף ועדיין לא זוכיתי ושוב הבטיחה שתטפל מייד, כך במשך 5 שבועות.
היום התקשרתי שוב לברר מה קורה, והפקידה לא שמעה אותי ברור, ומאז כל ניסיונותי להשיג אותם עלו בתוהו.
פניתי לישראכרט לבצע בירור על העיסקה, ולטענתם לא ניתן לבצע בירור על עיסקה שלא סופקה כשבוצעה בארץ.
(אגב, בכ.א.ל. ביצעתי פרוצדורה כזו גם 3 חודשים אחרי ביצוע עיסקה.... וזוכיתי מיידית)
בחברה אין מענה.
מנסה למצוא פרטים על החברה ויש פה ערפל ואי בהירות בלשון המעטה...
יש לי מה לעשות?