סתם משהו להלילה...

אלחנןדוד

משתמש רשום
כבר אמצע הלילה,ראשי נשמט מעייפות, והוא מגיע, הוא בא קבוע בעת הזו, מידי לילה, בדיוק בנים ולא נים, הוא דייקן, מעולם לא איחר, אינו מקדים ברגע ואף לא מתעכב, בדיוק מתי שכבר נדמה שהלילה הוא לא יבוא, ואתה מאוכזב, אז הוא בא, וכשהוא בא, וואו, הוא טוטאלי, עוטף את כולך, סוג של מרגוע, מצבר חדש, מטעין את כולך באנרגיות חדשות, אבל לפעמים אתה יכול לחכות לו שעות, כנראה הוא עסוק, לא מתאים לו לבוא עכשיו, ואתה מנסה כמה דברים בינתיים, אולי אלכוהול, אולי בנדזורמין, לך תדע, אבל בסוף הוא בא, כל עוד אתה צעיר הוא תמיד מגיע, כשתזקן אולי תהיה לך בעיה, אבל עד אז הכל בסדר, ברגע שתעפעף, תפגין סימן חולשה, הוא יבוא.

נרדמתי, בוקר טוב!
 

אלישקף

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
ולהחליף חלק מהפסיקים בסימן אחר, באופן נואש.

כבר אמצע הלילה.
ראשי נשמט מעייפות, והוא מגיע. הוא בא קבוע בעת הזו, מידי לילה - בדיוק בנים ולא נים.
הוא דייקן - מעולם לא איחר, אינו מקדים ברגע ואף לא מתעכב. בדיוק כשכבר נדמה שהלילה הוא לא יבוא, ואתה מאוכזב - אז הוא בא.
וכשהוא בא - וואו. הוא טוטאלי, עוטף את כולך. סוג של מרגוע, מצבר חדש, מטעין את כולך באנרגיות חדשות.
אבל לפעמים אתה יכול לחכות לו שעות. כנראה הוא עסוק, לא מתאים לו לבוא עכשיו. ואתה מנסה כמה דברים בינתיים; אולי אלכוהול, אולי בנדזורמין - לך תדע.
אבל בסוף הוא בא. כל עוד אתה צעיר הוא תמיד מגיע. כשתזקן אולי תהיה לך בעיה, אבל עד אז הכל בסדר. ברגע שתעפעף, תפגין סימן חולשה - הוא יבוא.

נרדמתי, בוקר טוב!
 

ציפה דריפה

משתמש פעיל
גדול! קטע חזק.
כתוב יפה ושנון ורק תתרגל לפסק כמו אלישקף.. והכל סבבה.:)
בהצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה