סיפור חברתי 2 – אני הולך לגן חדש

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
שנת הלימודים החדשה מתקרבת, וזה הזמן להכין את הילדים העולים לגן חדש לקראת המעבר לסביבה חדשה. הסיפור החברתי הבא מפרט את הקשיים העלולים לצוץ בגן החדש, את הרגשות והמחשבות הנוצרים בעקבותיהם, וכן פתרונות שיקלו על הילד ויסייעו לו להתמודד עם הקשיים.

בזמן קריאת הסיפור יש להדגיש את מציאת הפתרונות באמצעות טון נלהב, הבעות פנים מותאמות והמחשה בעזרת תנועות ידיים. כדי להגביר את יעילות הסיפור, מומלץ לאחר הקריאה לעבד עם הילד מבחינה קוגניטיבית את הסיפור באמצעות שאלות מכוונות: על מי מסופר בסיפור? מה קרה לו? למה?, לדבר על הפתרונות היישומיים, ולשאול את הילד אם יש לו רעיונות נוספים להתמודדות עם הקשיים של הילד בסיפור.

כל הזכויות שמורות. לשימוש פרטי בלבד.

קריאה מועילה!
 

קבצים מצורפים

  • אני הולך לגן חדש.pdf
    KB 869.8 · צפיות: 20

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה