עוד אתר, לעוד לקוח מרוצה :) חו"ד

.Ayala

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
D I G I T A L
יפה מאד!

טעם אישי שלי- הייתי מנסה אולי להחליף את הרקע הבהיר בכהה.
 

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
יפה מאוד!
הערה חשובה - לא נכון מבחינה אפיונית לעשות תפריט בצורה הזאת לדסטקופ
וגם לדעתי תעשי את הטופס התחתון יותר מרובע...זה לא ניראה כ"כ טוב
 

גרפי 1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יפה מאוד!
הערה חשובה - לא נכון מבחינה אפיונית לעשות תפריט בצורה הזאת לדסטקופ
מעניין, כי תפריט המבורגר הוא טרנד עכשווי, ואני גם די מתחבר לזה ולא רק בגלל המופשטות שלו שנצרכת בפרט בדף הבית, ובמקרה דנן רוב הלינקים נמצאים לאורך דף הבית כך שאין שימוש דיו כ"כ בתפריט וניתן להיעזר גם בתפריט בפוטר...
השאלה היא האם באמת מבחינה אפיונית כדאי להימנע מזה?
 

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מעניין, כי תפריט המבורגר הוא טרנד עכשווי, ואני גם די מתחבר לזה ולא רק בגלל המופשטות שלו שנצרכת בפרט בדף הבית, ובמקרה דנן רוב הלינקים נמצאים לאורך דף הבית כך שאין שימוש דיו כ"כ בתפריט וניתן להיעזר גם בתפריט בפוטר...
השאלה היא האם באמת מבחינה אפיונית כדאי להימנע מזה?
אז קודם כל - זה טרנד בשלבי גסיסה! גם במובייל שם זה בעיקר מקובל...
היום הבינו שזה לא חכם בכלל במובייל שהיד תעלה עד למעלה בשביל תפריט נפתח וחותרים לכיוון של תפריט בתחתית המסך באזור האצבע (שלוש/ארבע כפתורים עיקריים ועוד שלוש נקודות בשביל עוד..)
אבל זה טעות נפוצה (בעיקר של מעצבים) לשים את זה גם בדסקטופ...שם זה נאבד קליל ולא מצופה
לוקח זמן להבין שיש פה עוד אפשרויות.
לא חכם להסתמך על התפריט בפוטר.
הרעיון הבסיסי מאחורי אפיון נכון הוא חווית משתמש טובה ומוצלחת!
משתמש שנכנס לאתר ולוקח לו יותר מחלקיק השניה להבין איך עוברים לדף הבא ומה ההיררכיה של האתר- זה אומר שזה לא מאופיין נכון! משתמש סטנדרטי ממוצע לא חושב שבצד ימין הוא אמור למצוא וללחוץ על שלושת הפסים על מנת לקבל תפריט (ושוב - מה שבולט במובייל לא בולט בדסקטופ)
מה גם שהלחיצה זה עוד פעולה, ואנחנו מנסים לצמצם פעולות ולא להוסיף
 

Ammo

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ממש לא מוסכם עלי.

מאוד ברור למשתמשים במחשבים שיש ללחוץ על הכפתור לפתיחת תפריט אפשרויות
FireFox משתמשים בזה. Google משתמשים בזה. ולדעתי בצורה הרבה פחות מוצלחת מהמקרה הזה.

וסתם, גם בלי קשר לטרנדים.
במקרה הזה מאוד ברור שיש ללחוץ שם. הכפתור גדול. הוא מאיר עיניים.
זה בולט גם כי זה האלמנט היחיד שלא נגלל, מלבד הסמל.
צופה שנכנס לאתר רואה ראשית שניתן לגלול כדי לצפות בעוד מידע בגלל הטקסט החתוך במרכז, הכפתורים נשארים דבוקים לפינה, כך שמיד כשמתחילים לגלול העין נתפסת לאלמנט היחיד שלא זז.
היות שהאתר פשוט וברור, מתחשק ללחוץ כדי לבדוק מה יקרה, כי אין הרבה אלמנטים אחרים שמרתיעים את המשתמש ומושכים את תשומת ליבו. כך הוא יכול להתרכז באופן חופשי בתפריט.

בנוסף, הצבעים המוצלחים מבליטים את הכפתורים במיקומם על אף שהשתמשו בצבעים אלו במקומות אחרים באתר.
יפה שהצלחתם להגיע לכפתורים בגודל ברור שכזה בלי לעבד את שיווי המשקל העיצובי.

הבעיה היא שזה לא חוזר על עצמו לאורך כל הדפים.
הלקוח לא מבין שהתוכן בחלק העליון של הדפים המשניים הם אותו תפריט בדף הנחיתה.
ברגע שהוא נכנס לדף משנה הוא מאבד את הכפתור, ונדרש להחזיק ראש יותר.

יכולתי להגיד שכדאי לעשות תפריט עליון כמו בשאר הדפים, אך הכפתור ההוא כל כך מצא חן בעיני.
חושבני שאין פה עניין של לחיצות כפולות, כי זה לא תפריט שחובה ללחוץ עליו. ניתן לגשת לשאר הדפים בלעדיו.
פשוט אופציה שפתוחה בפני משתמש שמעדיף "תוכן נתונים" לפני שהוא צולל לתוך האתר.

לכן כדאי לטעמי שבכל הדפים יהיה את הכפתור של התפריט.

חוצמזה, לא אהבתי שהתפריט שנפתח בלחיצה מכסה את כל המסך. הוא נותן הרגשה כאילו הגענו לאלמנט חדש לגמרי, כמעט דף נפרד. כאילו איבדנו את הדף הקודם. אם הוא היה נשלף מהצד או מלמעלה לכדי חמישית בערך מהמסך , זה היה מרגיש יותר מנומס, ולא כאילו נדרשים לחיצות רבות מדי לניווט.
 
נערך לאחרונה ב:

Aharono

משתמש פעיל
D I G I T A L
מצטרף לגמרי לדברי DigiTali, אני בכלל לא שמתי לב בהתחלה שיש את הכפתור של התפריט.

דבר נוסף, כאשר לוחצים על החץ "שמאלה" בתפריט עליון, התמונות משום מה זזות ימינה (והפוך, כאשר לוחצים "ימינה" התמונות זזות שמאלה), מאוד לא אינטואיטיבי.

הערה נוספת, האייקון + כשעומדים על התמונות יוצר הרגשה של "להוסיף תמונה" ולא של זום. אני הייתי מצפה לזכוכית מגדלת עם + (מצורף)

הערה אחרונה, כאשר עומדים על ה"עיצובי פרחים\שוקולד\מתנות וכו'" עשית שם אנימציה שמתחלפת ל"מעבר לגלריה", האנימציה לכשעצמה יפה מאוד, אני הייתי עושה אותה קצת יותר מהירה ממה שהיא, כרגע היא קצת מייגעת

מלבד הקשקושונים האלו, האתר יפה מאוד!
 

קבצים מצורפים

  • icons8-zoom-in-50.png
    icons8-zoom-in-50.png
    KB 1.2 · צפיות: 5

תפוח אדמה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
D I G I T A L
תפריט ההמבורגר הוא טרנד עיצובי
וזה הויכוח הישן בין מעצבים לבין מאפיינים.
אפיונית זו טעות, וטעות שגם חברות גדולות לוקות בה.

מתי כן משתמשים בו?
כשהוא משרת את האסטרטגיה שלנו.
כמו בכל עולם חווית המשתמש השאלה כאן היא היררכיה.
האם אנחנו רוצים שהמשתמש יראה את התפריט מול העיניים, או שחשוב לנו דברים אחרים.

אישית אני עושה שימוש בהמבורגר באתרי תדמית למשל, שהויזואליות שם חשובה מאוד, והתפריט פחות משרת לי המטרה, אבל כן חשוב לי שהמשתמש ידע איפה למצוא אותם במידה ויהיה מעוניין.
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
אתר יפה
 

אפקטיביות

משתמש צעיר
בהחלט יפה, עיצוב חדשני.

לעניות דעתי יש רק בעיה קטנה:
אין מספיק "הנעה לפעולה", כלומר, מי שייכנס לאתר הזה, יצטרך לדפדף את כל התצוגה עד שימצא את הצור קשר.
גם מספר הטלפון נמצא רק בחלק העליון של הדף הראשי, בצורה לא מספיק בולטת (צבע/פונט/BOLD) ביחס לשאר האלמנטים הרועשים.

הייתי ממליץ להשאיר את מספר הטלפון יחד עם לחצן צור קשר, בחלקו העליון של המסך בשמאל, מתחת הלוגו
ולהנמיך את רמת השקיפות. כדי שיהיה בולט יותר.
 

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
האתר יפה מאד.
הייתי מעירה בנוגע לתמונות הראשיות בפתיחה - לדעתי כדאי לתת למעצבת גרפית לעדן אותן ולרכך אותן. הן זקוקות לעיבוד.
בהצלחה!
 

BRAVERMAN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אתר יפה, אבל קצת מבלבל בעינים הייתי ממליצה לשנות את הצבעים, לצבעים עם פחות אפרוריות.
לשים בכניסה רק תמונה אחת יפה,
לתת מרווח בין התמונות והפונטים שיהיה אויר, כי יש המון טקטסטים רקע וזה די מבלבל.
בנוסף את הלוגו לא הייתי תוחמת למסגרת, אלא שמה אותו בפני עצמו מתחת לתמונה גדולה ומרשימה,
בהצלחה רבה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה