סקר שביעות רצון מניתוח לייזר להסרת משקפיים

האם היית מרוצה מהניתוח?

  • כן

    הצבעות: 62 91.2%
  • לא

    הצבעות: 0 0.0%
  • ניטרלי

    הצבעות: 6 8.8%

  • סה"כ מצביעים
    68

טובה פרנקל

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עשיתי את הניתוח לייזר כיוון שלא יכולתי ללבוש עדשות כי זה ישר עשה לי כאבי ראש מטורפים וזה נורא הפריע לי שלא אוכל ללכת בלי משקפיים.
המידות שלי בעניים היו 3.5-3
וואו! אני לא מתחרטת לרגע!!!!!!!!!
זה אחד ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי בחיים, בלי צחוק, עולם אחר.
עשיתי אצל ד''ר לוינגר, הוא מקצועי ועם נסיון נרחב בתחום! (אמא שלי עשתה אצלו לפני לפחות 20 שנה)
ממליצה ממש!
 

צדיק99

משתמש חדש
כמה שנות וותק יש לליזר?
המחקר הניסיוני הראשון בתחום הניתוחים לתיקון אסטיגמציה פורסם בשנת 1896 על ידי Lendeer Jans Lans, מורה לרפואת עיניים בהולנד. בשנת 1930 רופא עיניים יפני בשם Tsutomu Sato עשה את הניסיון המעשי הראשון לבצע ניתוחים של חיתוך הקרנית בטייסים צבאיים, אך הליך זה נדחה על ידי הקהילה הרפואית בגלל שיעור גבוה של ניוון הקרנית כתוצאה מהטיפול.

בשנת 1960 סביאטוסלב פיודורוב לראשונה בברית המועצות ביצע ניתוח להחלפת קרנית. הנהלת המכון פיטרה אותו בטענה שניתוחים שהוא ביצע לא הוכנו כראוי ובוצעו ללא הוכחה מדעית מספקת. אמנם לאור החלמת המנותחים וההד הציבורי פיודורוב הוחזר לעבודה.

בשנת 1963, במרפאה בקולומביה, פיתח Ignacio Barraquer את הניתוח הראשון בטכניקה הנקראת keratomileusis, כלומר עיצוב מחדש של הקרנית. Keratomileusis איפשר תיקון לא רק של קוצר ראייה, אלא גם היפרופיה. בניתוחים ראשוניים אלה שכבת הקרנית הוסרה והוקפאה, אז פוסלה באופן ידני בצורה הנדרשת, ולבסוף נשתלה חזרה בעין. סוג זה של ניתוח שופר מאוחר יותר על ידי ד"ר Swinger בשנת 1986, אך הטכניקה עדיין נחשבה לחסרת דיוק.

בינתיים, ניסויים בשנות ה-70 של המאה ה-20 הביאו להמצאת סוג של לייזר שנקרא לייזר Excimer. לייזר מסוג זה שימש בהתחלה לתעשייה, אך בשנת 1980 גילה מדען של IBM שניתן לחתוך בעזרת הלייזר רקמות אורגניות בדיוק גבוה. הגילוי של חיתוך ביולוגי בעזרת לייזר, יחד עם פיתוח מחשבים כדי לשלוט בו, איפשרו ביצוע פעולות וטכניקות שלא היו זמינות בעבר.
(ויקיפדיה)
 

sm100

משתמש צעיר
אני עברתי ניתוח לייזר באמריקן לייזר. לא הייתי ממליצה שם מבחינת שירות ויחס אבל מקצועיות יש שם.
עברתי ניתוח משולב כי היה לי מספר באזור 10 ועוד צילינדר גבוה.
ההחלמה לא הייתה קלה בכלל. היו לי כמה שבועות של כאבים ממש חזקים וסינוור קשה הייתי בימים הראשונים כל הזמן בחושך ועם משקפי שמש אפילו בחשמל ביתי רגיל ומול מחשב היה לי לא פשוט. אחר כך גם ברחוב תקופה ארוכה שהייתי רק עם משקפי שמש.
היום אני מעל שנתיים אחרי מרוצה מאוד. חיה חיים איכותיים ונוחים יותר
מצטערת על כל יום שלא עשיתי לפני.
אבל.... מהניתוח יש לי רגישות בעין אם חלילה אני מקבלת מכה יכול לכאוב לי העין במשך יומיים. מכה אני מתכוונת ילד יושב עליי ופתאום שם יד בעין לא פציעות דרמטיות.
בנוסף הרבה יותר מסונוורת בחוץ משמש מה שלא היה פעם.
אחים שלי עשו אחריי ולא סבלו כך. מה שאומר שזה מאוד משתנה מאחד לשני.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה