דרוש מידע עומס חשמל על שקע אחד

לבלוב

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
יש לי תנור דו תאי וכשאני מדליק את התנור שלי בחום גבוהה ושני התנורים דולקים, החשמל בבית נופל. ולכן אני מעביר את התנור (ע"י חוט מאריך) לשקע אחר ששם זה לא נופל.
רציתי לשאול את המבינים כאן, מה יכול להיות הבעיה, שבשקע אחד זה נופל ובשקע שני (ממש ליד) זה כן טוב, והאם אפשר "להוסיף חשמל" לשקע קיים, כי אני רוצה עכשיו להוסיף על השקע הזה גם מדיח כלים.
ובהזדמנות זו אשאל אם אכן מותר לחבר לשקע אחד (ע"י מפצל) גם תנור וגם מדיח כלים.
תודה רבה מראש לכל העונים ושבוע טוב
 

מאיר הקלידן

משתמש רשום
מוזיקה ונגינה
בכללי יש שקע של 10 אמפר ויש של 16 אמפר כנראה שהשקע שלך הוא 10 ולכן זה נופל בעיקרון אפשר להחליף את המפסק בארון ל16 ובא לציון גואל אבל... זה תלוי בעובי החוט זאת אומרת שאם החוט דק מידי הוא לא מספיק לכמות החשמל ואז זה יכול לגרום לשריפה!!!
אסור באופן קבוע להפעיל מכשירי חשמל על כבל מאריך (אסור- הכוונה שזה לא בטיחותי!)
 

בעילום שם

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
כמו שכתבו זה לא רק בעיה שהחשמל נופל, אלא עיקר הבעיה שיכול לגרום לשריפה בקלות, כדאי להביא חשמלאי לבדוק את המערכת ולסדרה כראוי, גם אם יעלה כמה שקלים, החיים יקרים יותר...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה