נגן עזרה לגבי נגן חדש

בנש"ק יהודי

משתמש חדש
קניתי נגן חדש ויש לי כמה בעיות איתו אם מישהוא יוכל לעזור לי אני אשמח.
1.יש בנגן ישום(בתפריט) אחד שכתוב עליו DICTIONARY דהיינו מילון ושלוחצים עליו הוא כותב שאין מילון מה זה ןאיך אפשר להכניס מילון?
2.אין בנגן עברית רק אנגלית ושמכניסים קובץ בעברית הוא כותב את השם שלו הפוך איך אפשר לסדר את זה (או יותר טוב אם אפשר להוסיף לו עברית).
3.בהקשר להנ"ל שמכניסים לו סאמויקס ספרים(כל מיני תפילות וכד') הוא כותב את זה בסינית אפילו שזה עברית.
תודה מראש
 
בקשר לשפה: תנסה להיכנס להגדרות ולהחליף את השפה לעברית. אם אתה מסתבך, תבקש ממישהו שיודע אנגלית שיעזור לך. אם התברר שאין בנגן אפשרות להחליף את השפה לעברית, תשאל בפרוג או במתמחים טופ, האם אפשר להתקין שת קלט עברית, ותציין את שם הנגן, תשים תמונה ותכתוב איזו חברה, אם ידוע לך.
 

בנש"ק יהודי

משתמש חדש
בדקתי אין אפשרות להחליף
אבל לגבי השפה זה לא כזה נורא הבעיה שאפילו שאני מביא דברים לנגן בעברית הוא הופך אותם לסינית(לא הכול שמות של שירים הוא כן מביא בעברית אבל תפילות וכד')
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה