עדכון שיר סיקור אלבומים חדשים

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה

אלי קליין - שירים שכתבתי


אלי קליין - שירים שכתבתי.jpg


אלי קליין הוא אחד המלחינים הבולטים ביותר במוסיקה החסידית בעשור האחרון. יחד עם שותפו ליצירה איצי ברי, חתומים השניים על רבים מהלהיטים המרכיבים את פס הקול של התקופה. אין בנמצא כמעט זמר חסידי שלא מתהדר בשיתוף פעולה עם הצמד, בין אם בלחנים, עיבודים או הפקות מוזיקליות מרשימות.

כעת, לאחר שנים ארוכות של יצירה, מוציא אלי קליין אלבום ראשון בשם 'שירים שכתבתי' ובו אוסף ממיטב לחניו מכל הזמנים. שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל זוכים לעיבוד מחודש בגרסת קומזיץ מיוחדת בליווי מקהלת בני ישיבות, בתוספת שני לחנים חדשים.

קרדיטים:
עיבודים והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי,
גיטרות ובס: נחמן הלביץ.
בוזוקי עוד, וכלים אתניים: עמרי זליגחליל.
קלרינט וסקסופון: ניצן עין הבר, דור אסרף.
טרומבון: שחר ליבנה.
חצוצרות: גינדי ליטווק, רפי דוידוב.
כינור: גבריאל שוראקי.
קמנצ'ה וסנטור: נעם שפייר.
מקהלת הקומזיץ: מיטב בני הישיבות.
מיקס ומאסטרינג: אלי קליין & איצי ברי.
צילום: הירש קוטובסקי.
עיצוב גרפי: אלעד הלוי.
יחסי ציבור: ארי המניק.

להאזנה לתקציר האלבום:


להאזנה לסינגל 'כי הם חיינו':

אלי קליין - כי הם חיינו.jpg



קישורים לרכישת האלבום:
 

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
משה טישלר - Replay

משה טישלר - Replay.jpg


התכוננו להצטרף למסע מוזיקלי בלתי נשכח יחד עם הזמר משה טישלר שאחרי שני אלבומים מקוריים חושף את אלבומו החדש - "ריפליי". מדובר באלבום שהופק בקפידה ומבטיח חוויה מוזיקלית מרתקת לחובבי המוזיקה היהודית בכל רחבי העולם.

"ריפליי" – כתרגומו בעברית, "ניגון חוזר", הוא אוצר עבור אוהבי המוזיקה היהודית, הכולל למעלה מ-40 קלאסיקות אהובות מהעבר לצד להיטים מהשנים האחרונות. משה מבצע מחדש את השירים האיקוניים האלה בקולו העוצמתי האופייני, ושולח את המאזינים למסע נוסטלגי ומרגש במנהרת הזמן.
הזמר אלי מרקוס, נתן את קולו הנפלא למחרוזת שירים באנגלית, ובכך הוסיף תבלין נוסף לתערובת המשובחת.

לאלבום יש סגנון הפקה ייחודי, כאשר כל מחרוזת הופקה על ידי מפיק מפורסם אחר. צבי בלומנפלד, רפי גריידי, והצמד יאיר ואייל שריקי, הביאו את כישרונם הייחודי למחרוזות השונות, כאשר המפיק נחום לויטן ערך ופיקח על הפקת האלבום. גישה זו הובילה לעיבודים חדשים ומרגשים לשירים המוכרים שכולנו אוהבים, ותוכלו לשמוע אותם כאילו בפעם הראשונה שוב!

להאזנה לתקציר האלבום:


להאזנה למחרוזת הראשונה מתוך האלבום בעיבודו של צבי בלומנפלד:


קישורים לרכישת האלבום:

מצורפת חוברת האלבום
 

קבצים מצורפים

  • משה טישלר - Replay.pdf
    3.4 MB · צפיות: 35

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
מנחם קובי - שירו לו

מנחם קובי - שירו לו.jpg

לאחר תקופה ממושכת של בישולים באולפן ושורת סינגלים שהוציא, משיק מנחם קובי את אלבום הביכורים המושקע שלו "שירו לו".

מנחם קובי תושב צרפת מחובר לעולמות המוזיקה מאז ילדותו, החל מהשתתפות במקהלות ילדים, דרך שורת אירועים כילד פלא בבמות נחשקות ועד לזמר חתונות ואירועים מאז שהתחתן. במקביל לקריירה המוזיקלית האישית שלו, הקים מנחם מקהלת ילדים ותזמורת שמופיעה מידי ערב בחתונות ברחבי אירופה ובכלל. האירועים שלו הפכו לשם דבר והוא נחשב כיום לאחד הזמרים המבוקשים בסצנת המוזיקה החסידית – אירופאית.

כעת, לאחר 22 שנים על הבמה, משיק מנחם את אלבום הבכורה "שירו לו" המכיל שורת שירים מיוחדים, עם מסרים עמוקים והרמוניות מפתיעות. כשלמלאכת ההפקה רתם מנחם את טובי השמות; איצי וולדנר, אלחנן אלחדד, ואודי דמארי בגזרת המלחינים, והאחים שריקי, וצמד הקליינבריז בגזרת העיבודים. בתוך כך באלבום מופיעים לא מעט שירים אותם הלחין מנחם בעצמו. באלבום תמצאו גם דואט מפתיע לשיר "והיא שעמדה" יחד עם לא אחר מנתנאל ישראל, שמביא לשיר המיוחד צבע חדש ונוסף שמרכיב את התמונה המלאה של האלבום המיוחד.

יחד עם האלבום משחרר מנחם סינגל חדש "לטב" סינגל רוק סוחף ועכשווי אך עם טעם של פעם.​

להאזנה לתקציר האלבום:


להאזנה לסינגל 'לטב': (לחן: אלחנן אלחדד. עיבוד והפקה מוזיקלית: אייל ויאיר שריקי)


להאזנה לסינגל 'ישועה בקרוב': (לחן ומילים: אלחנן אלחדד. עיבוד והפקה מוזיקלית: שמואל כהן)


לרכישת האלבום:
 

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הלל מאיר - תירוצים

הלל מאיר - תירוצים.jpg

בהפקה מושקעת ועדכנית, משיק הזמר הלל מאיר אלבום בכורה עמוס בכל טוב, עם שורת שירים חדשים ומסקרנים, ועם טאצ' וחותמת אישית מדויקת.

הלל מאיר, הספיק במרוצת השנים האחרונות לשחרר מספר סינגלים לרדיו שכבשו במרץ את לב הקהל ואת הפלייליסט, הוא יוצר מוכשר, זמר בחסד שמשלב יוקרה, עם אנרגיה צעירה ועדכנית. כעת הוא בוחר לשחרר לאוויר העולם את אלבום הבכורה שלו.

"תירוצים" הוא אלבום שמספר גם את הסיפור מאחורי הלל, אמנם מגוון בשלל סגנונות מוזיקליים, אך שומר על האופי והצביון הישיבתי שמוליך את הלל לאורך הקריירה. האלבום מורכב משורת שירים שמושפעים באופן ישיר מהמוזיקה החסידית הנוסטלגית, ומונגשים בהפקה חדשנית 2024.

הסיפור של הלל מסופר לעומק במהלך האלבום, השירים שנכתבו בהשראת מאמרי חז"ל, זוכים לפרשנות מרתקת של הלל, כשבתוך כך, תוכלו למצוא טקסטים ועומק חדש בתוך חוברת האלבום, שם מספר הלל את סיפורו של כל שיר.

את הרוב המוחלט של השירים באלבום הלחין הלל בעצמו, כשאליו מצטרפים אלי קליין, חיים אלטמן ויונה ניימן. את האלבום עיבדו והפיקו מוזיקלית אלי קליין ואיצי ברי.

להאזנה לתקציר האלבום:


להאזנה לסינגל 'ונתתי': (לחן: הלל מאיר. עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי)


להאזנה לסינגל 'וערבה': (לחן: חיים אלטמן. עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי)


להאזנה לסינגל 'תירוצים': (לחן: הלל מאיר ואלי קליין. עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי)


לרכישת האלבום:

מצורפת חוברת האלבום:
 

קבצים מצורפים

  • הלל מאיר - תירוצים.pdf
    8 MB · צפיות: 26

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יהודה גרין - אמר אביי

יהודה גרין - אמר אביי.jpg


בכל מה שנוגע למורשתו המוזיקלית, יהודה גרין, הוא ללא ספק ממשיך דרכו של הרב שלמה קרליבך, גרין ממלא אולמות בארה"ב עם כל מי שמתגעגע לשירתו של רבי שלמה, ועם השנים רכש מעריצים רבים, גם למוזיקה המקורית שלו.

חמשת האלבומים שהוציא עד כה (נשמת, געגועים, שירת הים, ברכני, נשמל'ה) זכו וזוכים להצלחה נאה. גרין אורח רצוי באירועי תרבות מוזיקליים בארה"ב ומחוצה לה, ומשמש כחזן בבית הכנסת של הרב שלמה קרליבך, במנהטן ניו יורק. כעת, כמחווה ללומדי התורה הוא משחרר אלבום חדש 'אמר אביי'.

אין תלמיד ישיבה, אין מישהו לומד תורה שלומד גמרא, שלא נתקל במונח 'אמר אביי'. גרין מספר שהרבי הראשון שלו בישיבה, רבי בנימין זאב חשין ממשפחת חשין הידועה של הגאונים, סיפר שסבו אהב לשיר את 'אמר אביי' במנגינה ערבה, "לפי המנגינה אתה כבר יכול להבין, כמה אוהב תורה הוא היה", את הלחן לשיר הנוכחי הלחין שמחה לייבוביץ'.
"זה היה לי חלום, להגיע למשהו עם השיר הזה, ובסופו של דבר הצלחתי לחבר לזה מנגינה". גרין נותן טיפ: "לשיר את זה נותן חשק ללמוד ואני אומר לעצמי: אם אתה רוצה להגיע לתירוץ על קושיה טובה ולא מצליח, תשיר 'אמר אביי' ותראה שיש לך את הפתרון".
האלבום החדש מגיע בזמן מצוין, סיום מסכת בבא מציעא בדף היומי, והתחלת מסכת חדשה.

העבודה על האלבום ארכה שלוש שנים, רוב הלחנים של יהודה גרין. הוא לא מחזיק מעצמו מלחין כמקצוע, "אני לא יושב מול פסנתר ומלחין שיר, הלחנים מגיעים אליי, משמיים, זה פשוט קורה". לצד שירים בלחניו שכבר נשמעים כמו קרליבך, יש באלבום שירים של ר' שלמה קרליבך, עצמו.

אשר לבחירת החומרים והעיבודים, גרין מגלה מי השותפים שמסייעים ללחנים להפוך לשירים וללהיטים, ובכן מדובר ב... בחורי ישיבה. "בערבים הם מגיעים לעזור לי, הם היועצים שלי, והם בעצם המפיקים שלי".

האירועים שעוברים על עם ישראל מאז שמחת תורה, מדאיגים ומרגשים את יהודי העולם, וגרין נותן ביטוי למצב באלבום החדש. "ישראלים יתחברו במיוחד לשני שירים באלבום: כל זמן ואבא", את השירים כתב הסופר המחונן משה ולדר.

"ולדר נתן לי רעיון שמשמעותו: אפשר וצריך לדבר עם הקדוש ברוך הוא, כמו שילד מדבר עם אבא שלו. אבא תן לנו כבוד לעמך, תן תקווה לעמך בימים האלו בפרט, ושאבא בשמיים, תראה שכל מה שעברנו לא יהיה לחינם.. ההתבטאות הזאת בשיר הזה, ממש כיוונתי ממש במיוחד לתושבי ארץ ישראל, ואפילו צעקתי בסוף השיר, אבא! אבא!..". ויש גם דואט באלבום: לשיר הנוסף של ולדר "כל זמן" (שהנר דולק) מצטרף אחיין של יהודה, מאיר גרין, זמר מוכר בזכות עצמו.​

להאזנה לתקציר האלבום:


להאזנה לסינגל 'אבא':


להאזנה לסינגל 'כל זמן':


לרכישת האלבום:

מצורפת חוברת האלבום:
 

קבצים מצורפים

  • יהודה גרין - אמר אביי.pdf
    3 MB · צפיות: 34

עקיבא60

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
ארי גולדוואג - Darkness to Redemption 5 - ווקאלי

ארי גולדוואג - Darkness to Redemption 5.jpg


הזמר והיוצר ארי גולדוואג משיק את אלבום הווקאל החדש שלו, החמישי מסדרת ''Darkness to Redemption'' בהפקתו וביצועו המוזיקלי, עם 11 רצועות עם מיטב הלהיטים מכל התקופות.

להאזנה לתקציר האלבום:


להאזנה לסינגל 'פורחים לשובם': (לחן: ישי ריבו ומאור שושן)


להאזנה לסינגל 'אתה זוכר': (דואט עם זאבי קליין. לחן: הערשי ויינברגר)


לרכישת האלבום:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה