עזרה עזרה בהולה - געציל או סיסי? זעליג או הלל? סקר הסקרים של כל הזמנים.

מהו שמו של הגיבור שלכם?

  • במקום געציל - קלמן

    הצבעות: 55 59.1%
  • במקום געציל - סיסי

    הצבעות: 19 20.4%
  • במקום זעליג - הלל

    הצבעות: 32 34.4%
  • במקום זעליג - צורי

    הצבעות: 52 55.9%

  • סה"כ מצביעים
    93
  • הסקר נסגר .

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
לגולשי פורום כתיבה היקרים. שימו לב.
אם אינכם עוקבים אחר האוטוביוגרפיה הבדיונית של געציל, הנכם משוחררים לנפשכם ללא כל בעיה. רק תזהרו, חם בחוץ.

במידה והנכם קוראים, אשכול זה נועד עבורכם. מוזמנים לבחור את הבחירה ההיסטורית שלכם.
שימו לב.
כשהתחלתי לכתוב את הסיפור, הדבקתי לגיבורים שמות עט שאני רץ איתם מזה שנים. (געציל, זעליג) הבעיה הינה שדמויות אלו לא קשורים בשום צורה לגעציל וזעליג מהספר שיצא לאור (בעזרתכם, בואו), והבלבול מבלבל את הקוראים ומפריע לסיפור ללבלב כלולבו של אדון לבל שהיה בעברו מתבולל וכיום הינו בולל ראשי במאפיית מעכיל.

כעת עולה הדרישה לשנות את השמות.
ובכן, אלו שמות תרצו לראות?
הסקר פתוח ל48 שעות בלבד, ובניגוד לליברמן - אצלנו מילה זו מילה.
רוצו להצביע.
 

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
געציל- לא קלמן ולא סיסי
געציל הוא בכלל ישי או ירחמיאל אליהו. שם יחסית ניטרלי, שלא יגלה יותר מדי
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
געציל וקלמן שניהם שמות אשכנזיים טהורים.
בסיפור האוטוביוגרפי העכשווי הוא מופיע בצ'כונה ספרדית עם כל המאפיינים.
התירוץ הקלוש על האמא שלמדה בסמינר אשכנזי וכו', לא תופס. ספרדי יעדיף להוציא לעצמו שתי עיניים מאשר לקרוא לבן שלו געציל.
עדיף להחליף שם למשהו קצת יותר שפוי מאשר 'סיסי', שזה לא נשמע טוב בשום כיוון. וכמובן לתקן את הפרק ההוא.
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
געציל וקלמן שניהם שמות אשכנזיים טהורים.
בסיפור האוטוביוגרפי העכשווי הוא מופיע בצ'כונה ספרדית עם כל המאפיינים.
התירוץ הקלוש על האמא שלמדה בסמינר אשכנזי וכו', לא תופס. ספרדי יעדיף להוציא לעצמו שתי עיניים מאשר לקרוא לבן שלו געציל.
עדיף להחליף שם למשהו קצת יותר שפוי מאשר 'סיסי', שזה לא נשמע טוב בשום כיוון. וכמובן לתקן את הפרק ההוא.
הכל נכון. אבל גיבור הסיפור הוא אשכנזי ללא ספק.
יש לו דודה קלאפטע פולניה. אצל הספרדים הזן הזה לא קיים.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
בלי קשר לתוצאות הסקר, ושהבוחרים יכריעו, אני רוצה לומר לכולכם תודה.
תודה תודה תודה.
תודה שאכפת לכם מהסיפור ומגעציל (לשעבר) עד כדי שאתם נכנסים לסקר, מצביעים, וגם מסייעים לבחור לו שם מתאים לפי תכונות נפשו.
ללא שמץ, גרגר או פיסה של ציניות - תודה רבה לכולכם.
ו... להמשיך להצביע.
כל קול קובע, והקול שלכם עלול להפוך את געציל לקלמן, או את זעליג להלל (שזו האופציה המועדפת עליי, נחכה לראות את תוצאות הבחירות).
 

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מבחינתי געציל וקלמן הם כמעט היינו הך מבחינת (חוסר) ההתאמה.

לא שהשמות האחרים מידי טובים כמו שהם עדיפים על הקודמים...
 

שני זאת אני :)

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עדכון מהחפ"ק נכון ל 21:26
קלמן וצורי בקרב צמוד. א סיסי על הקרשים.
תוצאות אמת זורמות כל הערב, אנו נמשיך ונדווח.
שמות הכי הזויים בתור אחים, אבל חלק מהקטע ובהחלט נותן עסיסיות לסיפור.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
עדכון מהחפ"ק נכון ל 21:26
קלמן וצורי בקרב צמוד. א סיסי על הקרשים.
תוצאות אמת זורמות כל הערב, אנו נמשיך ונדווח.
דרושים קולות נוספים לצורי.
בשמם של כל הצורי בעולם שרואים את תוצאות האמת החלקיות - ועיניהם בוכיות.
העם רוצה צורי!
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
הודעה פרטית שנחתה עכשיו:
קח שם תנכי ידוע, תן לו צליל קצת שונה בשביל היחודיות ותזרום איתו.
לא זעליג לחד גיסא ולא סיסי מאידך גיסא, זה שני קטבים הזויים.
מה לא טוב משהו כגון יעקב שהופך לקובי / קוב'לה / קבי
שמעון שהופך לשימי / סמי / כשאתה יכול לתת לדמות להחליט באמצע הסיפור שהשם לא מתאים לו/שונא אותו/מזכיר לו את הדודה וכו', והוא מתחיל לאיית אותו באופן קצת שונה. אבא קרא לו סמי אמא אהבה שימי, והרב וינגרטן הסתכל בעיניו ולחש לו בחיבה: "שימען שלי".
כמובן תמצא שם פחות נפוץ, אבל שם שגם חילוני וגם דתי וגם חרדי יסתדרו איתו.
 

שני זאת אני :)

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הודעה פרטית שנחתה עכשיו:
קח שם תנכי ידוע, תן לו צליל קצת שונה בשביל היחודיות ותזרום איתו.
לא זעליג לחד גיסא ולא סיסי מאידך גיסא, זה שני קטבים הזויים.
מה לא טוב משהו כגון יעקב שהופך לקובי / קוב'לה / קבי
שמעון שהופך לשימי / סמי / כשאתה יכול לתת לדמות להחליט באמצע הסיפור שהשם לא מתאים לו/שונא אותו/מזכיר לו את הדודה וכו', והוא מתחיל לאיית אותו באופן קצת שונה. אבא קרא לו סמי אמא אהבה שימי, והרב וינגרטן הסתכל בעיניו ולחש לו בחיבה: "שימען שלי".
כמובן תמצא שם פחות נפוץ, אבל שם שגם חילוני וגם דתי וגם חרדי יסתדרו איתו.
בקצב הזה הסקר לא יגמר לעולם.
 

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
הסקר, כטיבו של סקרים מהזן הקדוש והנעלה הזה, אינו אמור להגמר לעולם.
הוא ימשיך למשך החודשים או השנים הבאות, ושלל הדעות שבו יתחרה במספר המשתתפים בו, בהכפלה משולשת של כל הפעמים שבהן כל משתתף ישנה את דעתו.

כשרוצים להגיע להחלטה, ומוטב החלטה כזו שהמחליט יזדהה עימה, יפה הצנעה. לאנשים דעות רבות וסתירות רבות, ולא מהם תבוא הישועה.
החיבור לגיבור צריך להגיע קודם כל מהסופר, רק אחר כך מהקוראים. מעטים הגיבורים שכופים על הסופרים את שמם. לכל גיבור יש אישיות, ורק האישיות הזו יכולה ללחוש לך בלילה אפל ומסתורי איך קוראים לה.
תחליט בעצמך, בסיעור מוחות עם הגיבור האהוב. (אחרי הכל, מדובר בשם שלו.) רק אחרי שהחלטת, לך להיוועץ בחבר-שניים, לא יותר, עדיף כאלו שיהנהנו נמרצות.
מה שיפה בספרים, הוא, שהם לא החיים האמיתיים. בחיים האמיתיים, אי אפשר להחליט "אני רוצה פוסק שיגיד לי שמותר לי ללכת לקונצרט הזה", ואז ללכת לחפש את הפוסק ההוא שמאשר את הארוע. בספרים, לעומת זאת, אפשר גם אפשר. חפש לך חבר כלבבך, כזה שיש סיכוי סביר שיאהב גם הוא את השם הנלחש לך באישון ליל, והתייעץ עימו. אחרי שיהיה לך אישור של אותו חבר אמת, כבר תהיה רגוע הרבה יותר.
 

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
הסקר, כטיבו של סקרים מהזן הקדוש והנעלה הזה, אינו אמור להגמר לעולם.
הוא ימשיך למשך החודשים או השנים הבאות, ושלל הדעות שבו יתחרה במספר המשתתפים בו, בהכפלה משולשת של כל הפעמים שבהן כל משתתף ישנה את דעתו.

כשרוצים להגיע להחלטה, ומוטב החלטה כזו שהמחליט יזדהה עימה, יפה הצנעה. לאנשים דעות רבות וסתירות רבות, ולא מהם תבוא הישועה.
החיבור לגיבור צריך להגיע קודם כל מהסופר, רק אחר כך מהקוראים. מעטים הגיבורים שכופים על הסופרים את שמם. לכל גיבור יש אישיות, ורק האישיות הזו יכולה ללחוש לך בלילה אפל ומסתורי איך קוראים לה.
תחליט בעצמך, בסיעור מוחות עם הגיבור האהוב. (אחרי הכל, מדובר בשם שלו.) רק אחרי שהחלטת, לך להיוועץ בחבר-שניים, לא יותר, עדיף כאלו שיהנהנו נמרצות.
מה שיפה בספרים, הוא, שהם לא החיים האמיתיים. בחיים האמיתיים, אי אפשר להחליט "אני רוצה פוסק שיגיד לי שמותר לי ללכת לקונצרט הזה", ואז ללכת לחפש את הפוסק ההוא שמאשר את הארוע. בספרים, לעומת זאת, אפשר גם אפשר. חפש לך חבר כלבבך, כזה שיש סיכוי סביר שיאהב גם הוא את השם הנלחש לך באישון ליל, והתייעץ עימו. אחרי שיהיה לך אישור של אותו חבר אמת, כבר תהיה רגוע הרבה יותר.
העניין כאן הוא לא השם כ"שם" אלא כסגנון לשם ולכן היה כדאי לערוך סקר שבודק כיוונים כמו: שם גלותי (געציל), שם דתי סטנדרטי (איציק), שם חילוני מובהק (תומר) ועל זה הדרך...

נכון שסופר צריך להתחבר לשמות גיבוריו אבל א"א שיהיה חוסר התאמה משווע.
בגדול, התחברתי לזה:
קח שם תנכי ידוע, תן לו צליל קצת שונה בשביל היחודיות ותזרום איתו.
לא זעליג לחד גיסא ולא סיסי מאידך גיסא, זה שני קטבים הזויים.
מה לא טוב משהו כגון יעקב שהופך לקובי / קוב'לה / קבי
שמעון שהופך לשימי / סמי / כשאתה יכול לתת לדמות להחליט באמצע הסיפור שהשם לא מתאים לו/שונא אותו/מזכיר לו את הדודה וכו', והוא מתחיל לאיית אותו באופן קצת שונה. אבא קרא לו סמי אמא אהבה שימי, והרב וינגרטן הסתכל בעיניו ולחש לו בחיבה: "שימען שלי".
כמובן תמצא שם פחות נפוץ, אבל שם שגם חילוני וגם דתי וגם חרדי יסתדרו איתו.
 

ש. צ. וינמן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
הייתי הולכת על שמות עם גוון מזרחי ו"מזרחי" תנכי עם נטייה לבעל תשובה ...
לדוגמא:

אלנתן
אחיטוב
אילצפן
גדליהו

ואם בלבלתי, תשכחו. כי בחרתי בקלמן והלל שלטעמי נהדרים.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
לגולשי פורום כתיבה היקרים. שימו לב.
אם אינכם עוקבים אחר האוטוביוגרפיה הבדיונית של געציל, הנכם משוחררים לנפשכם ללא כל בעיה. רק תזהרו, חם בחוץ.

במידה והנכם קוראים, אשכול זה נועד עבורכם. מוזמנים לבחור את הבחירה ההיסטורית שלכם.
שימו לב.
כשהתחלתי לכתוב את הסיפור, הדבקתי לגיבורים שמות עט שאני רץ איתם מזה שנים. (געציל, זעליג) הבעיה הינה שדמויות אלו לא קשורים בשום צורה לגעציל וזעליג מהספר שיצא לאור (בעזרתכם, בואו), והבלבול מבלבל את הקוראים ומפריע לסיפור ללבלב כלולבו של אדון לבל שהיה בעברו מתבולל וכיום הינו בולל ראשי במאפיית מעכיל.

כעת עולה הדרישה לשנות את השמות.
ובכן, אלו שמות תרצו לראות?
הסקר פתוח ל48 שעות בלבד, ובניגוד לליברמן - אצלנו מילה זו מילה.
רוצו להצביע.
סיסי הוא שם עם אוריינטציה נשית משהו.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
סיסי הוא שם עם אוריינטציה נשית משהו.
ממש לא. והנה ההוכחה: התמונה הבאה עוברת בנטפרי
AFSisi.jpg

(בתמונה: עַבְּד אֶל-פַתָּאח סַעִיד חוסיין חַ'לִיל אֶ-סִּיסִי)

הייתי הולכת על שמות עם גוון מזרחי ו"מזרחי" תנכי עם נטייה לבעל תשובה ...
לדוגמא:

אלנתן
אחיטוב
אילצפן
גדליהו

ואם בלבלתי, תשכחו. כי בחרתי בקלמן והלל שלטעמי נהדרים.
תודה רבה. לעת עתה ליבי נוטה ללכת על קלמן לגעציל, ולגדול להדביק זונדל. או תומר, נראה מה יחליטו הבוחרים.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ממש לא. והנה ההוכחה: התמונה הבאה עוברת בנטפרי
צפה בקובץ המצורף 514077
(בתמונה: עַבְּד אֶל-פַתָּאח סַעִיד חוסיין חַ'לִיל אֶ-סִּיסִי)


תודה רבה. לעת עתה ליבי נוטה ללכת על קלמן לגעציל, ולגדול להדביק זונדל. או תומר, נראה מה יחליטו הבוחרים.
זה שם משפחה... א- סיסי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה