נפתחו כאן בעבר אשכולות שעסקו בטכניקה שנקראת פאנינג. מרבית האשכולות ההם, לצערי, אבדו, כלומר התמונות אינן ומה כבר שווה אשכול בפורום צילום בלי התמונות...
הטכניקה מבוססת כידוע על תנועת מצלמה במקביל לעצם הנע, כך שהאובייקט עצמו נשאר חד והרקע נמרח אופקית ויוצר תחושה של תנועה דינאמית. האתגר הוא כמובן להגיע לאיזון במהירות הסגר ובתנועה, להשאיר את האובייקט חד ועם זאת לא להקפיא את התמונה.
את התמונות הבאות צילמתי ביום מסלול מאורגן, וזה היה שונה לחלוטין מכל ההתנסויות הקודמות שלי!
בעבר צילמתי יותר ספורט אתגרי בשטח, טרקטורונים, אופנועים וכאלה, זה מאתגר ונחמד ויש ויז'ואל מצויין [אולי עוד נותרו כאלה אי שם בארכיוני הפורום]. השתמשתי במהירויות סגר שבין 1/80-160, זה הספיק עבור כלי שטח עממיים.
כאן היה מדובר במשהו אחר לגמרי. מסלול אמיתי בתקן אירופאי עם מכוניות שמחזיקות אורוות סוסים מתחת למכסה המנוע, איזה רעם של מנועים ואלו מהירויות...
השתמשתי בגופי קנון 5D ו 7D, ועדשות Tamron 150-600mm, Sigma 70-200mm.
ביקורת, הערות הארות ושאר ירקות, חופשי!
הגלריה המלאה באתר.
הטכניקה מבוססת כידוע על תנועת מצלמה במקביל לעצם הנע, כך שהאובייקט עצמו נשאר חד והרקע נמרח אופקית ויוצר תחושה של תנועה דינאמית. האתגר הוא כמובן להגיע לאיזון במהירות הסגר ובתנועה, להשאיר את האובייקט חד ועם זאת לא להקפיא את התמונה.
את התמונות הבאות צילמתי ביום מסלול מאורגן, וזה היה שונה לחלוטין מכל ההתנסויות הקודמות שלי!
בעבר צילמתי יותר ספורט אתגרי בשטח, טרקטורונים, אופנועים וכאלה, זה מאתגר ונחמד ויש ויז'ואל מצויין [אולי עוד נותרו כאלה אי שם בארכיוני הפורום]. השתמשתי במהירויות סגר שבין 1/80-160, זה הספיק עבור כלי שטח עממיים.
כאן היה מדובר במשהו אחר לגמרי. מסלול אמיתי בתקן אירופאי עם מכוניות שמחזיקות אורוות סוסים מתחת למכסה המנוע, איזה רעם של מנועים ואלו מהירויות...
השתמשתי בגופי קנון 5D ו 7D, ועדשות Tamron 150-600mm, Sigma 70-200mm.
ביקורת, הערות הארות ושאר ירקות, חופשי!
הגלריה המלאה באתר.
נערך לאחרונה ב: